Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Nenarocna praca, 2x mesacne masaz, ovocne pondelky
Nizky plat, rusia teambuldingy - vianocny nebol, praca pod stresom, treba dodrziavat normy, teamleaderka buzeruje za kazdu minutu, nesmies sa rozpravat v praci
Aspoň načas výplata
Pravá ruka nevie čo robí ľavá
Pracujem na pošte len pol roka, nastupovala som ako vedúca v menšej dedine, nakoľko som na pošte aj priehradkový zamestnanec, starám sa o všetko, nikedy je toho naozaj dosť ale za mňa veľký palec hore. Po pol roku mi ponúkli vyššiu pozíciu, ak sa snažíte, manažéri to ocenia aj na výplate a hlavne na kariérnom postupe.
Mám iba jednu doručovateľku, ak si chce zobrať dovolenku, musíte nájsť zástup, v niektorých produktoch, hlavne čo sa týka pošt. banky mám veľké resty, nedajú Vám žiadne materiály, žiadne školenie, všetko ostáva na vašom záujme naučiť sa.
Pravidelná výplata,načas aj lístky.
Pracujem vo filiálka 6-ty rok,začínala som na pekárni,potom domovka,pekáreň, pulty.Ani by mi nevadilo to prehadzovanie,ale mäso -pult,to už je vrchol- naťahovať sa s päť kilovými balíkmi mäsa cez pult,myslím ,že to chce Schwarzeneggera a nie ženské ruky a to ešte treba rozobrať 2-tonovú paletu aj dve,a nadriadený na to,že sa mám poďakovať kolegom, pretože sú na dovolenkách,tak moment ja som šéf alebo on,myslím,že za optimálny chod prevádzky(myslím tým nepobehovať ako splašená sliepka od syrov ku klobáska a medzitým ešte rýchlo obieliť pár Nitranov zhodiť ich do stroja,nech sa krájajú a samozrejme moje pobehovanie je doprevádzané krikom zákazníkov dožadujúcich sa obsluhy.Asi by sme sa mali doma naklonovať,lebo niekedy je to pracovné tempo na hrane,pardon aspoň 4-krát do týždňa a cez sociálku aj 7-krát.Proste je to už neúnosné.Mali by začať investovať do počtu zamestnancov,lebo si myslím, že spokojný zamestnanec, ktorý sa nenaháňa hore dole urobí efektívnejšiu prácu a aj zákazníci by to ocenili,lebo už vypadáme ako stroje.
- vyborne moznosti vzdelavania - super platove ohodnotenie podla schopnosti a skusenosti (aj pre cerstveho absolventa) - benefity - viac ako len homeoffice, treba si zistit viac o tom ako podnik