Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Nič
Nezáujem zo strany zamestnávateľa. Absurdné požiadavky na zamestnancov. Odporúčam vedúcim, regionálom a vyšším, aby si najprv vyskúšali prácu na predajni. Málo personálu = práca nad rámec, žiadne bonusy. Neatraktívne platové ohodnotenie. Pri kontrolách nadriadených trápi kúsok prachu namiesto faktu, že sa 5 zamestnancov snaží udržiavať predajňu funkčnú. Žiadna snaha udržať si dlhoročných a kvalitných zamestnancov.
Prax vedúcich, regionálov a vyššie na predajni aspoň na mesiac by vyriešila mnoho problémov. Obsadzujte ľudí, ktorí majú všeobecnú teóriu, ale o realite nič nevedia
13 a 14 plat
Veľa povinností a málo rúk na ich splnenie.Nezáujem vedenia o pracovníkov na filiálkach.Žiaden workbalance a motivácia. Vedenie má najradšej vetné spojenie: ak sa Ti nepáči môžeš ísť.
tvári sa seriózne
- inzerát "brigáda pre študentov" znamená, že vás chcú na HPP 40 h týždenne po dobu celého leta. Definícia brigády znamená, že študent odpracuje menej než 20h. Ponuku nemali zadefinovanú ani ako intenzívnu letnú stáž, a na pracovnom pohovore nebola reč o full-time.
Zamestnanci Raiffky sú vlastne zamestnanci Tatra banky. Začat na pozícii poradcu RB odporúčam každému kto chce na sebe pracovať, rozvíjať sa či už osobnostne alebo kariérne. Nesúhlasím s tým, že ľudia sú pre banku len číslo. Banka má kvalitné školiace programy, zamestnanci si pomáhajú, radia a snažia sa,aby sa v pobočke cítil každý príjemne. Tatra banka je pre ľudí, ktorí chcu spoločne plniť víziu zamestnávateľa.Ak nad prácou uvažujete a čítate tieto príspevky neváhajte poslať životopis a urobiť si svoj názor.
Za 6 rokov som nenašla.
Kolektiv, školenia
Zle naplánované smeny - dva (nieto ešte tri) po sebe nasledujúce dni voľna boli skôr výnimkou než bežnou vecou, na každého zamestnanca iný meter, malo ludi na smene na to, koľko roboty bolo treba urobiť. Čiže bud nebola hotová robota alebo obsluzeni zákazníci podľa predstáv vedenia. V oboch prípadoch ste skončili za neschopných. Zamestnanecká zľava 20% ale 5% z toho vám šlo dole z výplaty. Keď bolo hodnotenie zamestnávateľa, nútili vás tieto dotazníky vyplniť. Nieste len predajca ale "človek na všetko". Stále vyššie a vyššie nároky ale výplata nezmenená. Keď sa niečo nespravilo podľa predstáv, vedenie vám to dalo "vyžrať"