Viete tam najst dobrych kolegov ale ubuda ich rychlo, vzhladom na pracovne a platove podmienky.
Zle platove ohodnotenie, pracujete dlhy a dlhsi, narocna praca s malou pochvalou, necakajte ze si vas budi vazit, zamestnanci su tam spotrebny material a ako nahle mate zaujem zlepsit stav na prevadzke mozet
Pseudo-benefity, ako celoročný skipass a aquapass
- pracuje sa stále (každý deň), takže benefity nemáme kedy využívať - akútny nedostatok pracovníkov - povrchný prístup priameho nadriadeného - neakceptovanie požiadaviek, neochota vypočuť - neriešenie problémov, ignorácia, na úkor klientovej spokojnosti - pracovný kolektív bez disciplíny a rešpektu, jednak voči nadriadenému aj voči spolupracovníkom - nevzdelanost, neodbornost - delegovanie úloh manažéra na zamestnanca bez rozšírenia, resp definovanie rozsahu zamestnancovych kompetencií
Regulovať svoju vlastnu potrebu/dopyt po pracovnej sile rovnakým spôsobom, ako regulujú dopyt po Skipassoch - cenou - zaplaťte ľudí a oni budú pracovať Vzdelávanie manažérov v oblasti riešenia konfliktov a KOMUNIKÁCIE!!!! so zamestnancami. Trošku vyjadriť, že si nás aspoň kúsok vážia... A nie že nás majú úplne v paži.
Stabilna firma
Profesionalnost,Osobne hodnoty,Caste zmeny na poziciach,Lojalnost,Vdacnost,Serioznost,Poctivost,to su vsetko hodnoty ktore vo firme nefunguju.
Možnosť karierneho rastu, benefity, všetko na papieri, stabilita
Lepšie ohodnotenie finančné ale aj feeback, štandardy ktoré nemusia platiť všeobecne ale bazíruje sa na nich
Skvela brigada, kolektív, náročne zaškolenie ale potom to uz je hračka
Slabo platovo ohodnotené vzhľadom na tržby spoločnosti
Bonus lanovky a kúpaliská vstup pre zamestnancov len za **€/lanovky, **€/kúpaliská Bešeňová a Tatralandia na celý rok
Veľa šéfov a malo pracovníkov, kvantové striedanie nových zamestnancov, malo voľného času, nemožnosť kedy využiť benefity, na normu odpracovaných hodín nízky plat, nepreplacanie nadcasov, vysoké požiadavky na zamestnanca, praca pod tlakom, stres, uprednostnena kvantita klientov nie kvalita pre klientov, hodnotenie predajných zručností zamestnancov, negativne hodnotenie zamestnancov uprednostnene a na pochvaly vraj čas neostava, žiadna motivácia