- na to že je to "len" práca v obchode tak veľmi dobre platená a to je asi tak jediné pozitívum, keby LIDL neplatil tak dobre tak ako zamestnávateľ by zaostával za ostatnými nemenovanými obchodmi s ktorými mám skúsenosť tiež - stabilný zamestnávateľ, práca je istá - zvyšovanie platov po určitom čase - moderná výbava - na pracovnom pohovore vás dopredu upozornia do čoho idete (sústredenie firmy hlavne na čísla a výkon)
v prvom rade, chcem túto recenziu zachovať ako anonymnú, preto nebudem poskytovať info o sebe ani o konkrétnej prevádzke kde som pracoval, ale budem hovoriť vo všeobecnosti - ten dobrý plat si odmakáte - nadčasy samozrejmosť, neodporúčam ľuďom s rodinami, 9-12 hodín minimálne 3-4 krát do týždňa, víkendy ani nehovorím - vykladanie tovaru - chcú po vás hneď aby ste všetko vedeli a rýchlo ale zároveň aj pekne (to sa väčšinou nedá, takže budete stále kritizovaní, buď niečo spravíte pekne ale pomaly alebo rýchlo ale zas budú mať problém že to nie je pekne, proste neustály nátlak, stres, nervy, ponáhľanie sa, chaos) - neocenia vašu snahu, čo je veľmi demotivujúce, snažíte sa ako viete a aj tak vás z**bú a budú vás naháňať, čoho výsledkom je že sa na to proste postupom času vykašlete keď vašu snahu nikto nevidí, čo má za následok zase viac kritiky/nátlaku/mikromanažmentu - pokladňa - treba sa učiť kódy, dá sa blokovať aj bez kódov ale zase, chcú po vás maximálny výkon a rýchlosť takže očakávajú že sa naučíte kódy na pečivo/zeleninu atď aby ste to nehľadali ale hneď blokovali - toto je individuálne - ale pracovný kolektív - ohováranie, porovnávanie kto pracuje viac a kto menej, výsledkom čoho je nezmyselné napätie medzi kolegami kvôli tomu, to napätie medzi kolegami a stres sú cítiť vo vzduchu - riaditelia neustále tlačia na manažment, ktorý potom musí tlačiť na zamestnancov
- skúste sa k zamestnancom a manažérom predajní správať aspoň trochu ako k ľuďom - netreba nutne znižovať produktivitu/výkon ale vrelo by som odporučil preškoliť vedúcich pracovníkov a manažérov predajní v oblasti zvládania stresu a motivácie pracovníkov (učiť ich ako byť viac ľudské, oceniť snahu aj keď nie vždy všetko ide podľa plánu, poradiť, nie zdrbať ľudí atď.) - stres a napätie vytvára veľmi demotivujúce pracovné prostredie a ja sa vôbec nedivím že toľko ľudí ako rýchlo prídu tak aj odídu - treba s tým niečo spraviť a udržíte si tak viac ľudí dlhodobo
Moznost roznych pracovnych uvazkov
- chaos - klamstvá - ziadne zaucanie ( ziaden trener ani patron, je to iba rozprávka na pohovore) - toxicke falosne prostredie, ohováranie - nedodržiava sa plánovanie hodín podla uvazku - skolenia ktore treba robiť hneď po nástupe v ramci pracovneho casu vyzadujú robit cez prestavky. V pripade ze nesuhlasite, prihlasia sa s vasimi osobnymi udajmi do systemu a robia skolenia za vas. Neadekvate rozdelenie uloh, jeden sa mota po predajni=OK, po druhom prskaju, chaose ukoluju
Firma nieje schopná vyplatiť školenie,ktoré sa konalo pred 4mesiacmi a tiež ďalšie, ktoré bolo pred 2mesiacmi. Pracovná doba horor,mám končiť o 22hod a končím aj o 22.45, ranná smena má končiť o 14.30 no vždy sme tam aj do 15hod. Chovanie starších kolegin je otrasné,vedúca predajne si nezistí nič o vašej práci no uverí niekomu
Falošné správanie ,celeho vedenia nechcu vidiet ani ukazať ludskosť iba arogancia.Vraj tykanie na kazdej pozicii sa kontrola okrem pozdravu nic neopýtam teda max ako to ide.Ohováranie od regionálov až po ...iba posmešky a neúcta.
Vymenit celé vedenie od regionalov hore