Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Veľmi dobre platové ohodnotenie = čím viac predáš, tým viac máš
Neustály tlak zhora, šéfovi nikdy nevyhoviete 100%, môžete sa aj pretrhnúť a prekonať do výšin svoje výkony - stále to bude akosi málo. Výpovede rozdávajú len tak zo dňa na deň - pokiaľ si nie ste vedomý dôvodu, prečo vás vlastne vyhadzujú, ani vám ho nepovedia, rovno podpisujete výpoveď a odchádzate. Vkuse zavádzajú nejaké "novinky", ktoré zamestnancom skôr psychicky škodia ako pomáhajú (napr. tabuľky výkonov = neustály stres, panika a tlak, aké máte "čísla" a porovnávanie sa s ostatnými kolegami)
Naučia Vás vojenský režim.
V tejto spoločnosti ste len číslo. Bez benefitov bez buducnosti.
rodinna progresivna firma, dobra pracovna doba, rovnovaha medzi pracovnym a sukromnym zivotom
Slaba komunikacia s kolektivom, 3 pracovne PC a 4 kolegovia (?!) a niektori pozerali na mna, ze preco stale sedim v rohu s katalogom v ruke
viac si vazit zamestnancov, ktory sa snazia a obetovali aj nadcasy
Pozitiva to má ale su nepublikovatelne.
Firma si neváži zamestnancov,ste pre nich len personalne číslo. Tak ako sa vyjadruje o zamestnancoch v Prešove riaditeľ Hrobak,nema obdoby. Hanba
Home office
Žiadne bonusy Žiadne zvýšenie platu Jednoducho je to mlyncek na maso
Nie je tam nočná. To je ale jediné pozitívum.
Amaterizmus, chaos, panika, improvizácia, kopec ľudí v kancelárii čo nemajú čo robiť. Nedodržiavanie BOZP vo viacerých smeroch. Smiešny plat na to čo chcú od zamestnancov.
benefity,na východ celkom obstojná mzda,nová(čistá a hlavne klimatizovaná hala),obedy vo firme.
pracovné soboty,vysoké normy,školiaci systém,vedenie firmy
skvely medzinarodny team, mala som stastie na team lidrov, benefity, kazdorocny rast mzdy, bonusy
snad to najhorsie su zakaznici. bavia sa s vami ako s handrou. ziapu po vas lebo SALES im nasluboval hory-doly. ked nemate technika ktoreho mozete poslat do 3 hodin. (zvycajne je to tyzden) nezmyselne metrics, negativne hodnotenie od zakaznikov neraz patriace inemu agentovi. ak vam firma neschvali planovanu dovolenku zaciatkom roka - zabudnite. pri troche stastia si vdaka sviatkom polepite nejake dlhe vikendy. nocne sluzby - si predstavte, ze na vas krici frustrovany zakaznik o 4.30am. hovory jeden za druhym. povinne nadcasy. fluktuacia zamestnancov. velmi mizerne sance sa vo firme posunut. a "the extra mile" zvycajne znamena, ze vas zakazni