Pozitíva sú že človek ktorý má rád zvieratá sa môže doslova využívať v tom že sa o ne môže starať...atď
Negatíva firmy sú že väčšinou sú to obchody v nákupných centrách kde človek musí robiť 12 hodín 12hodin stat..ocenila by som keby ma pobočky ktoré sú do 17tej hodiny a víkendy voľné
Nič
Organizácia nula bodov záujem o zamestnanca tak tiež neodporúčam nikomu
Nič
praca so zvieratami,skolenia,predajne argumenty,sutaze medzi predajnami
-postupne znizovanie narokov na odmeny z predaja -setrenie na nespravnych miestach tzn. jeden zamestnanec na 1 smenu=staznosti zo strany zakaznikov -zavadzanie zakaznikov s vernostnym programom a aplikaciou -zneuzivanie dobrovolnosti zamestnancov pri otvarani novych predajni zo strany menezera,tiez neprofesionalita a arogantnost menezera -rocne inventuri do neskorych rannych hodin koli nefungujucemu internemu programu -nevazenie si prace zamestnancov a nizky plat,nezmyselne otvaranie novych predajni obludnych rozmerov,kde zakaznici po uvedení predajne do chodu pridu koli zlavam,avsak potom cisla idu nahle dolu koli zisteniu,ze konkurencia odvedla to ma lacnejsie a aj ta aplikacia im funguje pre zakaznikov na povel.. -ani s odstupom casu zakaznici nie su spokojny s obsuhou,casta dodaleka kriciaca fluktuacia
Zvieratá
Neviem ani kto so mnou robil pohovor lebo sa osoba ani nepredstavila, namyslenosť až po strop akokeby ich obchod bol jediný ktorý berie ľudí (neviem celú históriu Vašich prevádzok lebo ma to ani nezaujíma), staranie sa do súkromia (prečo dotyčnú zaujíma kde som bola na pohovoroch?) takže som rada že sa práca ani neuskutočnila.