Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Odporúča

Pozitíva firmy

nenesiete hmotnú zodpovednosť za tovar, nedávajú sa k náhrade schodky pri inventúre, dĺžka zmeny max 9,75hod, prac. prestávka min.30 a max 35 min., elektronické snímanie dochádzky, výplata načas, vykladanie na kartóny, v rozumnej miere sa dá dohodnúť s vedúcim, darčeková poukážka, vitamínové balíčky, multisport karta, zľavová karta, zamestnanecký portál connect,

Negatíva firmy

musíte zvládať prácu na viacerých oddeleniach, je to práca s ľuďmi, zmeny môžu byť 6 dní po sebe 9,75hod, to že máte skrátený úväzok neznamená, že každý deň budete pracovať napr. 4 hodiny ale podľa potreby - t.j. plánu nasadenia zamestnancov, je treba chodiť aj natlačiť košíky - či je zima, alebo leto..., na prestávku nemôžete ísť hocikedy - musíte sa nahlásiť príslušnému vedúcemu dňa a ten Vám musí povoliť, že môžete ísť! väšinou sa nerobia nočné zmeny, je potrebné vedieť pracovať z elektrickým paletovým vozíkom, stav elektrických paletových vozíkov je katastrofálny - slabé baterky, stále vybité, slabé zapracovanie - musíte byť rezistentný, hlavne zo začiatku, normy na vykladanie jedného boxu - 25 resp. 20 min...., veľká veľkosť predajne, stavanie čiel podľa noriem, plánovanie zmien max na týždeň dopredu, zmeny sa dynamicky menia podľa potrieb, NUTNÁ kontrola dochádzky - resp. zmien v nej každý deň! Nie je možné nič si plánovať vopred, flexibilné konto pracovného času - neplatí, že odrobíte za mesiac stanovený počet hodín - potom dobiehate, ak nie ste plánovaný, plánovanie počtu zamestnancov na základe hodinového výkonu, napr. ak filiálka neurobí ani 5000€ tržieb za hodinu, posielajú zamestnancov domov na náhradné voľno a je jedno, že nie je povykladané, upratané....porobené! Zastupiteľnosť je biedna. Ak máte deti, neodporúčam. Alebo teda len na to, aby ste mali príjem a hľadať niečo iné. Väčšina zamestnancov sa buď bojí povedať svoj názor - že kde by išli pracovať - kto ich zoberie, alebo je tu druhá skupina, ktorá potebuje peniaze - úver, deti, účty.... zvyšok sa len melie a strieda. Kto nevydrží viac ako dva týždne, toho ani nezaúčam. Je to zbytočne vynaložená energia. Za zaúčanie zamestnanca vôbec nič nedostanete, akurát spomaľuje vašu prácu a bez efektu budúcej pomoci. Nesmiete si prácu a ľudí pripúšťať k telu, urobiť si svoje, neriešiť intrigy a odísť. Čo sa stane v Kauflande, zostane v Kauflande. - PPO TOVAR

Odporúčanie pre management

Ako argument, že máme menšie normy na hodinový výkon ako LIDL a že ako je tu dobre je scestný!!! Treba si skúsiť, či pôjdete ľudí s elektrikou pozabíjať po predajni, pretože musíte stihnúť prácu, lebo nikto ju za Vás neurobí?!!! Čím viac ukáže PPO, že je šikovnejší, tým viac dostane úloh urobiť! Byť šikovným sa nevypláca.

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Nepoviem nechcem byť vulgarny

Negatíva firmy

Stres

Odporúčanie pre management

Viac zamesnancov

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Zatiaľ nič

Negatíva firmy

Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne

Negatíva firmy

Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.

Bývalý zamestnanec Pred 4 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov