Pozitíva firmy

- na to že je to "len" práca v obchode tak veľmi dobre platená a to je asi tak jediné pozitívum, keby LIDL neplatil tak dobre tak ako zamestnávateľ by zaostával za ostatnými nemenovanými obchodmi s ktorými mám skúsenosť tiež - stabilný zamestnávateľ, práca je istá - zvyšovanie platov po určitom čase - moderná výbava - na pracovnom pohovore vás dopredu upozornia do čoho idete (sústredenie firmy hlavne na čísla a výkon)

Negatíva firmy

v prvom rade, chcem túto recenziu zachovať ako anonymnú, preto nebudem poskytovať info o sebe ani o konkrétnej prevádzke kde som pracoval, ale budem hovoriť vo všeobecnosti - ten dobrý plat si odmakáte - nadčasy samozrejmosť, neodporúčam ľuďom s rodinami, 9-12 hodín minimálne 3-4 krát do týždňa, víkendy ani nehovorím - vykladanie tovaru - chcú po vás hneď aby ste všetko vedeli a rýchlo ale zároveň aj pekne (to sa väčšinou nedá, takže budete stále kritizovaní, buď niečo spravíte pekne ale pomaly alebo rýchlo ale zas budú mať problém že to nie je pekne, proste neustály nátlak, stres, nervy, ponáhľanie sa, chaos) - neocenia vašu snahu, čo je veľmi demotivujúce, snažíte sa ako viete a aj tak vás z**bú a budú vás naháňať, čoho výsledkom je že sa na to proste postupom času vykašlete keď vašu snahu nikto nevidí, čo má za následok zase viac kritiky/nátlaku/mikromanažmentu - pokladňa - treba sa učiť kódy, dá sa blokovať aj bez kódov ale zase, chcú po vás maximálny výkon a rýchlosť takže očakávajú že sa naučíte kódy na pečivo/zeleninu atď aby ste to nehľadali ale hneď blokovali - toto je individuálne - ale pracovný kolektív - ohováranie, porovnávanie kto pracuje viac a kto menej, výsledkom čoho je nezmyselné napätie medzi kolegami kvôli tomu, to napätie medzi kolegami a stres sú cítiť vo vzduchu - riaditelia neustále tlačia na manažment, ktorý potom musí tlačiť na zamestnancov

Odporúčanie pre management

- skúste sa k zamestnancom a manažérom predajní správať aspoň trochu ako k ľuďom - netreba nutne znižovať produktivitu/výkon ale vrelo by som odporučil preškoliť vedúcich pracovníkov a manažérov predajní v oblasti zvládania stresu a motivácie pracovníkov (učiť ich ako byť viac ľudské, oceniť snahu aj keď nie vždy všetko ide podľa plánu, poradiť, nie zdrbať ľudí atď.) - stres a napätie vytvára veľmi demotivujúce pracovné prostredie a ja sa vôbec nedivím že toľko ľudí ako rýchlo prídu tak aj odídu - treba s tým niečo spraviť a udržíte si tak viac ľudí dlhodobo

Ďalšie recenzie firmy Lidl

Lidl - 08.09.2024

práca

Bývalý zamestnanec Pred 12 dňami Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

nič

Negatíva firmy

prístup, benefity

Pozitíva firmy

Výplata

Negatíva firmy

stále sa mení rozpis, len ľudí naháňajú, mali by sa prehodnotiť niektoré pozície či je tam správny človek a vie čo obnáša ta práca a hlavne slušné správanie či už nadriadených alebo kolegov.Takýmto prístup tam ľudí neudržia.Ak im nesadnete tak sa vás zbavia.

Súčasný zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Plat

Negatíva firmy

Zdieranie zamestnacov Procesy firmy nedôsledné Malo zamestnacov na smene Ak nechcete sa zdržať do kože s robotu ťahať domov ,tak neodporúčam túto firmu

Lidl - 12.02.2024

Pohovor

Bývalý zamestnanec Pred 7 mesiacmi Bratislava

Negatíva firmy

Majú napísané že môže človek robiť aj na čiastočný úväzok preto som sa prihlásila lebo mám 3 ročne dieťa žeby som robila od nieakej 8 do 15-17 no na miesto toho aby mi dali normálnu prácu ma chceli zamästat ako upratovačku pre vsetko ešte aby som aj tovar dokladala a ešte aj na pokladni bola keďže lidl nemá upratovačku bolo by všetko na mne keby bolo zle upratané mala by som problém