Som veľmi rada, že som so ZSSK odišla, vysoké nároky na zamestnanca a nízke platové ohodnotenie.
Asi to že sa mám jak prepraviť
Toto sa firma ani nedá nazvať, meškanie je priorita číslo 1, keď meska 10 minut môžete byt ešte radi, zvykne to bxt aj pol hodina alebo hodina a potom si niečo plánujte, keď idete vlakmi… skôr sa oplati ísť na SAD autobus ten nemešká, ale cena je trošku vyššia. ZSSK neodporucam ziadne zmeny sa nedejú je to stále to iste a hlavne to nepochopiteľne meškanie.
Výplata vždy načas
*Nevzdelaný managment, dosadený ľudia do milión zbytočných stoličiek, žiaľ potom neostáva na ocenenie ľudí v prevádzke. *Nízke platové ohodnotenie, pohotovosť na pracovisku (ste v robote 13 hodín ale započítajú vám len 10 do normy) *Starý vozový park a ten nový je extrémne poruchový *práca v prevádzke je veľmi náročná, zodpovedná, je v nej veľa nočných-mesačne aj 70h *dlhé pracovné zmeny-10-15h, prespávanie mimo domova, počas pohotovosti na pracovisku prespávanie vo vlaku, starých chajdách nespĺňajuce základné hygienické podmienky *pravidelné skúšky-každé 3 roky, veľké prehliadky-každých 5 rokov *za pozitíva vas nikto neodmení, ale keď spravíte niečo zlé, strhnú vám prémie aj za nezapnutý gombík
Dosadiť do manažérskych pozícii fundovaných ľudí, ktorí vedia menežovať takúto firmu, zredukovať stovky zbytočných kancelárskych pozícií na Rožňavskej a zvýšiť plat ľuďom v prevádzke pretože sú NEDOCENENI!!!! Sú to kľúčovi ľudia ktorí zabezpečujú podstatu firmy!!!
Asi iba plat na čas, a že raz bol dokonca bonus na vianoce
Katastrofálne pracovné podmienky, špina všade kam som si sadol, pri nástupe dajú jedny onosené monterky v ktorých máš byť polroka, absolútny nezáujem o zdravie a bezpečnosť pri práci, keby som si nevypýtal respiračnú masku tak by mi ju nikto sám od seba nedal. Štyria elektromechanici mali urobiť revíziu za osem hodín prácu na ktorú by nestačilo ani osem zamestnancov tak, aby boli urobené podľa noriem. Všetko BOZP sa obchádza. Benefity žiadne, strava otras, o plate ani nehovorím. Absolútne si nevážia svojich zamestnancov, ktorá je kľúčová pre celú prevádzku železníc. Ak tam pôjdete niekedy robiť, tak naozaj veľa šťastia, inak sa takejto práce vyhýbajte oblúkom.
Znížiť počet zamestnancov na manažmente na polovicu, a ich platy dať radšej rádovým zamestnancom, aby mali aspoň normálnejšie ohodnotenie
Nič azda len to že im ďakujem za všetky tie vrásky
Toto sa firmou ani nedá nazvať, je to hanba Slovenska pretože mnoho peňazí sa vlieva dnu ale žiadne neteču do veci do ktorých by mali, každodenné meškania vlakov, nátlak z vyšších miest a dokonca aj infolinku máme spoplatnenu :-)
Snáď len to že výplata chodí doposiaľ načas.
starý vozový park, neustále pracovanie v sťažených podmienkach, skoro žiadne benefity, ešte aj ked je doprava zadarmo tak my zamestnanci si ju hradiť musíme a to sumou 28€ročne na osobu, nedostatočne ohodnotená práca a to akákoľvek vo firme
Istota v zamestnaní
Slabe finnacne ohodnotenie, casto nevyhovujuce pracovne podmienky
Bezplatna preprave pre vsetkych a zamestnanci si platia.
Vedenie
Cestovne vyhody, pravidelny prijem,
Dlhe doby vybabovania dokumentov -prilišna birokracia, nevzdelany stredny manažment, ulohy typu "obratom", zla komunikacia s vedenim spoločnosti, velke regionalne platove rozdiely
Ževraj cestovanie zdarma, ktoré si zaplatíme raz ročne
Práca nadčas mesačne aj 30 hodín, slabo zaplatené výkony, prespavanie mimo domov ktoré nie je zaplatené, práca s ľuďmi a bezplatnou prepravou, neskutočna rivalita medzi ZSSK A ŽSR, práca v zlých podmienkach starých vozňov
Skúste zvýšiť ohodnotenie vlakveducich a oceniť nadludske vykony podavane za mizerný plat
Volný lístok ná celý rok.
Nízke platí a žiadne koncoročné odmeny za ich prácu.
pravidelný plat....aspoň zatiaľ
Z vysoka kašle na svojich zamestnancov, firma sa chváli benefitmi, ktoré jej vyplývajú zo zákona, plat rovnajúci sa almužne vo vzťahu k zodpovednosti a vedomostiam svojich zamestnancov. Celkovo je tých negatív strašne veľa.
Management okresať aspoň o 75% a zvýšiť plat radovým zamestnancom nosných pozícií t.j. vlakvedúci, rušňovodič, vozmajster.
Zadarmo cestovanie SR a ČR Ale aj to si platíme **eur ročne
Benefity žiadne???? motivácia zostať alebo prísť do firmy žiadna..mzdy zamračené od roku 2008 a ceny a výdavky na život každým rokom rastu.
Stabilita zamestnania, Cestovné výhody doma a v zahraničí
Neadekvátne platové ohodnotenie v pomere k náplni práce, neschopnosť postaviť sa za zamestnanca v prípade problémov s cestujúcimi
Výplata vždy načas
Nepremyslená reorganizácia
Počúvajte a konzultácie s ľuďmi z prevádzky
Flexibilita, motivácia, vášeň. Splnený sen ( rušňovodič ).
Takmer nič.
Rôznorodosť ľudí s ktorými sa stretavam
Viac by sa mali zastať zamestnancov
Stabilný pracovný, čas, pracovné benefity a výplata načas :)
Nízky plat...ináč som spokojná
Reklama
Platy,neschopné vedenie,zlé predražené kontrakty, podmienky pre zamestnancov
Okrem výplaty načas, žiadne.
Porušovanie ZP, KZ, interných predpisov, platnej legislatívy, vykorisťovanie zamestnancov, psychická záťaž, nástupný plat, Zodpovednosť, ktorá nie je ocenená ani na úrovni predavača na dohodu.
Zbaliť sa a ísť rozkrádať inú firmu. Nič iné, len politickí nominanti masírujúci si svoje egá prieskumami, ktoré si sami objednali.
Pracovná doba, cestovné bonusy
Nízka základná mzda, papierovačky, nízka prepojenosť IT systému v rámci SR a zahraničných partnerov
Znížiť administratívne zaťaženie, zvýšiť mzdové ohodnotenie, technickú vybavenosť.
Jedine už len FIP
Neskutocné okradanie zamestnancov a buzeracia zamestnávatela motivacia ziadna len demotivacia
Pravidelna vyplata
Nepravidelné preplacanie nadcasov, v robote 220 hodin za par eur atd. je toho vela.
Počkať musím sa hlboko zamyslieť, ale asi okrem toho,že počas cesty vlakom keď mám nejakú minútku času popri revízií a všetkých úkonoch si pozriem kúsok krajiny.
Všetko. Uniforma? Celé zle Platobné podmienky? Ešte horšie. Pracovne podmienky? Nehorázne. Čo viac asi dodať, na to ako sa prezentovali v médiách ako zamestnávateľ roka minulý rok tak nič a toho nie je pravda. Pár ľudí na vysokých postoch sa má dobre a prevádzkový zamestnanec ich absolútne nezaujima
Turnus - viacej voľného času Výplata v čas
Strašne zaobchádzanie s ľuďmi vo firme, buzerácia, pracovné podmienky, neznalosť ľudi vo vedení firmy, zvyšovanie nárokov na ľudí bez finančného rastu, samí analityk, manager kontrolór a robiť nemá kto
Pravidelná mzda
Buzerácia za každú somarinu, zvyšovanie počtu zbytočných THP zamestnancov a obmedzovanie prevádzky, pridávanie povinností prevádzkovým zamestnancom, pracovné zmeny s veľkým množstvom pohotovosti na pracovisku, veľa pracovných zmien so spaním v obrazovej stanici, kde človek strávi mimo domu aj 36 hodín a reálne odpracuje oproti tomu len zlomok, frustrácia zamestnancov z toho, že osoba ktorá sa netají tým, že robí proti ľuďom a kope len pre firmu pri tvorbe pracovných zmien dostáva ocenenia, arogantný prístup riaditeľa úseku prevádzky voči podriadeným zamestnancom na najnižšej úrovni, dlhodobé nezvyšovanie základných miezd, pričom sa vyhovárajú na nové osobitné prémie, ktoré nemusia byť vyplatené ak si zamestnávateľ zmyslí že ich nebude vyplácať, top manažment pravdepodobne ani nepozná reálne problémy prevádzky, vedenie úseku prevádzky asi mnoho veci pred nimi doslova tají, mizerný technický stav koľajových vozidiel nezodpovedajúci ani vlastným predpisom a nariadeniami ZSSK, rozkrádanie peňazí prostredníctvom kadejakých pochybných investícií a subdodávok (upratovanie, opravy HKV), rodinkárstvo
Vymeniť stredný manažment, obmedziť počet zbytočných kontrolórov a analytikov
Žiadne pozitíva
vysoký počet odpracovaných hodín,na množstvo školení a testy nízké platy,pri meškaniach vlakov neskoré ukončenie denných služieb,nezabezpečený pitný režim na pracovisku
Poprosíme vymeniť šéfa ZSSK
Skveli kolektiv, ludia. Informovanost zamestnancov, snaha zlepsovat podmienky v praci
Nizka a dlhodobo nemeniaca sa mzda
Nič
Všetko
Ak je vo firme spokojnosť zamestnancov, vtedy je úspešná aj firma
Istota v zamestnaní a mzde
Starostlivosť o zamestnanca nulová. Slabé investovanie do prevádzky. Nízke mzdy.
Pravidelne platy
Nemajú na nič peniaze
Prestaňte kradnúť
Režijné výhody