Plat načas
Nerovnomerný prístup k zamestnancom. Kontretny prípad, keď prišla nová zamestnankyňa a po troch mesiacoch nebola schopná sa zaradiť do chodu prace a všetci ostatní jej museli pomáhať. Ináč boli oni tí zlí čo nevedia čo znamená PPO. Alebo v mojom prípade brigádnik, ktorý pracuje nadramec možnosti, berie všetky smeny ktoré môže. Keď mu zavolajú hneď pribehne a ako vďaku má to, že sa na neho vybúri vedúca pretože má zlý deň a niekto niečo nespravil tak samozrejme si to musí odžrať brigádnik. Ak sa tento prístup na našej filiálke nezmení bude to mať nepeknú dohru nie len pre túto filiálku.
Spravte námatkovo kontroly na vedúcich a zistite na vlastnej koži ako sa skutočne správajú k zamestnancom. Aký pristupujú k prerozdelení prace medzi zamestnancami.
Nepoviem nechcem byť vulgarny
Stres
Viac zamesnancov
Zatiaľ nič
Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.
Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne
Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov