Kaufland - 22.10.2022

...

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Zvykli tu pracovať dobrí ľudia. Ako brigáda fajn, ale nedovoliť si skákať po hlave, riadiť sa tým čo je písane v zmlúve! Výplata chodí načas.

Negatíva firmy

Takže, vo firme som pracovala 9 rokov, na začiatku to bolo všetko na poriadku, hierarchiu bolo dosť cítiť. Nijako mi to neprekážalo. Boli normy, predpisy, ktorých sme sa museli všetci držať. Avšak ako čas plynul, cena života stúpala, cena práce v Kauflande nie. Človek tu chodí deň čo deň aby si zarobil sprepačenim na toaletný papier. Takže za mňa jednoznačne slabé platové ohodnotenie. Časom sa nabaľovala práca človek musel až prispôsobovať svoj súkromný život, pretože išiel do práce a domov ťahal ruky za sebou, až toľko práce na hlavu nabalia (je jedno, ktorá filialka). Takže po ďalšie menežment rozdelovania práce 0 bodov..... Zamestnanci z toho v aktuálnych dňoch demotivovaní, nič sa nestíha, veľa ludí odišlo a žeby otvorili nove pracovné ponuky na profesii na ich miesta?? Tak to nie, zabudnite. Ideme na maximalny počet zamestnancov aj keď odíde 10ludí poviem príklad. Niesu ľudia? Nevadí zamestnanci si poradia. Karierny rast?? Jeden veľký vtip..... Robíte vo firme 7 rokov dostanete sa max na vedenie nejakého oddelenia, príde vyšší človek a namiesto vás si dosadí svoju známu. Lebo čo? Je to jeho známa... Prevažne ženský kolektív, takže chlap dlho nevydrží, také pletky a klebety medzi zamestnancami sa zvyknú šíriť v kolektívoch. Odchádzam z firmy, lebo už sa to nedá zvládať, mam na starosti tri oddelenia, pauzovanie svojich zamestnancov, spýtam sa riaditeľa kto mna bude pauzovať?? Odpoved (zasmial sa) "Aha tak na toto sme nemysleli".... A ide preč..... Veľa veci v svojom živote som odsunula práve kvôli tejto práci a ani jedno ĎAKUJEM som nedostala. Len vynadanie a tlak prečo niesu veci urobené. Takže ak mam odporučiť, rovno Vás zruším, radšej budte tam kde ste a nesťažujte sa. Aby som nezabudla, benefity ??? Mate kde spať doma? Máte... To vám ako benefit stačí.

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Bývalý zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov

Bývalý zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie, výplata načas

Negatíva firmy

Neadekvátne zaškolenie nových zamestnancov, ktoré spočíva z testu a približne dvojhodinového zácviku na predajni. Na prvý pohľad to znie možno skvelo, bohužiaľ,realita je často iná. Ja rozumiem, že firme chýbajú zamestnanci a potrebuje si to kompenzovať brigadnikmi, ale nieje možné,aby počas najväčšej špičky, kedy predajňu navštevuje najviac ľudí, sú otvorené najviac TRI(aj to preháňam) pokladne, pretože vedenie vyžaduje,aby ľudia využívali samoobslužné pokladne. Čo ma však najviac dostalo,bol tlak na zamestnancov (v tomto prípade pokladníkov) na to, aby dosiahli určitý počet skenov za minútu, čo pri takom počte ľudí a malom počte zamestnancov nieje možné dosiahnuť. Viem pochopiť, že sa od zamestnancov vyžaduje určité tempo v skenovaní, ale to sa podľa môjho názoru dá dosiahnuť v malej pobočke v menšom meste, ale určite nie vo väčších mestách.

Odporúčanie pre management

Znížiť požadovaný priemerný počet skenov za minútu alebo nabrať viac zamestnancov na pozíciu pokladníka Zlepšiť zaškolenie nových zamestnancov

Kaufland - 23.07.2024

Nikdy viac!

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.

Odporúčanie pre management

Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.

Kaufland - 23.07.2024

Nikdy viac!

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.

Odporúčanie pre management

Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.