Pseudo-benefity, ako celoročný skipass a aquapass
- pracuje sa stále (každý deň), takže benefity nemáme kedy využívať - akútny nedostatok pracovníkov - povrchný prístup priameho nadriadeného - neakceptovanie požiadaviek, neochota vypočuť - neriešenie problémov, ignorácia, na úkor klientovej spokojnosti - pracovný kolektív bez disciplíny a rešpektu, jednak voči nadriadenému aj voči spolupracovníkom - nevzdelanost, neodbornost - delegovanie úloh manažéra na zamestnanca bez rozšírenia, resp definovanie rozsahu zamestnancovych kompetencií
Regulovať svoju vlastnu potrebu/dopyt po pracovnej sile rovnakým spôsobom, ako regulujú dopyt po Skipassoch - cenou - zaplaťte ľudí a oni budú pracovať Vzdelávanie manažérov v oblasti riešenia konfliktov a KOMUNIKÁCIE!!!! so zamestnancami. Trošku vyjadriť, že si nás aspoň kúsok vážia... A nie že nás majú úplne v paži.
Viete tam najst dobrych kolegov ale ubuda ich rychlo, vzhladom na pracovne a platove podmienky.
Zle platove ohodnotenie, pracujete dlhy a dlhsi, narocna praca s malou pochvalou, necakajte ze si vas budi vazit, zamestnanci su tam spotrebny material a ako nahle mate zaujem zlepsit stav na prevadzke mozet