Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9712 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

Súčasný zamestnanec Pred 10 dňami
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Pozitíva firmy

Pravidelne valorizovaná mzda, rôzne zamestananecké výhody (náhradné voľno,príspevky pri výročiach, polročné prémie, mesačné odmeny,autobus do práce, zamestnanec mesiaca). Celkom dobrá proti drogová politikia. Čiastočne vyriešený problém s drogami. Celkom dobrý zaškoľovací proce prvé dva dni. Dozvedel som sa veľmi veľa o mojej práci ŠKolenie na pracovisku, mal som veľmi dobrého tútora. Možno som mal len šťastie

Negatíva firmy

Veľmi málo negatív možno až na prílišnú voľnosti zamestnancov, čo znamená že sa nerešpektujú pravidla firmy. Môže to byť spôsobené nedostatkom kontroly. Pomalší technologický rozvoj

Odporúčanie pre management

Pokračujte v zmene kultúry firmy. Nebojte sa urobiť aj ráznejšie kroky. Stavajte na správnych ľuďoch.

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

-zamestnanecké zľavy

Negatíva firmy

-pravidelné a skoro každodenné chodenie do práce pred začatím pracovnej doby z dôvodu množstva práce a zároveň ostávanie v práci vždy dlhšie, aby boli normy a všetko čo je vyžadované splnené. Ročne to bolo viac ako 150 hodín ktoré nikdy neboli preplatené -absolútne zle zaškoľovanie cez internet, videa a testy a neustále odkazovanie sa na internet a samovzdelávanie. Na rozdiel od iných firiem kde práca nie je ani z 10% tak náročná, zaškoľovanie trvá mesiac v triede so školiteľom. Školiteľ odpovedá na otázky nových zamestnancov a všetky nové pojmy a procesy sú dôkladne vysvetlené. V Alze je toto len na papieri aby firma bola krytá keď zamestnanec poruší pracovný postup z dôvodu že o ňom vôbec nevedel a bol nedostatočne zaškolený a tým pádom firma mu súdne dá zaplatiť poplatok/pokutu. TOTO SA V ALZE DEJE !!! -firma ktorá sa pýši prívlastkom inovatívna, pracuje v programe ktorý bol zastaralý pred 10 rokmi a nie je deň kedy by nebol výpadok. Staré a katastrofálne pracovné pomôcky pre zamestnancov -neustála negatívna motivácia zo strany manažmentu. Nulová tolerancia k chybám a denno-denné vyhrážanie sa strhávaním peňazí z výplaty za všetko. Za 30 rokov práce vo vyše ako 20 rôznych firmách a v 10 tich krajinách sveta som nevidel horší manažment ako v Alze. Je všeobecne známe že české firmy ako Planeo, Okey atd. majú veľmi zlú povesť čo sa týka vzťahu manažmentu k zamestnancom ale skúsenosť v Alze ma aj tak prekvapila. Firma je OK na krátku skúsenosť a človek si potom váži zahraničné firmy, ktoré sú, čo sa týka riadenia firmy a vzťahu k zamestnancom 10 aj 20 rokov dopredu. Kde zamestnanci nie sú len čísla a jediná na čom záleží je zisk, peniaze a peniaze.,.. a peniaze. PS: Alza momentálne nemá konkurenciu, takže predpokladám že nebude nič zo strany manažmentu meniť, prečo by aj. Ale čoskoro sa to zmení.. prichádza nový hráč na trh. Čas ukáže.

Odporúčanie pre management

Firma sa vyslovene bojí a stráni kritiky. Naopak, firma uprednostňuje chválenie sa a samo-dokazovanie si dokonalosti a výnimočnosti. Bolo nie len mne viac krát naznačené, že akákoľvek kritika stredného a vyššieho manažmentu je neakceptovateľná a bola okamžite potrestaná

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Pekne spievajú keď vtáčika lapajú....

Negatíva firmy

Ubytovanie Záujem o zamestnanca Pri odchode si učtujú aj veci ktoré človek nedostal. Arogantný prístup k bývalím zamestnancom.

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Nič.

Negatíva firmy

Vedenie logistiky 0 bodov, podobných nájdete na každom rohu. Keď na Vás nahúkaju a zistia že nesklopíte uši ale bránite sa lebo ste robili navyše, aj to čo ste nemali, tak dostanete do pár dní výpoveď. Manažér logistiky nevie aká je realita v sklade a všetko vníma len cez Excelovské tabulky. Vedúci logistiky Vám ani výpoveď nedá osobne, spraví to za neho jeho zástupca ktorý ho poslúcha na slovíčko ako psík. Pri výpovedi Vám ani nepovedia pravý dôvod ale povedia Vám klamstvo, "Končí ti skúšobná doba, rozhodli sa nepredĺžiť ti ju.". Skúšobná doba mi končila až o mesiac. Chaos v logistike, vo výrobe, všade. Hodnotenie 1 hviezdička je pre túto firmu nadštandard, zaslúžia si ešte menej ako 0 hviezdičiek.

Odporúčanie pre management

Vymeniť celé vedenie logistiky.

GECO - 26.01.2022

Faloš s.r.o.

Súčasný zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

stravné lístky školenie

Negatíva firmy

falošnosť a ohováranie žiadny súkromný život využívanie ľudí veľký psychických nátlak podceňovanie nových ľudí žiadna dôvera neustále chýbajúce veci na prevádzke a mnoho ďalšieho

Odporúčanie pre management

Zaujímate sa viac o nových ľudí a neverte vždy všetkému, čo Vám povedia stálice. Skúste si preveriť správanie nadriadených napríklad takých vedúc a oblastných riaditeľok. Môžete ostať nemilo prekvapený.

Súčasný zamestnanec Pred 3 roky

Pozitíva firmy

Flexibilná pracovná doba

Negatíva firmy

- Neúprimnosť - Pracovné podmienky sú žalostné, nie je deň kedy by nebol problém s technikou, aj na úkor toho zamestnanci musia pracovať nadčasy - Pracovný čas - neskutočné zaťaženie zamestnancov, nie je reálne stihnúť/dokončiť prácu na čas, aj keď sa idú zamestnanci pretrhnúť je im to ukradnuté. - Nevedia človeku povedať čo vyžadujú, až keď je neskoro - Žiadna motivácia pre zamestnancov - Chaotické a neprofesionálne vedenie, úplné amatérstvo zo strany vedenia

Odporúčanie pre management

Tu pomôže len výmena vedenia

GECO - 25.01.2022

děs

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Jediné pozitívum na práci v Gecu je plat

Bývalý zamestnanec Pred 3 roky Bratislava Perspektíva

Negatíva firmy

Vyzaduje sa podpis zmluvy kazde 3 mesiace, teda kazde 3 mesiace ist osobne na pobocku, alebo kazde 3 mesiace postou posielaju zmluvy a kazdec3 mesiace vyplnovat, podpisovat a posielat. Excelentne setrenie nakladov (papier, toner, postovne, obalky,...) Vyplatne pásky neexistuju vo firme Danove priznanie na konci roka posielaju samostatne za kazdy kvartal, teda opat sa ukazuje ako su setrny k životnému prostrediu, ako vedia znizovat naklady firmy,. Ak odrobite cely rok, tak dostanete 4x danove priznanie Komunikacia vedenia so zamestnancami nulova, chaoticka, nepresna. Mate 1 brigadu a k nej Vam pride cca 10 sms vzdy z ineho cisla... Az ked ich upozornite, tak zacnu chodiť z 1 cisla, ale tiez neurekom. Kazdu hodinu zmena koordinatora, casu ap Snad maju neobmedzene paušály... Priplatok za koordinatora je 0,1€/h a koordinator za 0,5€ co dostane za smenu, musi robit zo seba debila, naklady na scenovanie, tlac, a stracat cas posielanim dokumentov do firmy. Ak sa upozorni na neprimerane chovanie, len slova utechy, mrzi nas to, a ziadne riesenia

Odporúčanie pre management

Naozaj by sa manazment mal zamysliet nad svojím chovanim k brigádnikom. Snazit sa udrzat tych dobrych a nie vkuse hladat novych a novych. Takto sa minu moznosti a ti dobry odidu ku konkurencii. Trosku sa zamyslieť aj nad efektivitou prace, ekológiou, setrenim a znizovanim nakladov..

Pozitíva firmy

Ľudskosť a dobré vedenie všetko je o dohode ktorá sa tam dodržiava.

Súčasný zamestnanec Pred 3 roky Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Jedine pozitivne je Home office - absolutne nic ine.

Negatíva firmy

- Platy - Ziadne benefity - Rodinkarstvo - Rodova nerovnost - diskriminacia chlapov - Management - Pokrytectvo na vysokej urovni Robim tu uz 8+ rokov a jedina vec co ma tu drzala je super flexibilny home office. Ale uz je koniec, toho roku idem prec a uz ani len spominat nebudem tuto firmu. Vedenie firmy aj vseobecne je 80% zenske. Totalna diskriminacia chlapov. Platobne podmienky a benefity su katastrofalne - proste hanba! Furt vyhovorky ako "freeze" a maly budget... a kvartalne vysledky chodia ako firma zaraba miliardy akoze wtf??? :D Management si fakt mysli, ze si to nikto necita??? no a management... asi len kazdy 10. manager ma priemernu IQ... Toto ostatne sa tam dostalo len ako rodinka, kamaratka, kamaratik a pod. Nikto si nevazi sikovnost! Budu sa tvarit akoze "super sikovny" a pokracuju s cicanim, zuvanim cloveka az kym nezhori... potom samozrejme zabudnu na teba... Proste vsetko zalostne az smiesne, tragi-komadia. O kompetentnosti zamestnancov ani nebudem hovorit... Neviem kto to vybera ale katastrofa... Poriadne po anglicky vie mozno kazdy 5. zamestnanec a pracovat s pocitacom vie mozno jeden z 10tich. Firma len pre tych co sa vedia mega tlacit do zadkov a kamaratov/rodiny managerov. Este len ako zujimavost: Lidl pokladnik a nevzdelany linkovy pracovnik vo VW zarobi viac ako IBMer s vysokou skolou a viacrocnou praxou.

Odporúčanie pre management

Kompletna spolocna vypoved managementu.