Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9712 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Bezpečnosť zamestnancov
13ty plat - je veľkou neznámou či bude aj keď ho spomínajú v reklamách na nábor 14ty plat pre iné firmy v okoli bežný jav, tu môžu ludia iba snívať.
Máme tu slušne podmienky.
Trochu viac záujmu od šéfov.
Dovolenkova odmena(60% z hrubej mzdy),vianočna odmena(50% z hrubej mzdy), odmena z hospodarskych vysledkov, bohaty socialny program, zmluvna doprava,
Zvlaštne pravidlá, nefungujúce odbory, zle stravovanie nato ze za menu doplacate , zmennost, rodinkarstvo, rychle tempo pokial ste vo vyrobe,
Firma sa rozvíja a príma nových zamestnancov,buduje nové vodovodné siete a aj kanalizáciu.
Vôbec nemáme odmeňovanie na konci roka nedostávame skoro žiadne benefity ,stravné lístky máme v min. hodnote,na dovolenkový plat sa môžme z diaľky dívať aj keď výsledky a aj zisk firmy sú.
škola sa snaží byť modernou univerzitou
v škole pracuje mnoho pedagógov, ktorí nemajú snahu učiť študentov, ale hľadia iba na svoju kariéru
atmosféra, kolektív, benefity
finančné ohodnotenie by mohlo byť lepšie
Mladý kolektív, flexibilná časová doba, príplatky a odmeny na základe výkonov, práčka a žehlička k dispozícii
Stále rovnaká práca dookola, slabá ochrana pred popáleninami, najnáročnejšia práca v noci (málo personálu na zmene a hrozne veľa roboty)
Jeep on going! Veľmi dobre vyškolení manažéri
Raketový postup pre nových ľudí kým do toho nezačnú vidieť. Hlavne mladé ročníky majú veľmi veľkú šancu začať kariéru už ako manažér a s vedením ľudí či práci na predajni nemajú ani šajnu. Pre niekoľko ročne honenie ega je pre tuto omladinu naozaj výborná pozícia a štart kariéry v H&M. Výborná škola života. Zákazník má vždy pravdu a zamestnanci sú len panacikovia co si zliznu všetko pri pokladni.
Hodnoty aké prezentujú majú úplne v paži. Dávajú prednosť ľuďom z vonku najlepšie tým co nikdy v obchode nerobili. Platy za tú prácu ktorú musíme vykonávať je smiešna almužna. Ci je to manažment ci práca SA (po slovensky predavačka). Prednosť ma zákazník na pokladni sme dupani za zákaznícky servis ktorý nie je šanca robiť nemám čas sa venovať zákazníkom na ploche lebo mam bud plne kabínky alebo roznasam tovar ktorého chodí na mraky veľa alebo mi stojí rad ako v tescu na pokladni. Fyzicky aj psychicky veľmi náročná práca. Nezmyselné pravidlá, firma sa prezentuje ako zamestnávateľ snov. Po roku človek zisti ako to funguje. Buď si zvykne alebo vezme nohy na plecia a ujde. Fluktuácia je v BA najväčšia tam robí najväčší bordel práve hlavný podnik. Škoľte manažérov na ľudskosť. Zamerajte sa na lepší a väčší dosah zamestnancov. Dali ste nám toľko práce že to nestíha jeden človek na ploche hlavne keď sú Vianoce alebo štart sezóny. Vedenie v Bratislave je arogantne namyslene a neriešia veci na obchodoch na ktorých to práve môže padnúť. (hlavne mimo veľkých miest sme pre nich odpad len povinné číslo obchodu na mape) Pravidlá na to kde ma byt umiestnené pero či zošívačka máte dosť. Ale spraviť niečo pre zamestnancov co vám vyrábajú milióny na to nemáte čas. Vytvárate nezmyselné pozície. Obnovujete systémy ktoré nefungujú. Strácate tým dobrých ľudí hlavne starých zamestnancov.
Skúste občas čítať tie vaše super drahé prieskumy ktoré dávate robiť zamestnancom. Hľadajte ľudí medzi vašimi ktorých máte na predajniach už nejakú tú dobu. Hľadajte potenciál v koryte nie v blate z vonka.