Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Firma vychádza v ústrety zamestnancovi vo forme Home officov, flexibilného pracovneho casu a dalsích benefitov
Školenia
Prístup k zamestnancom, pracovne prostredie, benefity
Žiadne
Kolektív mladých ľudí (administratíva), Nepeňažné bonusy (i keď čím ďalej tým ich je menej) Peňažné bonusy za fin.rok vyplácané aj bývalým zamestnancom (alikvitne za odpracované mesiace)
Veľký nepomer - nielen vo finančnom hodnotení ale aj v prístupe - medzi manažmentom a výkonnými zamestnancami Zbytočne veľa manažérov Novi zamestnanci majú lepšie platové podmienky ako starší zamestnanci (napr. dlhoročný zamestnanec požiadal o zvýšenie platu, bol odmietnutý a následne odišiel, nový miesto neho dostal plat, ktorý požadoval pôvodný zamestnanec a pritom ešte pre firmu nič nespravil ... stalo sa to viac krat) Vzrastajúci nespokojnosť starších (v počte odpracovaných rokov) zamestnancov, zvyšujúca sa fluktuáciu zamestnancov
Po skúsenostiach v iných firmách už viem oceniť to, že manažment komunikuje so zamestnancami, že firmu riadia ľudia, ktorí sú odborníci a firme sa naozaj aj venujú a záležím im. platy sa prehodnocujú raz do roka a tí najlepší aj na centrále aj v pobočkovej sieti dostávajú celkom slušnú ročnú odmenu. Máme dobrý kolektív a šéfa, ktorý nás pravidelne informuje a zároveň určuje priority. Je pravda že máme dosť práce, ale nuda mňa osobne nikam neposunie.
V každej firme je niečo, čo nemusí vyhovovať, ale tu prevažujú plusy nad mínusmi.
Mne sa jednoznačne páčia benefity a platobné ohodnotenie: - mzda vždy na čas a v plnej výške - odmeny navyše - pitný režim (káva, čaj, sirup, voda) - zľavy na tovar - motivačné súťaže so zaujímavými výhrami - možnosť flexibilne pracovať - možnosť zúčastniť sa otváraní nových predajní, spoznávanie Slovenska a kolegov - rôzne školenia, ktoré sa dajú uplatniť aj v budúcnosti - profesionálny a zároveň priateľský prístup od vedenia - jednoznačne veľká možnosť kariérného postupu - práca v medzinárodnej spoločnosti svetového mena - tým pádom zaručená istota
ochota kolegov okolo urobit z mala spokojnych klientov, mzda na cas
casta zmena podmienok pri administracii procesov, obchadzanie fungovania zakladnej agendy, nedostatok zamestnancov na taziskovych pobockach, nizke povedomie o produktoch medzi zamestnancami pri prvom kontakte s klientom, deficit pravidelnych treningov tychto zamestnancov, slaba komunikacia s oddeleniami, zdlhavy proces ziskavania mnozstva benefitov
V prvom rade zabezpecte kvalitny a vyskoleny zakaznicky servis, az potom cibrite system vyhod a benefitov, pretoze ak klient z ludnateho regionu PK+SC pride na kontaktne miesto alebo vola na call centrum, byva to horsie ako casenky u lekara. Ako je mozne, ze na prioritnej pobocke pracuje v centre mesta jedna osoba, na reprezentativnej pobocke v nakupnom centre pracuju 2-3 zamestnanci a cakanie sa zvykne tak natiahnut aj na hodinu a viac? Namiesto toho, aby operatorka linky zistovala od kolegov moznosti riesenia, posle cloveka na tieto pobocky, kde mu povedia, ze danu vec nevedia riesit. Urobte s tym nieco, firma ma dobrych zamestnancov, no ak premrha tento ludsky potencial, nebude mozne hovorit o progrese. Takto to vyzera ako pozastavenie sa niekde v minulom storoci.
Vyplata presne načas, dovolenka naviac, vianočné odmeny, priateľská atmosfera medzi nadriadenymi a podriadenymi
Pracovny odev ale uz sa to rieši
Velkym plusom firmy je nielen prijemny pristup veducich skupin ale rozne benefity co firma ponuka ( stravne listly bezplatne, rekondicaky, nove telefony, sluzobny pausal, darcekove poukazky, mdd, mikulas, orange party....)
-
Podvihali nástupné platy a starých zamestnancov dorovnali konečne koncou nový zamestnanec zarobil rovnako ako zamestnanec po 4 rokoch. Vedúca konkrétnej predajne je samoluba a sebecka žena ktorej pokiaľ sa nestrkate do zadku je nepríjemná navyse si rada púšťa hubu všade a o všetkom . Ak máte sťažnosť na konkrétnu vedúcu aj s videozáznamom jej nadriadeny vás vysmeje že to není pravda a problém nerieši. A pokiaľ ide o osobný život vďaka KiK nemáte žiadny robia sa 12h smeny z toho je platených 10h a voľné víkendy? Ha ha tak nanajvýš jeden za mesiac. A robíte všetko od upratovania blokovania vykladanie tovaru a všetko čo sa vedúcej nechce.