Kaufland - 30.03.2019

Kaufland

Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

plat asi najviac z obchodných reťazcov, výplata na čas, zlavy u určitých partnerov, stránka pre zamestnancov na štýl zlavomatu, zamestnanecká zľavová karta a dovolím si tvrdiť že je to stabilná práca skrátka kym neurobíte kolosálny prúser tak máte prácu istú.

Negatíva firmy

V kauflande pracujem už takmer tri roky. (Jedna z Bratislavských filiálok) Pred tým som pracovala brigádne asi 3 roky počas strednej školy v Nitre. Ked som nastúpila každý mal svoju pozíciu a vedel čo má robiť. Neskor zrušili pozície a od vtedy to ide len do péčka. Zamestnanci su demotivovaný znechutený prídete do robty neviete čo máte skorej neviete kam vás pošlu. napr konkrétne moj prípad je ten, že robím všetko ked treba vykladať vykladám ked treba na pult robím pulťáčku, po novom zaskakujem na balenom mese ked má kolega volno lebo trvadia že nemožeme prímať ludí lebo sa šetria hodiny. neplatí jeden meter na všetkých niekto može šetko a vy makate ako šrob ani uznanie ani finančný bonus dostane ho presne ten čo nechodí do práce a robí iba domovku. (tak to funguje v rači ale to je chyba riaditela) a čo sa týka karierneho rastu ? 0. . su tam ludia ktorý su tam 10 rokov ovládaju svoju pprácu od zadu od predu a oni spravili z VST na VO kolygynu ktorá má málo nad 20 behom asi pol roka, lebo si rozumie z riaditelom. pritom začínala vtedy kedy ja vykladala yogurty. Akože celé zle komunikácia na bode mrazu riaditel hovorí veducemu s baleneho mesa že mi má plánovať viac smien s pritom sa ma ani nespýta na názor skrátka o vás bez vás. Hovorila som riaditelovi že to nieje práca pre ženu je tam zima tie bedne su ťažké nevládzem snimi paleta o meter vyžšia ako ja no skrátka celé zle. A najhoršie čo mi vadí ? že začínam mať pocit že som jední zamestnanec ktorý je keždý den niekde inde iný chodia napr na pulty streidať prestávky to beriem ako pomoc ok. ale ja ? nejaky pulťák je PN tak mne saju týžden riedne smeny na pultoch. NIKOMU TOTO NEROBIA IBA MNE. takže moj názor je taký takto sa chovaju ku mne urobte si sami názor. Ja sa chstám dať výpoved už bolo toho dosť pre mna. Ale tú prácu mám rada pokial by sa zmenilo vedenie kde by zo zamestnancami normálne komunikovli a bolo by tolko zamestnancov ako by byť malo rada sa vrátim.

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Nepoviem nechcem byť vulgarny

Negatíva firmy

Stres

Odporúčanie pre management

Viac zamesnancov

Bývalý zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Zatiaľ nič

Negatíva firmy

Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.

Bývalý zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne

Negatíva firmy

Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov