korektný prístup k zamestnancom, dodržiavanie zákonníka práce
nízky plat na Bratislavu, chýbajú ľudia na predajni, potom sa nestíha zamestnanci sú z toho nervózny a je vysoká fluktuácia
nešetriť na zamestnancoch za každú cenu
Zvýhodnené zamestnanecké ceny
Zamestnanci určite nie sú na prvom mieste. Pracovník oddelenia služieb zákazníkom pracuje krátky a dlhý týždeň 12h zmeny , 2 víkendy v mesiaci, má zodpovednosť za všetky procesy v predajni za úžasných skoro 8xx v čistom. Možnosť si privyrobiť je tak maximálne 50eur v hrubom.
Zľavy na predražený tovar
Plníte skóre nad očakávania a bohužiaľ vám 2 mesiace nedôjde dostatok zákazníkov? Nevadí, nie je to predsa vaša chyba, že nemáte ako naplniť skore. Ale vďaka tomu vám aj tak dajú výpoveď.
Zamestnanci majú možnosť si kúpiť predražený tovar lacnejšie.
Tento zamestnávateľ vykorystuje a neváži si zamestnancov. Stanovujú ciele,ktore sa nedajú plniť za minimálnu mzdu. Žiadny dlhý krátky týždeň. Väčšinu mesiaca robí človek aj víkendy.
Zlepšenie mzdových podmienok. Zlepšiť benefity pre zamestnancov, tie tam nie sú skoro žiadne. Zeefektivnenie pracovnej doby.