čistota, super komunikácia s nadriadenými, školenie v školiacom stredisku nadmieru spokojná som na pozícií manažér predajne, všetky potrebné informácie + podklady ako manuály som dostala všetko sme si reálne prešli zvyšok je už len prax, ale školiteľka je na telefóne v prípade dodatočných otázok, pracovne postupy sú všade iné treba sa len aklimatizovať inak je to fajn.
minimálne nestoja ani za zmienku
Čistota
Poodtrhane lišty z cenovkami, komunikatívnosť nulová, zaškolenie nulové, radšej povedali že maju toho veľa a nemajú sa mi kedy venovať, a nezaškoleného/nú mňa postavili za pokladňu ....Arogantnosť ..... Pracoval/la som na pokladni ale každý systém je inný a nedá sa to naučiť ak Vám to nik nevysvetlý poriadne a s trpezlivosťou. Za dva dni mi povedali že už to mám pomali vedieť. Ako hovorím žiadna ochota. Radšej sa v kancelárii smejú , komunikujú medzi sebou, ohovárajú nových zamestnancov a podobne. Ani sa nečudujem že od nich zamestnanci odchádzajú.
10% zlava pre zamestnancov na nákup
Vedenie nezaujímajú nedostatky na predajniach Vedúce a predavačky musia platiť straty pri inventúre i keď je to protiprávne, pretožs zamestnávatel nedbá na zabezpečenie svojho tovaru a majetku Na viac ako 98 % predajní absencia SBS, napriek agresívnym zákazníkom a zlodejom Veľakrát chyby vo vyplatnej páske a nikto sa o tom s nami baviť nebude Hádzanie viny na vedúce a predavačky v prípade pokuty od SOI ak vedenie niečo zanedbá, pritom info a cenovky chodia centrálne z vedenia!
Je mi jasné, že vedenie sa nebude zaoberať nedostatkami. Vie sa o nich ale neriešia to. Stále im nedochádza prečo nastáva odliv zamestnancov. Pracovať za XXX eur v čistom v Bratislave, a mať hmotnú zodpovednosť za tovar vo výške od XX tisíc eur, sa môžu hanbiť!