Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Skrátený úväzok,mzda,benefity
Že sa pracuje aj na Vianoce, aj na Silvestra
Dookola omieľajú ako sú všetci ochotní pomôcť nováčikom, ale realita je taká že na teba každý kašle. Po druhý krát o pomoc ani nepožiadaš lebo sa ti nechce pozerať ako každý prevracia očami. Pracovné postupy ktoré Ťa naučia na školení ti na pobočke povedia že sú nesprávne. Call centrum pre retail je
Na spätnú väzbu sa pýtate len preto, že je to vaša práca. Ale vôbec vás to nezaujíma a problémy ostávajú dlhodobo nevyriešené. Resp hneď negujete že to nie je pravda aj keď pobočku ste videli na obrázku.
Dobry/ferovi pristup od veducich vyroby ale tam to konci.Este mozno dobre obedy vecere skoro zadarmo.
MIZERNÝ plat a velmi vysoke naroky na zamestnanca.Ak to nezmenia budu tam mat iba preddochodcov a ukraincov atd.
Dobry kolektív
Neustále znižovanie odmien bez dôvodu...
Počúvajte predajcov
- prijemny kolektiv
- neuplne zaskolenie - odmeranost supervizorov - po par tyzdnoch som mal vediet vedomozti porovnatelne so zamestnancami, ktori su tam niekolko rokov a musel som niest zodpovednost - sukromny zivot po nastupe do banky ziadny - benefity ziadne, napriek slubovanym realita bola ina - moznost dovolenky len ked veduci dovoli, vyber dni dovolenky okliesteny - pouzivanie vulgarizmov a mnoho dalsieho ... - vypoved dohodou nemozna
flexibilná pracovná doba, dni voľna naviac
neférovosť, nulová motivácia, absencia jednania
Príjemný kolektív,nadriadeným možno tykať.
Úvodné zaškolenie nováčikov je ako z rýchlika a firma má veľmi zložitý operačný systém,v ktorom sa pracuje,ukážu to len raz a začiatočník má z toho iba guláš v hlave a užaj ho nútia ísť na ostro volať.Vedúci pracovníci,aj keď si nechajú tykať,pôsobia arogantne...firma má zbytočné komplikovaný a zložitý operačný systém,v ktorom sa pracuje.Podozrivé je i to,že prakticky non-stop hľadajú nových zamestnancov.Značná fluktuácia.
Viac sa venovať zaškoleniu začiatočníkov a nevidieť len zisk,aby nováčik po 2 dňoch "školenia" pri Pc užaj volal zákazníkom v plnom nasadení