Kaufland - 30.03.2019

Kaufland

Súčasný zamestnanec Pred 5 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

plat asi najviac z obchodných reťazcov, výplata na čas, zlavy u určitých partnerov, stránka pre zamestnancov na štýl zlavomatu, zamestnanecká zľavová karta a dovolím si tvrdiť že je to stabilná práca skrátka kym neurobíte kolosálny prúser tak máte prácu istú.

Negatíva firmy

V kauflande pracujem už takmer tri roky. (Jedna z Bratislavských filiálok) Pred tým som pracovala brigádne asi 3 roky počas strednej školy v Nitre. Ked som nastúpila každý mal svoju pozíciu a vedel čo má robiť. Neskor zrušili pozície a od vtedy to ide len do péčka. Zamestnanci su demotivovaný znechutený prídete do robty neviete čo máte skorej neviete kam vás pošlu. napr konkrétne moj prípad je ten, že robím všetko ked treba vykladať vykladám ked treba na pult robím pulťáčku, po novom zaskakujem na balenom mese ked má kolega volno lebo trvadia že nemožeme prímať ludí lebo sa šetria hodiny. neplatí jeden meter na všetkých niekto može šetko a vy makate ako šrob ani uznanie ani finančný bonus dostane ho presne ten čo nechodí do práce a robí iba domovku. (tak to funguje v rači ale to je chyba riaditela) a čo sa týka karierneho rastu ? 0. . su tam ludia ktorý su tam 10 rokov ovládaju svoju pprácu od zadu od predu a oni spravili z VST na VO kolygynu ktorá má málo nad 20 behom asi pol roka, lebo si rozumie z riaditelom. pritom začínala vtedy kedy ja vykladala yogurty. Akože celé zle komunikácia na bode mrazu riaditel hovorí veducemu s baleneho mesa že mi má plánovať viac smien s pritom sa ma ani nespýta na názor skrátka o vás bez vás. Hovorila som riaditelovi že to nieje práca pre ženu je tam zima tie bedne su ťažké nevládzem snimi paleta o meter vyžšia ako ja no skrátka celé zle. A najhoršie čo mi vadí ? že začínam mať pocit že som jední zamestnanec ktorý je keždý den niekde inde iný chodia napr na pulty streidať prestávky to beriem ako pomoc ok. ale ja ? nejaky pulťák je PN tak mne saju týžden riedne smeny na pultoch. NIKOMU TOTO NEROBIA IBA MNE. takže moj názor je taký takto sa chovaju ku mne urobte si sami názor. Ja sa chstám dať výpoved už bolo toho dosť pre mna. Ale tú prácu mám rada pokial by sa zmenilo vedenie kde by zo zamestnancami normálne komunikovli a bolo by tolko zamestnancov ako by byť malo rada sa vrátim.

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Bývalý zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov

Bývalý zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie, výplata načas

Negatíva firmy

Neadekvátne zaškolenie nových zamestnancov, ktoré spočíva z testu a približne dvojhodinového zácviku na predajni. Na prvý pohľad to znie možno skvelo, bohužiaľ,realita je často iná. Ja rozumiem, že firme chýbajú zamestnanci a potrebuje si to kompenzovať brigadnikmi, ale nieje možné,aby počas najväčšej špičky, kedy predajňu navštevuje najviac ľudí, sú otvorené najviac TRI(aj to preháňam) pokladne, pretože vedenie vyžaduje,aby ľudia využívali samoobslužné pokladne. Čo ma však najviac dostalo,bol tlak na zamestnancov (v tomto prípade pokladníkov) na to, aby dosiahli určitý počet skenov za minútu, čo pri takom počte ľudí a malom počte zamestnancov nieje možné dosiahnuť. Viem pochopiť, že sa od zamestnancov vyžaduje určité tempo v skenovaní, ale to sa podľa môjho názoru dá dosiahnuť v malej pobočke v menšom meste, ale určite nie vo väčších mestách.

Odporúčanie pre management

Znížiť požadovaný priemerný počet skenov za minútu alebo nabrať viac zamestnancov na pozíciu pokladníka Zlepšiť zaškolenie nových zamestnancov

Kaufland - 23.07.2024

Nikdy viac!

Súčasný zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.

Odporúčanie pre management

Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.

Kaufland - 23.07.2024

Nikdy viac!

Súčasný zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.

Odporúčanie pre management

Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.