čo sa týka samotnej práce je všetko v poriadku práca ma baví
ale od zamestnanca chcú aby pracoval na každom oddelení, a popritom stíhal aj to svoje, nerobil nadčasy a samozrejme za jednu minimálnu mzdu. len vedúci oddelenia má asi o tri stovky viac a venuje sa len tomu svojmu oddeleniu. čo sa týka kauflandu v Sabinove tak tam poslať najvyššiu kontrolu a prejsť si zamestnancov a zistíte aké rodinkárstvo je preferované. len bežný občan z okolia sa tam veľmi ťažko dostane pracovať. ja som ale mal to šťastie pretože som tam odkedy sa Kaufland otváral a prešiel som aj riadnym výberovým konaním, žiaľ teraz to už tam takto nefunguje. tak nechápem takej morálke v Kauflande.
venujte sa zamestnancom a vyberajte ľudí, ktorí chcú pracovať a vážia si svoju prácu, ja viem treba aj pomáhať rodine, ale za každú cenu? dlhoročný zamestnanec ide poctivo za svojou prácou a rodinný príslušník je zrazu vedúcim oddelenia a pýta si rady od svojich pracovníkov tí doťahujú prácu za neho.
Nepoviem nechcem byť vulgarny
Stres
Viac zamesnancov
Zatiaľ nič
Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.
Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne
Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov