Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľa Poštová banka

3 Hodnotilo 45 užívateľov
10x
4x
8x
11x
12x
45 užívateľov už hodnotilo
29% zamestnancov firmu odporúča
22% zamestnancov hodnotí firemnú perspektívu pozitívne
Kultúra a hodnoty
24x
Kariérne príležitosti
24x
Vedenie spoločnosti
24x
Rovnováha práca – osobný život
24x
Benefity
24x
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 5 mesiacmi Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Už nič..staré vedenie všetko zvladalo skvele. Výborne nadštandardné ohodnotenie je už minulosťou. Bolo dobre

Negatíva firmy

Zmena za zmenou..nove vedenie 365 kinder managementu, ktory je od začiatku masírovany víziou budúcich riaditeľov. Avšak namiesto skvelého vycviceneho prístupu sú tam ľudia, ktorí vládnu zastrašovanim..tlakom..výsmechom a pritom im by sa do zadku ani len zastruhany vlas nevosiel..cele to ide do vládnutia 365 a k zosmiešňovaniu poštovej banky..plány idú hore a ohodnotenie dolu. Celé zle..odtiaľ rýchlo preč.

Súčasný zamestnanec Pred 2 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Nemešká vyplata

Negatíva firmy

Zastarale pracovne postupy, manazment ktory sa nezaujima, ako (ne)funguje pobocka. Nefunkcna aplikacia. Zle bankove systemy. Je to hra na banku.

Bývalý zamestnanec Pred 2 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Kedysi skutočne najlepší zamestnávateľ, kde boli ľudia spokojní. S ohodnotením, prístupom

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Kancelarie Večierky

Negatíva firmy

- vela prace za malo penazi - minimalne sance karierneho postupu - vela toxických ludi a tym padom zla atmosfera na pracovisku - slaba motivacia zo strany nadriadenych

Súčasný zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Sidlo v BA, mili ludia a tim

Negatíva firmy

Malo ludi na jednom oddeleni, nemoznost cerpat dovolenky, benefit +10dni sa neda vyuzit, na pohovore ine veci slubia, realita je ina. Praca pre lufi bez rodiny a konickov

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

sľúbené benefity, poloha firmy na Dvořákovom nábreží, krásny interiér banky

Negatíva firmy

zastarala agenda - aby cely system fungoval na zastaralom bankovom systeme a exceli s bordelom vnútri je snáď zlý sen. Síce garantujú 30 dní dovolenky na rok ale bohužiaľ si ju nemáte kedy vybrať. Rovnako pracovný čas 37,5 hodiny týždenne je iba naivná predstava. Každá agenda padá a stojí na 1 človeku. Čudujú sa, keď idete po 9 hodinách domov. Prosím, presuňte agendy zamestnancov do 21.storočia.

Odporúčanie pre management

Na pracovné pozície vykonávané naozaj nie efektívne netreba vysokoškolsky vzdelaného človeka. Úplne kludne by tie "vyklikávačky" v exceli zvládol aj človek, ktorý vyšiel zo strednej školy. Skúsiť si uvedomiť, že pracovný čas za ktorý je človek zaplatený je necelých 8 hodín denne...nie 10 ani 12. Nevyváži to ani odchod z práce každý piatok pred treťou.

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Benefit - kus ľudskosti a pochopenia

Negatíva firmy

Zaučenie zamestnanca od začiatku naozaj zanedbane. Agenda zastarala, cele oddelenie funguje na 1 starom Exceli, z ktorého nemáte šancu sa vysomáriť. Ak chcete zmenu - spravte si ju. Naozaj nie je normálne aby ste dostávali pracovné maily 24.decembra, čerpali dovolenku a zároveň boli v práci (len aby ste si ju vyčerpali). Vysoká fluktuácia zamestnancov,

Odporúčanie pre management

Pri vypýtaní spätnej väzby spraviť troška viac preto, aby sa tá spätná väzba aj aplikovala.

Poštová banka - 28.12.2021

nic moc

Súčasný zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

benefity

Negatíva firmy

bankove systémy sto rokov za opicami, velka pracnost

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Len jedno, vyplata chodi presne

Negatíva firmy

Vsetko od procesov po fungovanie vedenia retailu.

Bývalý zamestnanec Pred 5 roky Bratislava Perspektíva

Negatíva firmy

Dookola omieľajú ako sú všetci ochotní pomôcť nováčikom, ale realita je taká že na teba každý kašle. Po druhý krát o pomoc ani nepožiadaš lebo sa ti nechce pozerať ako každý prevracia očami. Pracovné postupy ktoré Ťa naučia na školení ti na pobočke povedia že sú nesprávne. Call centrum pre retail je

Odporúčanie pre management

Na spätnú väzbu sa pýtate len preto, že je to vaša práca. Ale vôbec vás to nezaujíma a problémy ostávajú dlhodobo nevyriešené. Resp hneď negujete že to nie je pravda aj keď pobočku ste videli na obrázku.