Záleží na akej je človek pozícii. Telekom má dobré benefity.
Pokiaľ robí človek na požicii call centra, resp. zákazníckeho centra na linke, negatív je žiaľ mnoho. 1. Práca na zmeny. Môže to vyhovovať, pokiaľ si potrebujete niečo vybaviť. Napr. lekára a pod. Ale to je asi tak všetko. Lekári sú veľmi nežiadúci a nebodaj idete na PN. To je doslova teror. Dovolenku tiež človek nedostane len tak a musí sa to plánovať mesiace dopredu... . Work life balance na tejto pozícii žiaľ nie je možný. Pokiaľ je človek citlivejšej povahy, skončí vyhorený v intervale 2 rokov...niekto aj skôr. 2. Áno. Človek si môže zarobiť ale to čo všetko musíte spĺňať aby ste tú super mzdu dostali...je toho strašne veľa. Ukazovatele, všetko musí byť tip top splnené, inak prídete o časť bonusu a žiaľ v niektorých prípadoch o celý bonus. A to sa potom oplatí robiť skôr predavačku než túto náročnú prácu. 3. Veľakrát je to aj o sympatiách vedúcich. Iné pozície môžu byť fajn, ale pracovať na zákazníckej linke rozhodne neodporúčam. Keď prídu nejaké zmeny, dozviete sa to ako posledný a musíte potom znášať emócie nahnevaných zákazníkov...a to nie je nič príjemné. Nehovoriac o výške plánov ktoré človek musí plniť. Skrátka ak niekto uvažuje nad touto pozíciou...áno inzeráty vyzerajú lákavo. Žiaľ realita je iná. Vyhýbať sa oblúkom. Aby sme neboli príliš negatívny poviem aj B k tejto práci. Naučí vás to obrniť sa dávkou trpezlivosti, byť asertívny a nebrať si veci príliš k sebe. Emócie druhých. Nie je to však práca na dlhú dobu. Vydržať dlho tam môže len človek ktorý chce predať za každú cenu, nemá svedomie, a klame zákazníkov. To je všetko.
nič
Pohovor v tejto firme alebo neviem čo to vlastne je prebiehal ako cez prestávku na základnej škole, time managment žiadny, čakáte neviem načo, úroveň komunikácie je tiež základná škola. S takou nechuťou a hnusom som neodchádzal ešte zo žiadnej firmy. Nechápem absolútne ako takáto žumpa ako je telekom Doma Poprad môže vôbec fungovať a zamestnávať ľudí, toto som ešte nevidel/nezažil nikde, s takými odpornými ľuďmi som sa asi ešte nestretol, personál je na úrovni feudalizmu v 18. storočí.. HNUS nikomu neodporúčam
Žiadne
Všetko. Zlé vedenie, nemôžete si zarobiť, skončíte na antidepresívach, Po 26 odrobených rokoch som zistila, že Telekom, kalcentrum Košice, najhorší zamestnávateľ na trhu.
Vymeniť vedenie. Nastaviť spravodlivé odmeňovanie zamestnancov.
Žiadne dajú Vám TV ktorú aj tak nikto doma pozerať nechce a paušál za polovicu lenze polovica ich plnej ceny paušálu je plná cena toho istého paušálu u každého iného operátora pre bežného zákazníka
Ako predajca najvyššie ceny na Slovensku zo všetkých operátorov (tým pádom služby pre slovenské obyvateľstvo z 85% nepredajné) Plány prestrelene do neba aj keď každý druhý mesiac dôjde fešák ktorý Vám oznámi že návštevnosť zákazníkov klesla aj tak dôjde plán rovnaký alebo ešte vyšší Zachádzajú s Vami ako s handrou ( o Vás bez Vás) Vy ste vždy ten kto sa to dozvie ako posledný Každý mesiac si robia s Vašimi peniazmi čo len chcú túto Vám strhneme toto a túto toto za toto dokonca ku koncu môžem odporučiť ľudom ktorý sem pôjdu pracovať aby si spravili aspoň kurz psychológie lebo od minulého roka už sledujú aj konkrétne čo ste komu predal za posledné 3 mesiace a keď to ten človek najbližšie tie 3 mesiace nezaplatí tak to nazvali “Churn” ktorý sa vráti Vám na štvrtý mesiac vo výplate ako zrážka preto hovorím že odporúčam už aj aspoň kurz psychológie keď nie priam vysokú školu aby Ste dokázali popri predajnom rozhovore so zákazníkom aj z toho určiť či to bude schopný platiť alebo nie A úplne nakoniec ak prídete do kontaktu s človek menom Jozef K. - utekajte a čo najďalej klamár najväčšieho stupňa a zavadzač bude Vás klamať od prvej chvíli pohovoru od platu až po všetko čo sa týka prace ako takej a všetko čo bude riešiť ohľadom Vás rieši za Vašim chrbtom a Vy sa to dozviete ako posledný
žiadne
Prístup - 0 bodov, nováčikom na predajni sa absolútne nikto nevenuje, žiadne normálne školenia - nováčik sa musí učiť všetko formou e - learnigu - prezentácie , minimálne školenia formou predajných rozhovorov - slabé precvičovanie predaja s manažérom. Jednoducho nikto sa novým zamestnancom nevenuje v oblasti zaškoľovania a predajných rozhovorov . ST by mal prehodnotiť to ako si bude vychovávať nových zamestnancov ...
Možnosť rastu, mnoho oddelení, kde sa dá uplatniť.
Ja som pracoval na centrále v ZA, ako Regionálny supervízor pre externých partnerov. Moja šéfka tam mala podosadzovanú hádam celú rodinu nekompetentných a nevzdelaných ľudí, ktorí si honili svoje malé egá na zamestnancoch KC a správali sa k ním ako k odpadu. Ak máte priemerné IQ nevydržím medzi nimi.
Ťažko nájsť niečo dobré, hlavne neporiadok v evidencii
Nekorektné konanie
- Firemný paušál zdarma s 1TB internetom a limitom 60€ na SMS lístky - Televízia zdarma a Intetnet za 8€ - raz za 2 roky zľava 600€ na telefón, ale keď odídete a neprejde tá doba musíte to vyplatiť - 2 paušály za 50%cenu, ale s viazanosťou a keď odídete platíte plnú do konca viazanosti
- Nikoho nezaujíma Váš názor, nikto sa Vás nepýta ako sa cítite - Jediné čo ich zaujíma sú čísla ktoré musíte plniť, nielen predajné - Demotivačné odmeňovanie, kedysi sa dalo zarobiť veľmi dobre až nadštandardne, lenže každé 2 mesiace postupne znižujú odmeny krôčik po krôčiku - Kým nesplníte minimálne 75% plánu ktorý nieje najnižší tak nedostanete na konci mesiaca nič iba minimálku - Počas toho ako musíte plniť predajný plán, taktiež treba plniť ďalšie nepodstatné čísielka, ktoré ale keď neplníte tak na Vás vrieskajú manažéri - Máte plno práce