Moznost roznych pracovnych uvazkov
- chaos - klamstvá - ziadne zaucanie ( ziaden trener ani patron, je to iba rozprávka na pohovore) - toxicke falosne prostredie, ohováranie - nedodržiava sa plánovanie hodín podla uvazku - skolenia ktore treba robiť hneď po nástupe v ramci pracovneho casu vyzadujú robit cez prestavky. V pripade ze nesuhlasite, prihlasia sa s vasimi osobnymi udajmi do systemu a robia skolenia za vas. Neadekvate rozdelenie uloh, jeden sa mota po predajni=OK, po druhom prskaju, chaose ukoluju
Firma nieje schopná vyplatiť školenie,ktoré sa konalo pred 4mesiacmi a tiež ďalšie, ktoré bolo pred 2mesiacmi. Pracovná doba horor,mám končiť o 22hod a končím aj o 22.45, ranná smena má končiť o 14.30 no vždy sme tam aj do 15hod. Chovanie starších kolegin je otrasné,vedúca predajne si nezistí nič o vašej práci no uverí niekomu
Falošné správanie ,celeho vedenia nechcu vidiet ani ukazať ludskosť iba arogancia.Vraj tykanie na kazdej pozicii sa kontrola okrem pozdravu nic neopýtam teda max ako to ide.Ohováranie od regionálov až po ...iba posmešky a neúcta.
Vymenit celé vedenie od regionalov hore
Výplata
stále sa mení rozpis, len ľudí naháňajú, mali by sa prehodnotiť niektoré pozície či je tam správny človek a vie čo obnáša ta práca a hlavne slušné správanie či už nadriadených alebo kolegov.Takýmto prístup tam ľudí neudržia.Ak im nesadnete tak sa vás zbavia.
Plat
Zdieranie zamestnacov Procesy firmy nedôsledné Malo zamestnacov na smene Ak nechcete sa zdržať do kože s robotu ťahať domov ,tak neodporúčam túto firmu
Majú napísané že môže človek robiť aj na čiastočný úväzok preto som sa prihlásila lebo mám 3 ročne dieťa žeby som robila od nieakej 8 do 15-17 no na miesto toho aby mi dali normálnu prácu ma chceli zamästat ako upratovačku pre vsetko ešte aby som aj tovar dokladala a ešte aj na pokladni bola keďže lidl nemá upratovačku bolo by všetko na mne keby bolo zle upratané mala by som problém
- Benefity - Plat
- Pracovný čas: Je síce flexibilný a môžete si povedať, kedy chcete pracovať, ale nie vždy vám vyhovejú. Okrem toho neustále pracovný čas naťahujú na maximálny počet hodín, ktoré môžete za týždeň odrobiť z dôvodu nedostatku zamestnancov. - Práca: Ide o fyzicky náročnú prácu, avšak problém je najmä v tom, že si nevážia snahu zamestnancov. Všetko musí byť rýchlo a pekne urobené, avšak obe tieto kritériá väčšinou nie je možné splniť naraz presne podľa očakávaní nadriadených, a tak dostanete vynadané nech už sa snažíte akokoľvek. Môže sa stať, že sa ani nedostanete na prestávku, pretože najprv musí byť všetko vyložené a upratané, čo sa častokrát nestíha. Novým zamestnancom sa nikto nevenuje a všetko sa musia "za pochodu" naučiť sami, čo má za následok robenie chýb, za ktoré vám bude opäť vynadané. - Kolektív: Na každej predajni je to iné, avšak z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ohováranie a ponižovanie bolo na dennom poriadku, vždy sa našlo niečo, za čo mohli človeka skritizovať. Vedenie sa k zamestnancom správa ako k otrokom/veciam (česť výnimkám), vôbec si nevážia nových zamestnancov a berú ich iba "do počtu". Neustále porovnávanie zamestnancov - kto pracoval viac, kto menej, kto je viac šikovný, kto je pomalý, atď. Táto negativita medzi kolegami následne vedie k zhoršenému psychickému zdraviu zamestnancov, čo časom môže vplývať aj na fyzické zdravie. Vôbec sa nečudujem, že mnoho zamestnancov odchádza, pretože tento neustály tlak na psychiku človeka časom riadne vyčerpá.
Odporúčam vedeniu správať sa k zamestnancom viac ľudsky a namiesto neustálej kritiky a nadávania zamestnancov riadne preškoliť, venovať sa im a neočakávať, že sa všetko naučia sami.
Celková práca Rôzne úväzky Zmluva na dobu neurčitú Ak je dobrý kolektív je všetko dobré
Plat je rozdelený na prvu a druhú triedu Neustála buzerácia od vedúcich Niekedy náročná práca za málo peňazí Školenie nulové musíš sa to naučiť sám není to všetko tak ako bolo povedané na pohovore Chcú stále maximálny výkon ktorý niekedy je nesplniteľny Najhoršia predajňa v Rožňave kde neustále buzeruje zástupca ktorý má väčšie slovo ako manažér a ma zle správanie voči novým ľuďom ktorý nastúpia
Preveriť si poriadne asistentov a zástupcov ako sa majú správať k zamestnancom a dať poriadne školenie novým zamestnancom