Kaufland - 14.11.2018

Spokojná

Bývalý zamestnanec Pred 6 roky Bratislava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Vzhľadom na to, že som pracovala počas školy tak mi maximálne vyhovovala voľná pracovná doba :) zavolala som si kedy môžem prísť, po prípade naplanovala smeny ak som vedela, že nemám veľa učenia do školy :) Ako ďalšie pozitívum beriem skvelý prístup či už vedúcej, tak aj riaditeľa. Žiaden nátlak, priateľské správanie. Ďalej to bol skvelý kolektív mladých ľudí. A musím ešte spomenúť to, že sa mi veľmi páčilo, že sa na predajni dosť prísne triedil odpad :)

Negatíva firmy

Myslím, že som za ten čas nenašla žiadne :)

Ďalšie recenzie firmy Kaufland

Súčasný zamestnanec Pred 1 mesiacom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Nepoviem nechcem byť vulgarny

Negatíva firmy

Stres

Odporúčanie pre management

Viac zamesnancov

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Zatiaľ nič

Negatíva firmy

Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.

Bývalý zamestnanec Pred 2 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne

Negatíva firmy

Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.

Bývalý zamestnanec Pred 4 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov