výplata načas.
Nesplniteľné požiadavky na zamestnancov, práca v US hours. Berú sa ľudia, ktorí predtým nerobili v IT a nevedia kde je sever a to je obrovská chyba bez predchádzajúcich skúseností. Ak idete na WC bez plánovania alebo neohlásene, tak máte z toho problém, prípadne padáka. Nemôžete prísť ani o minútu neskor z prestávky, prípadne meškať do práce. SVK management? Aký preboha, oni skáču ako amíci pískajú, za vlastný názor máte padáka. Práca sviatky/víkendy, žiadny voľný čas a osobný život.
dozvies sa ako dlho si meskal z pauzy lebo manazer uz ma davno email :))
nieco ako vw za pasom ale v office! :))
skvely medzinarodny team, mala som stastie na team lidrov, benefity, kazdorocny rast mzdy, bonusy
snad to najhorsie su zakaznici. bavia sa s vami ako s handrou. ziapu po vas lebo SALES im nasluboval hory-doly. ked nemate technika ktoreho mozete poslat do 3 hodin. (zvycajne je to tyzden) nezmyselne metrics, negativne hodnotenie od zakaznikov neraz patriace inemu agentovi. ak vam firma neschvali planovanu dovolenku zaciatkom roka - zabudnite. pri troche stastia si vdaka sviatkom polepite nejake dlhe vikendy. nocne sluzby - si predstavte, ze na vas krici frustrovany zakaznik o 4.30am. hovory jeden za druhym. povinne nadcasy. fluktuacia zamestnancov. velmi mizerne sance sa vo firme posunut. a "the extra mile" zvycajne znamena, ze vas zakazni
Tréning a nesting trval 6 týždňov, kolegovia a support bol veľmi ústretový, chápali, že sme noví a každý sme z iného prostredia.
Manažérka bola na mne zasadnutá od začiatku, po 2 týždňoch v produkcii ma vyhodila s tým že "nerobím čo mi povedala" manažérka, čo nikdy nerobila agenta, nevie o práci nič, na všetko sa musela pýtať, od prvého dňa sa ku mne správala ako keby som bola vo firme už rok. Keď ma vyhodila mala som najlepšie výsledky v tíme a pozitívny feedback od zákazníkov. Dovolila som si vziať si prestávku na 4 minúty, pričom som mala povolené len 2 minúty a okamžite mi ukončila pracovný pomer. Nechoďte do tej firmy, neoplatí sa to za ten stres.