Súčasný zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Výplata vždy na čas, mzda podla mňa nadštandartná na to že je to supermarket, stabilné pracovné miesta, nemusim sa báť že z dôvodou nedostatku zakaznikou firma skrachuje peniazky pekne ale samozrejme nikto vam ich neda zadarmo a naozaj sa narobite ale al ste sikovny mate moznost karierneho rastu

Negatíva firmy

Zrušenie pozícii firma funguje na systéme každý robí všetko čo nieje veľmi výhodné pretože musíte ovládať od kasy cez plochu az po pultovy predaj vsetko a pridete do prace s tym že neviete kam vás pošlu pracovať. Časté návštevi vrchneho manažmentu maju tendenciu vymyslať rôzne “vychytavky” ktore maju zamestnancom ulahcit pracu ale skor ju komplikuju najvecšiu mevyhodu vidim v minimalnech benefitoch ako zamestnanci by sme radi uvytali nejaku zamestnanecku kartu zľavovu

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Nepoviem nechcem byť vulgarny

Negatíva firmy

Stres

Odporúčanie pre management

Viac zamesnancov

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Zatiaľ nič

Negatíva firmy

Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne

Negatíva firmy

Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov