Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

New Yorker - 05.11.2024

Fajnovo

Súčasný zamestnanec Pred 18 dňami
Súčasný zamestnanec Pred 18 dňami Púchov Perspektíva

Najlepšie hodnotené firmy

Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Slovenská pošta - 08.04.2023

Pošta

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Banská Bystrica

Pozitíva firmy

Možnosť prepracovať sa na požadovanú pozíciu.. ja som teraz spokojná. Voľno sviatok a víkendy, dobrá pracovná doba, výplata vždy načas..

Negatíva firmy

Slabé zaškolenie nových zamestnancov, aj dlhodobých zamestnancov s novými vecami, postupmi a produktmi, e školenie podpis a podľa vedenia hotovo.. veľmi obsiahle portfolium produktov, už samotné podstove služby sú neskutočne obsiahle a k tomu ešte ovládať poštovú banku, poistenia, 4ka, vedieť na všetko reagovať promptne a veľakrát za malý plat.. Ja osobne by som veľakrát niečo spravila jednoduchšie ako vedenie vymyslelo..

Reserved - 08.04.2023

Skúsenosť

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Perspektíva

Pozitíva firmy

Nadnárodná firma

Negatíva firmy

Firma neuviedla pri výberovom pohovore ,že pozícia okrem iného zahrňa aj prácu upratovačky cca 2,5 - 3 hod denne vrámci danej pozície Visual merchandisera , následne vznikala situácie kedy zamestnanec musel pracovať nadčasy ak chcel mať aj odvednú svoju prácu ako Visual merchandiser -zároveň musel plniť ráno príkazy vedúcej pobočky a od 6.00 cca do 9.00 pracovať ako upratovač- zametať ,vysávať predajňu utierať zrkadlá na predajnej ploche.

Odporúčanie pre management

Zamestnať aj upratovačov na pobočky predajní , a overovať si prístup vedúcich predajní , nezmyselne neposielať tovar na prevádzky keď ich potom zamestnanci nemajú kde dať ,zamestnanci nie sú horolezci aby potom museli v skladoch liezť s tovarom po plafón kôli uskladneniu!!!!

Lidl - 06.04.2023

Nespokojnosť

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

Celková práca Rôzne úväzky Zmluva na dobu neurčitú Ak je dobrý kolektív je všetko dobré

Negatíva firmy

Plat je rozdelený na prvu a druhú triedu Neustála buzerácia od vedúcich Niekedy náročná práca za málo peňazí Školenie nulové musíš sa to naučiť sám není to všetko tak ako bolo povedané na pohovore Chcú stále maximálny výkon ktorý niekedy je nesplniteľny Najhoršia predajňa v Rožňave kde neustále buzeruje zástupca ktorý má väčšie slovo ako manažér a ma zle správanie voči novým ľuďom ktorý nastúpia

Odporúčanie pre management

Preveriť si poriadne asistentov a zástupcov ako sa majú správať k zamestnancom a dať poriadne školenie novým zamestnancom

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Poprad

Pozitíva firmy

Neexistujú

Negatíva firmy

Zneužívajú fakt že v okolí nie je iný zamestnávateľ v odvetví.

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

Karierne prilezitosti, benefity.

Negatíva firmy

Realita na pracovisku je v porovnani s tym, co bolo prezentovane na pohovore diametralne odlisna.

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Sládkovičovo Perspektíva

Pozitíva firmy

Mala som veľmi príjemných kolegov

Negatíva firmy

Personálne oddelenie sa snaží zbavovať zamestnancov rôznymi pokútnymi spôsobmi. Slušná firma by takto nikdy so zamestnancami nejednala, z toho dôvodu je Bekaert podpriemerná firma, ktorá sa snaží navonok prezentovať ako top zamestnávateľ, ale skutočnosť je úplne iná.

Odporúčanie pre management

Treba si naštudovať Etický kódex a riadiť sa ním

Pozitíva firmy

Plat na čas. Milí kolegovia.

Negatíva firmy

Pracoval som na pozícií vedúceho 2 oddelení. Po 4 dni v práci, som si uvedomil že som v Rakúskom Merkury Markete. Absolútny nedostatok personálu. Chaos,panika,stres. Neefektívna komunikácia. A chudáci zákazníci, ktorý sú často krát ignorovaní kvôli ďalším XY úlohám ktoré sa len nabalujú kvôli nedostatkom personálu. Málo ktorá úloha sa dotiahla do úplného konca. Mrzí ma, že tak silná spoločnosť má taký lacní prístup. Aj sa čudujem, že expadnuje, a drží sa trhu.

LPP - 30.03.2023

...

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Banská Bystrica Perspektíva

Pozitíva firmy

Vynikajúci kolektív

Negatíva firmy

Časté a nezmyselné zmeny, práce po vyše hlavy a zamestnancov MÁLO, systém odmeňovania nastavený len do takej miery, aby to vyhovovalo iba firme, nútená dovolenka z dôvodu šetrenia počtu hodín v mesiaci...

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom

Pozitíva firmy

Ďakovný list Dovoľte, aby som Vám, vyjadril svoje úprimné poďakovanie za pomoc, ktorú ste mi poskytli. Podaná pomocná ruka v podpore a porozumenia pri kúpe nákupných tašiek a ochotu za spoluprácu pri ukladaní tovaru do nákupných tašiek. Dňa 30.03.2023, vo večerných hodinách som šiel z nákupu a pršalo mal som papierových taškách nákup , keďže pršalo papierové tašky to nezvládli a tak sa mi roztrhali, pri vystupovaní s elektricky č. 9, na zastávke Lište nivy zbadal som obchod malina a nachádzal sa tam mladý chlapec ktorý javil známky ochoty a spolupráce , ako ma videl z roztrhanými taškami s potravinami v rukách bežal mi pomôcť. Z jeho strany bola pre mňa pomocou tak neoceniteľnou, ktorú si málokto vie predstaviť. Vážim si Vás ako ľudí s Veľkým srdcom, ktorí berú aj tých najmenších ako súčasť našej spoločnosti, chápu ich ťažkosti, radosti, sny a skryté túžby, ktoré nie každý človek pochopí a podporí. Preto mojou snahou bolo napísať ďakovný list, a už teraz s istotou viem, že s jeho pomocou sme zas o riadny krok bližšie k realizácii dobrých skutkov. Vyjadrujem Vám preto jedno veľké ĎAKUJEM Prajem Vám veľa úspechov v ďalšej práci ako aj v osobnom živote. S úctou Samuel Gosel , v.r.

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Negatíva firmy

Neprofesionalna nadriadena,