Finančné ohodnotenie
Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.
Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.
Nepoviem nechcem byť vulgarny
Stres
Viac zamesnancov
Zatiaľ nič
Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.
Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne
Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov