Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9712 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

Súčasný zamestnanec Pred 8 dňami
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Zdravotné benefity

Negatíva firmy

Neprofesionalne vedenie a správanie

Bývalý zamestnanec Pred 11 mesiacmi Čab

Pozitíva firmy

žiadne

Negatíva firmy

neodporúčam absolútne nikomu túto firmu.Robia s ľuďmi ako s otrokmi za katastrofálny plat a chovajú sa k ľudom ako k odpadu .Cele vedenie nula bodov !!!Katastrofa

Pozitíva firmy

ziadne

Negatíva firmy

zial to neuverejnite, ale objeknivne povedane firma ma zle vedenie. Rodina si hladi vlastne zaujmy, bezny zamestnanec sa odmien nedocka, tie idu na mercedesy vedeniu. Ziadne benefity, na tuto dobu uuubohe. neodporucam , najhorisa skusenost

Bývalý zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bardoňovo

Pozitíva firmy

Obedy, fitness

Negatíva firmy

Zlé vedenie, rodinkárstvo Mizerný plat ktorý nerastie ani rokmi vo firme môžete robiť čo chcete aj tak nebudete mať viac ako 800€.

GRANDOPTICAL - 23.10.2023

Grandoptical

Súčasný zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bratislava I

Pozitíva firmy

Som tu zamestnaná druhý rok som spokojná. Píjemné pracovné prostredie, dobrá partia a aj atmosféra. Práca je pestrá, s ľudmi ma vždy bavilo pracovať preto ma teší keď niekomu dobre poradím a je spokojný. Finančné ohodnotenie je dobré, určite by som časom čakala zvýšenie.

Negatíva firmy

...

Bývalý zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Dynamická práca, kde nerobíte stále to isté ale naozaj si tam prejdete všetkým od logistiky, reklamácie, jemnú administratívu, zákaznícky servis po priamy predaj. Väčšinou práca v mladom kolektíve ľudí, pričom viete tu naozaj nadviazať dobré kamarátstva (nehovorím o vedení). Máte zamestnanecké zľavy pri nákupoch cez Alzu, väčšinou len 5-10% ale niekedy keď sa zadarí tak aj cez 30% a vo výnimočných prípadoch aj 50%, záleží od produktu a akú má na ňom Alza maržu.

Negatíva firmy

Prácu vám pomaly na týždennom poriadku znepríjemňujú väčšie či menšie systémové výpadky. To však nie je najhoršia vec a dá sa pri tom existovať. Čo je však najhoršie na pozícii "sales specialist" je obrovský nátlak vedenia na váš výkon v predaji služieb a to akým štýlom sa hodnotí. Ak si myslíte, že práca na pobočke je hlavne o pohodlnom výdaji objednávok, ich spracovavanie a poskytovanie informácii zákaznikov ste na veľkom omyle, to je pre ujov nad vami druhoradé, pre nich je alfa a omega aké čísla im prinesiete. Na každý mesiac dostávate predajný plán, kde máte zadefinované koľko čistej marže musíte pobočke priniesť v doplnkových službách ako aj produktoch (železo). Tieto plány vám nastavuje šéf a je vám to prezentované ako veľmi dobre splniteľný plán, aby ste si hlavne vy dobre zarobili. Realita je taká, že pri tomto pláne ide hlavne o to, aby ste predajmi sami zaplatili personálne náklady firme za vás, trafené ja viem. Inými slovami to, že zvládate všetky procesy a udržujete pobočku v chode, za to vám Alza akoby neplatí... teda samozrejme hej máte v zmluve nejaký základ ktorý dostanete aj kebyže nepredáte nič, lenže ak ten plán nesplníte myslím dva krát po sebe proste vás vyhodia. Motivácia jak kráva čo. O splniteľnosti týchto plánov asi len toľko, že buď patríte medzi vzácnu menšinu ľudí čo majú v sebe fakt talent presviedčania (poznal som len jedného) alebo začnete klamať zákazníkov, čo robí asi väčšina ľudí na tejto pozícii. Ja osobne som na to však nemal svedomie a nedokázal sa zbaviť chrbtovej kosti :) Ak sa vám nejakým zázrakom a šťastím podarí splniť plán, šéf vám s radosťou ten plán na ďalší mesiac zvýši pod ušľachtilým cieľom spraviť z vás lepšieho predajcu (alebo v preklade vyžmýkať z vás viac zisku). Môže sa stať, že plán preplníte a vtedy vám maximálne cca 20% pridajú k províziam, čo je však ale zahul, že keď naopak plán splníte na menej ako 75% tak nedostane ako províziu z predajov nič, všetko si nechá Alzák... opäť super pozitívna motivácia a dôvod prečo toľko ľudí to vzdá po prvých mesiacoch :)

Bývalý zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Výplata na čas,inak nič moc,incentivy resp.odmeny 0 bodov

Negatíva firmy

Manažérka pobočky je neprofesionálna,nevie sa správať slušne ku zamestnancovi.Neustále výkyvy nálad.Tu v tejto banko poisťovni musíte byť špecialista na všetko.Musíte byt špecialista na úvery,micros úvery a účty pre podnikateľov.Skratka za jeden plat všetky pozície banky musíte vediet.Veľmi zle skusenosti.Neodporúčam moc.A teraz už pomaly viac telefonovania musíte vykonať ako call centrum.Bez dohodnuteho stretnutía už ani nevybavíte nic na pobočkách.

Odporúčanie pre management

Viac overiť manažérov v práci,mám pocit,že je to zbytočne platená pracovná sila

Bývalý zamestnanec Pred 11 mesiacmi Senec

Pozitíva firmy

žiadne

Negatíva firmy

Neodporúčam, neustále sa musíte s nimi naťahovať ohľadom dokumentov ako pracovná zmluva, neskôr výpoveď. Nezodpovedný zamestnávateľ! Ani Vám nevyplatia všetko čo majú.

Súčasný zamestnanec Pred 11 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Plat na cas

Negatíva firmy

Firmu zaujima len zakaznik cize peniaze, zamestnanec sa moze aj roztrhnut.

GeWiS - 12.10.2023

Slabota

Súčasný zamestnanec Pred 11 mesiacmi Prievidza

Pozitíva firmy

Nic

Negatíva firmy

Rodinkárstvo arogancia nezáujem chaos plat