Pravidelná výplata,načas aj lístky.
Pracujem vo filiálka 6-ty rok,začínala som na pekárni,potom domovka,pekáreň, pulty.Ani by mi nevadilo to prehadzovanie,ale mäso -pult,to už je vrchol- naťahovať sa s päť kilovými balíkmi mäsa cez pult,myslím ,že to chce Schwarzeneggera a nie ženské ruky a to ešte treba rozobrať 2-tonovú paletu aj dve,a nadriadený na to,že sa mám poďakovať kolegom, pretože sú na dovolenkách,tak moment ja som šéf alebo on,myslím,že za optimálny chod prevádzky(myslím tým nepobehovať ako splašená sliepka od syrov ku klobáska a medzitým ešte rýchlo obieliť pár Nitranov zhodiť ich do stroja,nech sa krájajú a samozrejme moje pobehovanie je doprevádzané krikom zákazníkov dožadujúcich sa obsluhy.Asi by sme sa mali doma naklonovať,lebo niekedy je to pracovné tempo na hrane,pardon aspoň 4-krát do týždňa a cez sociálku aj 7-krát.Proste je to už neúnosné.Mali by začať investovať do počtu zamestnancov,lebo si myslím, že spokojný zamestnanec, ktorý sa nenaháňa hore dole urobí efektívnejšiu prácu a aj zákazníci by to ocenili,lebo už vypadáme ako stroje.
Nepoviem nechcem byť vulgarny
Stres
Viac zamesnancov
Zatiaľ nič
Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.
Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne
Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov