Chcem pochváliť ľudský prístup každého jedného vedúceho.
Lean management v istých oblastiach, procesoch.
Win - win vo vyjednávacích taktikách asi nie je kredo spolocnosti. Pretláčanie podivných vyrobkov na top pozície. Silovy marketing. Malo personálu v predajňach. A tak ďalej...
Kompetentni zamestnanci, poskytuje rozne skolenia, zamestmanci su zapajani do zivota firmy
Chyba vlastna jedalen
pravidelnost vyplaty ,odmeny
politika Kuaflandu o prijmani zamestnancov prines svoju rodinu je velmi zla ,zamestnanec ktory pride normalne cez pohovor a je prijaty sa stretava na pracovisku s nevrazivostou od ostatnych zamestanncov,sikanou,zneuzivanim ,ponizovanim a da sa povedat verejne vyslovene na pracovisku vystveme ta odtialto,velmi smutne a velmi zla reklama pre Kaufland
Napreduje, má zisky
Zle vedenie zamerané na hodinový výkon, jeden človek musí robiť na troch oddeleniach sám, zrušili trinásty plat, zaviedli nepravidelnú pracovnú dobu, platy vedúcich sú niekolko násobne vyššie ako platy zamestnancov. Na jednoho zamestnanca pripadá viac ako 6 manažérov.
Vrátiť letnú a zimnú gratifikaciu. Zamerať sa na plán tržieb, nie hodinový výkon. Šetrí sa ľuďmi aby bol hodinový výkon, pričom s dvoma ľuďmi na predajni nedokážeme udržať úroveň predajne pre spokojnosť zákazníka.
ma velmi dobry pristup k zamestnancom
vzdy sa da vylepsovat v roznych smeroch