Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Výplata načas
Malo zamestnancov, zle plánovanie pracovnych zmien,chovanie vedúcich...neustály stres.Ziadny čas na rodinu a záľuby...
Pracujem v administratíve a som spokojná. Príjemné prostredie na prácu a fajn kolegovia. Časovo mi to vyhovuje hlavne popri dvoch malých deťoch.
-
Kolektív
Pred tým, ako som nastúpila som si čítala recenzie. Teraz už viem, že všetky boli bohužiaľ pravdivé. Školenie slabé- minimálna príprava na realitu, teamlidri nemajú absolútne čas, častokrát vam nemá kto pomôcť, plat slabý. Neodporúčam
Prístup vedenia spoločnosti, drobné benefity, dobrá atmosféra,mzda vždy načas, férové jednanie, moderné technológie,stabilita a sila spoločnosti
Zastaralý personálny systém, nízke ohodnotenie dlhoročných zamestnancov
Neuveriteľne priateľský, ale aj profesionálny kolektív. Priebežné vzdelávanie v mnou zvolenej oblasti. Ústretové a seríozne vedenie spoločnosti, dopĺňa seriózny a férový prístup manažérov. V neposlednom rade nadštandardné finančné ohodnotenie. Odpoŕučam všetkými desiatimi :))
Čas
Namyslene vedenie , nezvysujuce sa platy ,za chyby vedenia doplácajú zamestanci , prostredie ako za komunizmu nemodernizovane všetko staré staré firma ma slabé hodnotenie
Skvelý kolektív, práca jednoduchá, pohodová, volnejší režim. Pracuje sa tu bez tlaku a bez stresu. ľudský prístup vedenia, empatia.
Bohužiaľ platovo je to nič moc.
Stačilo by zdvihnúť platy.
Mzdy a stravne nacas Da sa dohodnut o volne, skorsom odchode atd.
Mzda je velmi smutna, zakladna cast je na absolutnom minime, zvysok si musi predavac zatobit sam. Vikendy su zaplatene avsak to s konecnou mzdou nema asi nic moc spolocne. Firma zije ako kazda ina, na predlzenej zaruke. Pre predavaca je kolkokrat velmi trapne a blbe silou mocou presviedcat s vedomim, ak nepredam, dostanem par teplych slov. Pocas vianoc si clovek vie zarobit lepsie, visc sa predava, ale to je vsetko. Vianocnych odmien ani ziadnych inych sa clovek nedocka.
- na to že je to "len" práca v obchode tak veľmi dobre platená a to je asi tak jediné pozitívum, keby LIDL neplatil tak dobre tak ako zamestnávateľ by zaostával za ostatnými nemenovanými obchodmi s ktorými mám skúsenosť tiež - stabilný zamestnávateľ, práca je istá - zvyšovanie platov po určitom čase - moderná výbava - na pracovnom pohovore vás dopredu upozornia do čoho idete (sústredenie firmy hlavne na čísla a výkon)
v prvom rade, chcem túto recenziu zachovať ako anonymnú, preto nebudem poskytovať info o sebe ani o konkrétnej prevádzke kde som pracoval, ale budem hovoriť vo všeobecnosti - ten dobrý plat si odmakáte - nadčasy samozrejmosť, neodporúčam ľuďom s rodinami, 9-12 hodín minimálne 3-4 krát do týždňa, víkendy ani nehovorím - vykladanie tovaru - chcú po vás hneď aby ste všetko vedeli a rýchlo ale zároveň aj pekne (to sa väčšinou nedá, takže budete stále kritizovaní, buď niečo spravíte pekne ale pomaly alebo rýchlo ale zas budú mať problém že to nie je pekne, proste neustály nátlak, stres, nervy, ponáhľanie sa, chaos) - neocenia vašu snahu, čo je veľmi demotivujúce, snažíte sa ako viete a aj tak vás z**bú a budú vás naháňať, čoho výsledkom je že sa na to proste postupom času vykašlete keď vašu snahu nikto nevidí, čo má za následok zase viac kritiky/nátlaku/mikromanažmentu - pokladňa - treba sa učiť kódy, dá sa blokovať aj bez kódov ale zase, chcú po vás maximálny výkon a rýchlosť takže očakávajú že sa naučíte kódy na pečivo/zeleninu atď aby ste to nehľadali ale hneď blokovali - toto je individuálne - ale pracovný kolektív - ohováranie, porovnávanie kto pracuje viac a kto menej, výsledkom čoho je nezmyselné napätie medzi kolegami kvôli tomu, to napätie medzi kolegami a stres sú cítiť vo vzduchu - riaditelia neustále tlačia na manažment, ktorý potom musí tlačiť na zamestnancov
- skúste sa k zamestnancom a manažérom predajní správať aspoň trochu ako k ľuďom - netreba nutne znižovať produktivitu/výkon ale vrelo by som odporučil preškoliť vedúcich pracovníkov a manažérov predajní v oblasti zvládania stresu a motivácie pracovníkov (učiť ich ako byť viac ľudské, oceniť snahu aj keď nie vždy všetko ide podľa plánu, poradiť, nie zdrbať ľudí atď.) - stres a napätie vytvára veľmi demotivujúce pracovné prostredie a ja sa vôbec nedivím že toľko ľudí ako rýchlo prídu tak aj odídu - treba s tým niečo spraviť a udržíte si tak viac ľudí dlhodobo