Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Veľmi dobrý kolektiv
Malo ľudí Veľa roboty
Vhodné pracovné prostredie, firemné vzdelávanie v oblasti pôsobenia, jazykové vzdelávanie počas pracovnej doby. Vianočné odmeny.
Štandardné korporátne prostredie, zmeny sú aplikované ťažkopádne.
Zlepšenie internej firemnej komunikácie.
Vyplata na cas, rozne priplatky a bonusy, stedry vianocny bonus.
trocha chaos,nizsia vyplata,nic moc priestory.
Pre mňa je práca v Martinuse splnený sen. Je to moderná firma so zaujímavými bonusmi a výhodami, so mzdou vždu na čas, možnosťou vzdelávať sa a fakt dobrou kávou ????
Tým že je to už veľká firma, má aj množstvo zamestnancov s rôznymi povahami a vlastnosťami, čo nie vždy robí dobrotu. Nie vždy sa všetko vysloví nahlas a nie vždy sa veci riešia tak, ako by bolo správne a fér. Ale pri tom množstve ľudí je to už dosť ťažké vyhovieť každému a rozumieť si s každým.
Viac sa počúvať aj tých zamestnancov, ktorí nie sú kamaráti manažérov....aj tí majú totiž skvelé nápady.
Lákavá práca robiť pre Orange Slovensko? Nie. Tak prečo to neskúsiť. Rýchly pohovor, hneď prijatý. Medzi zamestnancami je veľmi milá a priateľská atmosféra. Zo začiatku všetko pekne ukážu a zaškolia. Na začiatku sú minimálne nátlaky, a je tam čiastočná pomoc od kolegov lídrov aj mentorov. Milé privítanie zo strany kolegov. V práci je možnosť kariérneho rastu do internetovej skupiny, kde to podla slov kolegov je už ale pomerne dosť náročnejšie. Možnosť práce počas víkendov a sviatkov. Firma ponúka možnosť robiť aj na brigádu, Pri splnený plánu je možne slušne zarobiť ale je to možne len na začiatku kým sa do planú nepridajú pevné služby (internet, TV, Migrácie...). Nakoľko potom to je už nezvládnuteľné plán splniť.
Zavádzajúce informácie na profesii. Pracovnú pozíciu vychvália a neuvedú náročnosť práce. Hlavnou nevýhodou sú určite vysoké a nesplniteľne nátlaky zo strany team leadra a koordinátora Call Centra, ktoré sa rapidne stupňujú a sú nesplniteľné. Team leader nepodá pomocnú ruku, a skôr vie demotivovať zamestnancov, stálymi e-mailami o nesplnení plánov, odpočúvaniam hovorov a kritizovaným chyb (žiadne pochváli), nedostatočným časom volania aj napriek tomu že zamestnanec robí maximum. Výnimkou nieje ani mesačná porada kde sa zobrazujú výsledky celej skupiny aj ich predaj, a samozrejme poznámky lídra a koordinátora k výsledkom niesu vždy prijemne. Podobne je to aj na ranných poradách kde sa vždy menujú ty najmenej úspešný. Maximálne zlý pracovný čas počas ktorého nieje priestor na osobný život.
Chápem že tlačíte na lídrov aby tím predával, ale nie vždy je to možné. Možno nastaviť menšie nároky a by Vám tam zamestnanec ostal aj dlhšie.
Velmi prijemne pracovne prostredie
zatial nic