Jedine už len FIP
Neskutocné okradanie zamestnancov a buzeracia zamestnávatela motivacia ziadna len demotivacia
Asi to že sa mám jak prepraviť
Toto sa firma ani nedá nazvať, meškanie je priorita číslo 1, keď meska 10 minut môžete byt ešte radi, zvykne to bxt aj pol hodina alebo hodina a potom si niečo plánujte, keď idete vlakmi… skôr sa oplati ísť na SAD autobus ten nemešká, ale cena je trošku vyššia. ZSSK neodporucam ziadne zmeny sa nedejú je to stále to iste a hlavne to nepochopiteľne meškanie.
Výplata vždy načas
*Nevzdelaný managment, dosadený ľudia do milión zbytočných stoličiek, žiaľ potom neostáva na ocenenie ľudí v prevádzke. *Nízke platové ohodnotenie, pohotovosť na pracovisku (ste v robote 13 hodín ale započítajú vám len 10 do normy) *Starý vozový park a ten nový je extrémne poruchový *práca v prevádzke je veľmi náročná, zodpovedná, je v nej veľa nočných-mesačne aj 70h *dlhé pracovné zmeny-10-15h, prespávanie mimo domova, počas pohotovosti na pracovisku prespávanie vo vlaku, starých chajdách nespĺňajuce základné hygienické podmienky *pravidelné skúšky-každé 3 roky, veľké prehliadky-každých 5 rokov *za pozitíva vas nikto neodmení, ale keď spravíte niečo zlé, strhnú vám prémie aj za nezapnutý gombík
Dosadiť do manažérskych pozícii fundovaných ľudí, ktorí vedia menežovať takúto firmu, zredukovať stovky zbytočných kancelárskych pozícií na Rožňavskej a zvýšiť plat ľuďom v prevádzke pretože sú NEDOCENENI!!!! Sú to kľúčovi ľudia ktorí zabezpečujú podstatu firmy!!!
Asi iba plat na čas, a že raz bol dokonca bonus na vianoce
Katastrofálne pracovné podmienky, špina všade kam som si sadol, pri nástupe dajú jedny onosené monterky v ktorých máš byť polroka, absolútny nezáujem o zdravie a bezpečnosť pri práci, keby som si nevypýtal respiračnú masku tak by mi ju nikto sám od seba nedal. Štyria elektromechanici mali urobiť revíziu za osem hodín prácu na ktorú by nestačilo ani osem zamestnancov tak, aby boli urobené podľa noriem. Všetko BOZP sa obchádza. Benefity žiadne, strava otras, o plate ani nehovorím. Absolútne si nevážia svojich zamestnancov, ktorá je kľúčová pre celú prevádzku železníc. Ak tam pôjdete niekedy robiť, tak naozaj veľa šťastia, inak sa takejto práce vyhýbajte oblúkom.
Znížiť počet zamestnancov na manažmente na polovicu, a ich platy dať radšej rádovým zamestnancom, aby mali aspoň normálnejšie ohodnotenie
Nič azda len to že im ďakujem za všetky tie vrásky
Toto sa firmou ani nedá nazvať, je to hanba Slovenska pretože mnoho peňazí sa vlieva dnu ale žiadne neteču do veci do ktorých by mali, každodenné meškania vlakov, nátlak z vyšších miest a dokonca aj infolinku máme spoplatnenu :-)