Tesco sa snaží technilogicky byť vždy na prvom mieste medzi konkurentmi. Nie vždy sa im to podarí. Trpi klasickými slovenskými chorobami, kde každý druhý zamestnanec sa riadi motom: keď nekradnes ako by si okradal svoju rodinu. Manažment sa väčšinou snaží riešiť problémy ale takmer vždy až keď je už neskoro.
S počutia viem, že má najhoršie platobné podmienky medzi konkurenciou. Nepočúvajú zamestnancov čo by chceli dosiahnuť. Napríklad je úplne zbytočné, aby bývali niektoré pobočky otvorené od 6 do 22. Hlavne tie na dedinách. Kľudne stačí do 20 a cez víkendy by stačilo aj do 18. Aj tak väčšinou už na večer nič nemáme. Manažment sa nevie vžiť do kože nižšieho zamestnanca, ktorému nakladá často až priveľa zbytočných úloh. Zamestnanec potom chodí domov nešťastný, že to všetko nestihol, pripadne uvažuje o odchode. A čo je najhoršie, veľa šikovných ľudí ostáva pod nesikovnymi manažérmi, len aby mohli zachraňovať tých nesikovnych nadriadených. A funguje neskutočné rodinkarstvo (pripadne kamarátstvo). Skôr povýšia človeka ktorý je rodina alebo kamarát s niekym z vrchu, aj keď nič moc nevie, ako človeka ktorý neustále ukazuje čo všetko ovláda a zvláda spraviť.
Nenazestnavat neschopných amatérov, ktorý zas zamestnávajú kamarátov a rodinu.
Obedy za 1€, žiadna práca nadčas, požiadavky na pracovnú smenu, výplata presne na čas, žiadna hmotná zodpovednosť, príjemný kolektív, raňajky s riaditeľom, opekacka, párty.
Od jedného čakajú že urobí všetko, stres pred sviatkami,
Príjemné vedenie Primeraný plat k práci Lancné obedy pre študentov
Nepríjemný kolegovia Zlý pracovný čas
Veselý kolektív, dobre ohodnotenie
Veľa práce málo ľudí na smene, jeden človek robí všetko, napätie,