Súčasný zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Plat

Negatíva firmy

Zdieranie zamestnacov Procesy firmy nedôsledné Malo zamestnacov na smene Ak nechcete sa zdržať do kože s robotu ťahať domov ,tak neodporúčam túto firmu

Ďalšie recenzie firmy Lidl

Pozitíva firmy

Výplata

Negatíva firmy

stále sa mení rozpis, len ľudí naháňajú, mali by sa prehodnotiť niektoré pozície či je tam správny človek a vie čo obnáša ta práca a hlavne slušné správanie či už nadriadených alebo kolegov.Takýmto prístup tam ľudí neudržia.Ak im nesadnete tak sa vás zbavia.

Lidl - 12.02.2024

Pohovor

Bývalý zamestnanec Pred 7 mesiacmi Bratislava

Negatíva firmy

Majú napísané že môže človek robiť aj na čiastočný úväzok preto som sa prihlásila lebo mám 3 ročne dieťa žeby som robila od nieakej 8 do 15-17 no na miesto toho aby mi dali normálnu prácu ma chceli zamästat ako upratovačku pre vsetko ešte aby som aj tovar dokladala a ešte aj na pokladni bola keďže lidl nemá upratovačku bolo by všetko na mne keby bolo zle upratané mala by som problém

Bývalý zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

- Benefity - Plat

Negatíva firmy

- Pracovný čas: Je síce flexibilný a môžete si povedať, kedy chcete pracovať, ale nie vždy vám vyhovejú. Okrem toho neustále pracovný čas naťahujú na maximálny počet hodín, ktoré môžete za týždeň odrobiť z dôvodu nedostatku zamestnancov. - Práca: Ide o fyzicky náročnú prácu, avšak problém je najmä v tom, že si nevážia snahu zamestnancov. Všetko musí byť rýchlo a pekne urobené, avšak obe tieto kritériá väčšinou nie je možné splniť naraz presne podľa očakávaní nadriadených, a tak dostanete vynadané nech už sa snažíte akokoľvek. Môže sa stať, že sa ani nedostanete na prestávku, pretože najprv musí byť všetko vyložené a upratané, čo sa častokrát nestíha. Novým zamestnancom sa nikto nevenuje a všetko sa musia "za pochodu" naučiť sami, čo má za následok robenie chýb, za ktoré vám bude opäť vynadané. - Kolektív: Na každej predajni je to iné, avšak z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ohováranie a ponižovanie bolo na dennom poriadku, vždy sa našlo niečo, za čo mohli človeka skritizovať. Vedenie sa k zamestnancom správa ako k otrokom/veciam (česť výnimkám), vôbec si nevážia nových zamestnancov a berú ich iba "do počtu". Neustále porovnávanie zamestnancov - kto pracoval viac, kto menej, kto je viac šikovný, kto je pomalý, atď. Táto negativita medzi kolegami následne vedie k zhoršenému psychickému zdraviu zamestnancov, čo časom môže vplývať aj na fyzické zdravie. Vôbec sa nečudujem, že mnoho zamestnancov odchádza, pretože tento neustály tlak na psychiku človeka časom riadne vyčerpá.

Odporúčanie pre management

Odporúčam vedeniu správať sa k zamestnancom viac ľudsky a namiesto neustálej kritiky a nadávania zamestnancov riadne preškoliť, venovať sa im a neočakávať, že sa všetko naučia sami.