Možnosť manažovať svoje voľno, výplata načas, možnosť home office, platené odvody a príspevok na stravu aj počas dovolenky.
Nesplniteľné ciele predaja v súčasnej dobe. Obrovský tlak na zamestnancov. Vedenie ma vždy pravdu. Účelové hľadanie aj tých najmenších chýb, odmenené zrážkami zo mzdy. Arogancia, urážky, hulvatske jednanie vedenia a supervizorov. Ak má agent horší mesiac, je degradovany na podradnejsie ankety, z ktorých je problém sa vyhrabat, lebo na nich predať niečo sa rovná zázraku a v konečnom dôsledku žije každý mesiac v strachu ci ho nevyhodia. Home office ako možnosť je fajn, kým nezistis, že nedostaneš príspevok na net a elektrinu. Iné firmy s home officom tieto príspevky dávajú. Tu home office považujú za benefit a to, že môžeš pracovať z domu si vlastne zaplatíš. Firma ide dolu vodou, čo je trendom asi u mnohých v tejto dobe. Lenže tu, za nízke predaje môže vždy len a len operátor, bez ohľadu na to, že ľudia by aj kupovali, ale proste nemajú za co a majú iné priority, ako strava a bývanie. Veľké sklamanie a frustrácia, neodporúčam.
Prispôsobiť sa aktuálnej situácii na trhu, znížiť neumerny tlak na zamestnancov, dovoliť im mať svoj názor bez potrestania a celkovo zmeniť prístup k zamestnancom.
Moznost mat home office
Firma pomaly ale iste upadá, prístup manažérov je otrasný, vždy majú pravdu len oni.. našťastie už tam nie som ale odporúčam manazerom a supervisorom trocha zmenit styl vedenia, nevazia si ludi, chcu iba vysledky. Vyhnite sa oblukom, ak sa dá
Skvelý kolektív s pokojnou atmosférou. Žiadne nahánanie sa (okrem decembra:)), vedenie v pohode, plat adekvátny na predavača, žiadne strhávanie z výplaty, dobrá komunikácia s vedením, zamestnanecké ceny na nákup tovaru.
žiadne
Ako pozitivum hodnotim mozny home office, vyber pracovnej doby, kvalitne vyrobky a preplatene stravne listky
Negativa - kde zacat? Pracujem na homeoffice, moju teamleaderku som este ani nevidela, neodpisuje na spravy, jedine, co vie napisat kedy bude objednavka. Zo zaciatku davaju novacikom volt podradne ankety s nesplnitelnymi dennymi cielmi, ludia su otraveni, kedze ankety su prevolane na 100x. Skladaju telefony a demotivuju. Callskripty pisane vedenim, vyzeraju ako pisane skolkarom s A4 omacok, ked poviete, ze sa hanbite volat podla toho skriptu, dostanete vynadane. Na miestach teamleaderov su nekompetentne osoby. Plat tiez nic moc, nesplnitelne ciele, odmeny slabe.
Človeku takáto skúsenosť vie dať vela do života. Či už z hľadiska toho, že bude rozvíjať a spoznávať v sebe schopnosti, o ktorých predtým ani nevedel že má alebo taktiež to, že sa naučí pracovať s ľuďmi a vysporiadať sa s určitými situáciami, s ktorými sa predtým ešte nestretol. Dá sa čo to zadovážiť do svojho príbytku za dobré ceny ale treba si dať pozor na to, čo si človek vyberie. Firma nemá problém okašlať aj vlastných a nie len zákazníkov.
Nekompetentí ľudia na vyšších pozíciach. Každý si tam robí čo chce a veci nemajú ani hlavu ani pätu. Jeden vám povie tak, druhý onak a nakoniec ste ešte na vine vy. Snažia sa vo vás hľadať chyby kde sa len dá a následne vás za to finančne potrestať rôznymi kráteniami. Obyčajný zamestnanec je pre nich iba kus h**** a k tomu všetkému ešte aj z toho mála čo zarobíte a predáte sa vám snažia zobrať čo to len dá. Ak náhodou máte horšie obdobie alebo sa vám na chvílinku prestane dariť tak okamžite ako motivácia je to, že vás daju nižšie a volať podradnejšie ankety (ano aj v pripade že ste vo firme dlhšiu dobu podavali dobre vykony a plnili ich ciele) školenia sú na úrovni projektu, ktorý urobili školáci na prvom stupni.
Zamyslieť sa nad sebou a nad všetkými špinavosťami, ktoré sa tam robia. Možno to tam raz za čas preškoliť a skontrolovať si, čo za individuá rozhodujú o chode firmy a zamestnancoch. Taktiež nehladať neustále chybu v zamestnancoch ale odskúšať si jednotlivé procesy aj na vlastnej koži a pripomenúť si, čo tá práca všetko obnáša.
Príjemný kolektív,nadriadeným možno tykať.
Úvodné zaškolenie nováčikov je ako z rýchlika a firma má veľmi zložitý operačný systém,v ktorom sa pracuje,ukážu to len raz a začiatočník má z toho iba guláš v hlave a užaj ho nútia ísť na ostro volať.Vedúci pracovníci,aj keď si nechajú tykať,pôsobia arogantne...firma má zbytočné komplikovaný a zložitý operačný systém,v ktorom sa pracuje.Podozrivé je i to,že prakticky non-stop hľadajú nových zamestnancov.Značná fluktuácia.
Viac sa venovať zaškoleniu začiatočníkov a nevidieť len zisk,aby nováčik po 2 dňoch "školenia" pri Pc užaj volal zákazníkom v plnom nasadení
výplata vždy načas, stravné lístky, zamestnanecké zľavy a výpredaje, vysoká pohyblivá zložka platu (koľko predáš, toľko máš)
silný nátlak firmy na zamestnancov na predaj, krátenie miezd pri nesplnení plánu, neváženie si snahy zamestnancov vedením firmy, robenie nad rámec svojich povinností (plat za jednu pozíciu ale zamestnanec ich robí aj viac), neprofesionálne správanie zo strany zamestnávateľa typu "nepáči sa ti, daj výpoveď"
možnosť kariérneho rastu, možnosť rôznych školení, osobný rast
Skvelý kolektív, výborné benefity, výplata včas na účet,
Ze vedenie vydi len zisk, a niesu doriešené interné veci
Zamyslieť sa prečo toľko nováčikov odchádza, nedávať ku všetkému predĺženú záruku, pridať nový sortiment vecsie zľavy pre clenov club5.....
*príjemný kolektiv *skvelá práca *uvoľnený kolektív *sedava robota
*pracovný čas *priveľa produktov, ktoré nie sú nikdy na sklade