Ak potrebujete rýchlo zohnať prácu, tam Vas určite zoberú. Vezmú každého. Ak tam vydržíte skúšobnú dobu, tak viete dane produkty nakupovať výhodnejšie. Každého vyškolia, sú nápomocní prvé týždne. Sami si plánujete na týždennej báze a typ úväzku si viete sami zvoliť. Od 5h do 8h.
neupresnena variabilná zložka na pohovore, resp. spomenutá len ta lepšia varianta, ktorá ale platí len prvé mesiace. Absolútne nekvitujem takéto zavádzanie a dozvedanie sa platových podmienok za chodu. Aj variabilná zložka by podľa mňa mala byť jasné a úplne vysvetlená už pri pohovore. Odratavanie času z prestávky na obed zakaždým, keď opustite PC. Týka sa aj odchodu na WC či pre pitie a pod. Ak za deň stratíte týmito hygienickymi potrebami 10min, o toľko menej mate čas na obed, alebo si to musíte nadrobit. Každodenná dilema, že ak nechcem nadrábať, tak či sa buď normálne nenajem alebo nebudem chodiť na WC. Flexibilný pracovný čas je relatívny pojem. Áno, plánujete si samy kedy a na ako dlho prídete. dlhšie ostať môžete, skôr odísť nesmiete. Pri týždennom plánovaní už musíte mať jasno, že o týždeň nebudete potrebovať odísť predsa len o 15min skôr, lebo to bude problém. Mám zážitky aj z iných call centier, ale toto je strop.
Nezavádzat neuplnými informáciami o plate. A nie len hovoriť iste veci, ale ich aj robiť.
Možnosť manažovať svoje voľno, výplata načas, možnosť home office, platené odvody a príspevok na stravu aj počas dovolenky.
Nesplniteľné ciele predaja v súčasnej dobe. Obrovský tlak na zamestnancov. Vedenie ma vždy pravdu. Účelové hľadanie aj tých najmenších chýb, odmenené zrážkami zo mzdy. Arogancia, urážky, hulvatske jednanie vedenia a supervizorov. Ak má agent horší mesiac, je degradovany na podradnejsie ankety, z ktorých je problém sa vyhrabat, lebo na nich predať niečo sa rovná zázraku a v konečnom dôsledku žije každý mesiac v strachu ci ho nevyhodia. Home office ako možnosť je fajn, kým nezistis, že nedostaneš príspevok na net a elektrinu. Iné firmy s home officom tieto príspevky dávajú. Tu home office považujú za benefit a to, že môžeš pracovať z domu si vlastne zaplatíš. Firma ide dolu vodou, čo je trendom asi u mnohých v tejto dobe. Lenže tu, za nízke predaje môže vždy len a len operátor, bez ohľadu na to, že ľudia by aj kupovali, ale proste nemajú za co a majú iné priority, ako strava a bývanie. Veľké sklamanie a frustrácia, neodporúčam.
Prispôsobiť sa aktuálnej situácii na trhu, znížiť neumerny tlak na zamestnancov, dovoliť im mať svoj názor bez potrestania a celkovo zmeniť prístup k zamestnancom.
Moznost mat home office
Firma pomaly ale iste upadá, prístup manažérov je otrasný, vždy majú pravdu len oni.. našťastie už tam nie som ale odporúčam manazerom a supervisorom trocha zmenit styl vedenia, nevazia si ludi, chcu iba vysledky. Vyhnite sa oblukom, ak sa dá
Skvelý kolektív s pokojnou atmosférou. Žiadne nahánanie sa (okrem decembra:)), vedenie v pohode, plat adekvátny na predavača, žiadne strhávanie z výplaty, dobrá komunikácia s vedením, zamestnanecké ceny na nákup tovaru.
žiadne
Ako pozitivum hodnotim mozny home office, vyber pracovnej doby, kvalitne vyrobky a preplatene stravne listky
Negativa - kde zacat? Pracujem na homeoffice, moju teamleaderku som este ani nevidela, neodpisuje na spravy, jedine, co vie napisat kedy bude objednavka. Zo zaciatku davaju novacikom volt podradne ankety s nesplnitelnymi dennymi cielmi, ludia su otraveni, kedze ankety su prevolane na 100x. Skladaju telefony a demotivuju. Callskripty pisane vedenim, vyzeraju ako pisane skolkarom s A4 omacok, ked poviete, ze sa hanbite volat podla toho skriptu, dostanete vynadane. Na miestach teamleaderov su nekompetentne osoby. Plat tiez nic moc, nesplnitelne ciele, odmeny slabe.