Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

New Yorker - 05.11.2024

Fajnovo

Súčasný zamestnanec Pred 19 dňami
Súčasný zamestnanec Pred 19 dňami Púchov Perspektíva
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Súčasný zamestnanec Pred 3 mesiacmi
Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Nula.

Negatíva firmy

Veľmi čudné pomery vo firme. Nepotizmus, v ba office nepôjdete ani na wc bez toho, aby niekto nesliedil po chodbe. Práca vhodná iba pre tých, ktorí tolerujú diktatúru ako za socíku.

Súčasný zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava I

Pozitíva firmy

Som s prácou optičky spokojná. Sme dobrá partia kolegov, rozumieme si a pomáhame. V prípade voľby smen sa vieme dohodnúť. Práca nie je náročná hlavne je podstatný dobrý zákaznícky servis čo ma baví. Máme aj benefity.

Negatíva firmy

.

Súčasný zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava
Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Perspektíva

Negatíva firmy

Hnusná firma, ktorá len využíva. Vedúca je arogantná, neznalá,chváli sa na predajni medzi zamestnancami ako ona nemusi nic robit, len sediet v kancelarii alebo fajčí a prestavkuje stále.

Súčasný zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

No momentálne prevádzka v Eurovei žiadna pozitíva

Negatíva firmy

Nových zamestnancov prijímajú na vyšší plat.karierny postup žiadny,radšej príjmu absolútne neschopnú osobu Zlá atmosféra medzi zamestnancami

LEONI - 11.08.2024

Hrôza

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Trenčín

Pozitíva firmy

Chutné jedlo za pár drobných.

Negatíva firmy

Zaúčanie? Zabudnite.

Bývalý zamestnanec Pred 3 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Výplata načas,finančné ohodnotenie

Negatíva firmy

V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.

Odporúčanie pre management

Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov

KONE SSC - 10.08.2024

Nekvalitne

Bývalý zamestnanec Pred 4 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Home office Location

Negatíva firmy

Nekvalita a lopec chyb skryvajuce sa pod pozlatkom korporatneho usmevu a nacvicenych reci, len aby si vsetci mohli zaskrtnut "check" "done" ale nikoho nezaujima ci tie procesy maju vobec vplyv alebo vyznam na zamestnancov .mali by investovat do profesionalnych skolitelov aby predisli fluktuacii a nekvalite.

Bývalý zamestnanec Pred 4 mesiacmi Bratislava

Pozitíva firmy

Finančné ohodnotenie, výplata načas

Negatíva firmy

Neadekvátne zaškolenie nových zamestnancov, ktoré spočíva z testu a približne dvojhodinového zácviku na predajni. Na prvý pohľad to znie možno skvelo, bohužiaľ,realita je často iná. Ja rozumiem, že firme chýbajú zamestnanci a potrebuje si to kompenzovať brigadnikmi, ale nieje možné,aby počas najväčšej špičky, kedy predajňu navštevuje najviac ľudí, sú otvorené najviac TRI(aj to preháňam) pokladne, pretože vedenie vyžaduje,aby ľudia využívali samoobslužné pokladne. Čo ma však najviac dostalo,bol tlak na zamestnancov (v tomto prípade pokladníkov) na to, aby dosiahli určitý počet skenov za minútu, čo pri takom počte ľudí a malom počte zamestnancov nieje možné dosiahnuť. Viem pochopiť, že sa od zamestnancov vyžaduje určité tempo v skenovaní, ale to sa podľa môjho názoru dá dosiahnuť v malej pobočke v menšom meste, ale určite nie vo väčších mestách.

Odporúčanie pre management

Znížiť požadovaný priemerný počet skenov za minútu alebo nabrať viac zamestnancov na pozíciu pokladníka Zlepšiť zaškolenie nových zamestnancov