Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Komunikacia na urovni
Neplatia nacas
treba platit na cas nie mesiac pozadu
Práca skladníka má v Datarte v OC Eurovea veľmi bavila . Do práce som chodil s nadšením a s veľkou radosťou , samotnú firmu som považoval za nebeské kráľovstvo . A aj keď plat tam nebol úžasný nevadilo mi to pracovná náplň nebola vôbec po fyzickej stránke náročná . Výhoda skladníka je aj to že pri vydávaní tovaru na tiež kontakt so zákazníkom . Kolegovi na predajni boli super , v prípade potreby boli vždy nápomocný . Aj napriek tomu že má vyhodili v posledný deň skúšobnej doby tak DATART v OC Eurovea jednoznačne odporúčam .
Vedenie firmy si neváži vôbec svojich zamestnancov , ba dokonca si nevážia ani to keď do práce chodíte skôr zadarmo . Neodporúčam ani to keď urobíte prácu na vyše lebo sa nedočkáte žiadnej vďaky , ba naopak vedenie DATART v OC Eurovea si o vás bude myslieť len to najhoršie a bude vás vždy upodozrievať z niečoho zlého . Aj napriek zlým skúsenostiam firmu DATART odporúčam všetkým . Bývalí zamestnanec Tomáš
Firma by si mala vážiť svojich zamestnancov a prejavoch vďaku
V piatky moznost skor odist
Na pohovore je spolocnost prezentovana ako pohodova s rodinnou atmosferou,ale mozno ak tak s rodinnou atmosferou pred rozvodom. Strasna fluktuacia,bezne,ze v priebehu roka sa vystriedaju aj 2 zamestnanci na rovnakej pozicii. Tym padom nikto poriadne nevie,co sa tam deje,dokonca ani nadriadeni netusia,zamestnanci nie su dostatocne zauceni,co sposobuje nervozitu,stres a konflikty medzi zamestnancami a zamestnancami a nadriadenymi. Odporucal by som iba v pripade dlhodobej nezamestnanosti.
Výborný vedúci, kolektív, plat priemer
Žiadna perspektíva do budúcna.. Minimálna motivácia... Len rozprávanie do vetra od regionalneho(asi žiadne slovo) návrhy na zlepšovanie nepočúvajú.. No veľa vecí negatívnych....
Počúvať tých nižšie ľudí....
Možnosť práce pre AVEC trade, ako študentka vysokej školy, som získala pred rokom a odvtedy pravidelne dostávam ponuky na rôzne typy brigád, čo hodnotím ako veľké plus pre skúsenosť do života. Pravidelne ma agentúra informuje o voľnej brigáde prostredníctvom sms, osobne alebo telefonicky. Prácu, ktorú som si vždy dobrovoľne vybrala, bola aj adekvátne finančne ohodnotená. Vyskúšala som najmä prácu v automobilovom priemysle, v kancelárskych priestoroch či vonkajšiu úpravu areálov. Každá zo spomínaných brigád ma naučila veľkej zodpovednosti, pracovnému režimu a vďaka agentúre som tak mala možnosť získať nové kontakty, zlepšiť si úroveň komunikácie s ľuďmi či už medzi rovesníkmi alebo na pracovisku.
negatívne aspekty firmy neevidujem
Brigádujem už dlhšie na rôznych čistiacich prácach a som veľmi spokojná s prístupom tejto agentúry. Vždy mi dajú dopredu vedieť, vysvetlia, výplata chodí načas, nemám čo vytknúť.
nič
- Sociálne benefity - Sickdays - Bonusy - Rôzne ceny a ocenenia - Stabilita firmy a výplata vždy načas - Preplácané gastrolístky - zaujímavé mítingy, vzdelávanie
- Výber nadriadených na určitých oddeleniach - Na niektorých oddeleniach je nedostatok pracovnej sily a nová posila nie je na pláne dňa - Home office by mal byť z času na čas dostupný na každej pozícii - Bezdôvodne sa zvyšujúce targety a tlak na zamestnancov - Príliš zdĺhavé procesy a častokrát zbytočné - Možnosti posunúť sa vyššie sú veľmi zdĺhavé - Zvyšovanie mzdy v dnešnej dobe veľmi neefektívne a demotivujúce
V dnešnej dobe sú mzdy okolo 1 200 - 1 300 brutto pre Bratislavu a ešte v IT - obchodnom segmente prinízke. Odporúčam viac si ceniť spoľahlivých zamestnancov a talenty inak všetci zutekajú. Ďalej prehodnotiť a zefektívniť všetky procesy, niektoré sú neopodstatnené. Náborové oddelenie by malo byť proaktívne a oslovovať potenciálnych kolegov v rámci firmy s lepšími prac. pozíciami priamo. Tlačiť zamestnancov viac do home office ak je to možné, z času na čas je fajn pracovať aj z domova. Lepšie zvažovať výber vedúcich pracovníkov, štýlom aby viedli a motivovali svoj tím ľudsky a nie roboticky. Proces prechodu aplikácie Delta-SFDC bol nedostatočne vysvetlený - tu by som očakával školenia rozsiahlejšieho typu, nie štýlom učím sa na vlastných chybách a po mesiacoch nový program nedokážem poriadne ovládať ani ja ani žiaden z mojich kolegov.
V spoločnosti Datacall som pracovala takmer tri roky, atuálne som odišla na materkú dovolenku. Pracovala som na rôznych projektoch či už prieskum alebo dohadovanie stretnutí. Práca bola rôznorodá, hlavne to nebol stereotyp keďže sa u nich volá viac projektov a kampaní, keď mi projekt dohadovania stretnutí nesadol vedeli ma prehodiť na iný kde som bola úspešnejšia. Inak mladý kolektiv, väčšinou baby s ktorými bola sranda či už pri školení alebo telefonovaní.
Problém s parkovaním v okolí, ale to je veru v celom TN.