Už nič..staré vedenie všetko zvladalo skvele. Výborne nadštandardné ohodnotenie je už minulosťou. Bolo dobre
Zmena za zmenou..nove vedenie 365 kinder managementu, ktory je od začiatku masírovany víziou budúcich riaditeľov. Avšak namiesto skvelého vycviceneho prístupu sú tam ľudia, ktorí vládnu zastrašovanim..tlakom..výsmechom a pritom im by sa do zadku ani len zastruhany vlas nevosiel..cele to ide do vládnutia 365 a k zosmiešňovaniu poštovej banky..plány idú hore a ohodnotenie dolu. Celé zle..odtiaľ rýchlo preč.
Nemešká vyplata
Zastarale pracovne postupy, manazment ktory sa nezaujima, ako (ne)funguje pobocka. Nefunkcna aplikacia. Zle bankove systemy. Je to hra na banku.
Kedysi skutočne najlepší zamestnávateľ, kde boli ľudia spokojní. S ohodnotením, prístupom
Kancelarie Večierky
- vela prace za malo penazi - minimalne sance karierneho postupu - vela toxických ludi a tym padom zla atmosfera na pracovisku - slaba motivacia zo strany nadriadenych
Sidlo v BA, mili ludia a tim
Malo ludi na jednom oddeleni, nemoznost cerpat dovolenky, benefit +10dni sa neda vyuzit, na pohovore ine veci slubia, realita je ina. Praca pre lufi bez rodiny a konickov
sľúbené benefity, poloha firmy na Dvořákovom nábreží, krásny interiér banky
zastarala agenda - aby cely system fungoval na zastaralom bankovom systeme a exceli s bordelom vnútri je snáď zlý sen. Síce garantujú 30 dní dovolenky na rok ale bohužiaľ si ju nemáte kedy vybrať. Rovnako pracovný čas 37,5 hodiny týždenne je iba naivná predstava. Každá agenda padá a stojí na 1 človeku. Čudujú sa, keď idete po 9 hodinách domov. Prosím, presuňte agendy zamestnancov do 21.storočia.
Na pracovné pozície vykonávané naozaj nie efektívne netreba vysokoškolsky vzdelaného človeka. Úplne kludne by tie "vyklikávačky" v exceli zvládol aj človek, ktorý vyšiel zo strednej školy. Skúsiť si uvedomiť, že pracovný čas za ktorý je človek zaplatený je necelých 8 hodín denne...nie 10 ani 12. Nevyváži to ani odchod z práce každý piatok pred treťou.
Benefit - kus ľudskosti a pochopenia
Zaučenie zamestnanca od začiatku naozaj zanedbane. Agenda zastarala, cele oddelenie funguje na 1 starom Exceli, z ktorého nemáte šancu sa vysomáriť. Ak chcete zmenu - spravte si ju. Naozaj nie je normálne aby ste dostávali pracovné maily 24.decembra, čerpali dovolenku a zároveň boli v práci (len aby ste si ju vyčerpali). Vysoká fluktuácia zamestnancov,
Pri vypýtaní spätnej väzby spraviť troška viac preto, aby sa tá spätná väzba aj aplikovala.
Len jedno, vyplata chodi presne
Vsetko od procesov po fungovanie vedenia retailu.
Dookola omieľajú ako sú všetci ochotní pomôcť nováčikom, ale realita je taká že na teba každý kašle. Po druhý krát o pomoc ani nepožiadaš lebo sa ti nechce pozerať ako každý prevracia očami. Pracovné postupy ktoré Ťa naučia na školení ti na pobočke povedia že sú nesprávne. Call centrum pre retail je
Na spätnú väzbu sa pýtate len preto, že je to vaša práca. Ale vôbec vás to nezaujíma a problémy ostávajú dlhodobo nevyriešené. Resp hneď negujete že to nie je pravda aj keď pobočku ste videli na obrázku.