robim ako predajca: super kolektiv, dobre financne ohodnotenie, pekne pracovne prostredie, da sa dohodnut na pracovnej dobe, je aj moznost karierneho rastu, praca s ludmi - proste sa nenudite, dobre zaskolenie, stravne listky - kredit na eden kartu, fyzicka praca - beriem to ako pozitivum, kedze som zhodil nechcene kila bez navstevy posilovne alebo behania, velmi dobra veduca predajne,
niekedy je tam riadny zmatok - tu istu vec doslova prerabate aj 3krat na zelanie veduceho oddelenia (co platilo dnes uz nemusi zajtra), niektori zakaznici doslova vam daju zoznam do ruky, ze toto vsetko im treba :-) - tak ich len nasmerujem kde najdu tovar resp pomoc. stale sme SAMOOBSLUHA. obcas pride vela tovaru, ze neviete co robit skor.
obcas je dobre si vypocut aj nazor od zamestnancov, pri realizovani zadanej ulohy - vyhneme sa tak "prerabaniu"
kolektiv, 13 plat,
Strasne malo zamestnancov, nestiha sa. Ludia su vycerpany. Asi to chcu zabalit.
doplnit personal, malo ludi malo obsluzenych zakaznikov, jednoduche ziadna veda.
Čo sa týka výplaty a záležitostí ako príplatky za prácu cez víkend, stravné, odvodov do sociálnej poisťovne, príspevok do 3 piliera je všetko v poriadku. 13 mzda vyplácaná na dve časti.
Jedna je vec čo máte napísané v pracovnej zmluve jedna vec je čo máte v pracovnej zmluve o vašich pracovných povinnostiach a druhá čo všetko budete robiť navyše, záleží od jednotlivých obchodov, viem o čo hovorím, bol so na viacerých miestach. Vo firme som skončil po mojom prestupe z BB do Zvolena, keď to poviem diplomatický uvedený do omylu pri pohovore /oklamaný/ od vedenia vo zvolene. Osobne ma to veľmi mrzí, lebo som tam strávil čas od otvorenia firmy OBI Slovensko a zarobil som jej dosť peňazí na to ako sa zachovali. Ešte k pracovným podmienkam, ktoré nie sú úplne najlepšie ale asi ako v každej práci.
Program odmeňovania plat priemerný
Vedenie má otrasný prístup k zamestnancom, núti nás pracovať dobrovoľne na silu 15 min. pred pracovnou dobou zadarmo. Prekrúca sa kto čo povedal, všetko sa sleduje, každý každého sleduje. Z maličkostí sa umelo vyrábajú problémy. Zamestnanci sú preťažovaný prácou často zbytočnou prekladajú sa veci z kúta do kúta - následne nestíhame denné rutiny a následne prichádza buzerácia. Psychické útoky a dojitý kilometer na zamestnancov niekto môže všetko niekto nie.
Objednávať tovar v normálnom množstve v čase kedy to zákazníci žiadajú. Všetko sa objednáva príliš skoro kedy to nikto nechce, potom sa to vypredá a zákazníci tovar požadujú a nie je. Konzultovať požadovaný tovar so zamestnancami, ktorí vedia aký tovar ľudia žiadajú a zariadiť ho. Nie len si človeka vypočuť a povedať nedá sa.