Finančné ohodnotenie, výplata načas
Neadekvátne zaškolenie nových zamestnancov, ktoré spočíva z testu a približne dvojhodinového zácviku na predajni. Na prvý pohľad to znie možno skvelo, bohužiaľ,realita je často iná. Ja rozumiem, že firme chýbajú zamestnanci a potrebuje si to kompenzovať brigadnikmi, ale nieje možné,aby počas najväčšej špičky, kedy predajňu navštevuje najviac ľudí, sú otvorené najviac TRI(aj to preháňam) pokladne, pretože vedenie vyžaduje,aby ľudia využívali samoobslužné pokladne. Čo ma však najviac dostalo,bol tlak na zamestnancov (v tomto prípade pokladníkov) na to, aby dosiahli určitý počet skenov za minútu, čo pri takom počte ľudí a malom počte zamestnancov nieje možné dosiahnuť. Viem pochopiť, že sa od zamestnancov vyžaduje určité tempo v skenovaní, ale to sa podľa môjho názoru dá dosiahnuť v malej pobočke v menšom meste, ale určite nie vo väčších mestách.
Znížiť požadovaný priemerný počet skenov za minútu alebo nabrať viac zamestnancov na pozíciu pokladníka Zlepšiť zaškolenie nových zamestnancov
Nepoviem nechcem byť vulgarny
Stres
Viac zamesnancov
Zatiaľ nič
Veľmi zlý výberový proces. Podal som žiadosť cez ich webovú stránku o zamestnanie. Nikto mi nezatelefonoval, nikto mi nenapísal, nebol ani žiaden pohovor a po pár týždňoch prišiel jeden e-mail, že som diskvalifikovaný. Spĺňal som všetky podmienky a bolo by aspoň príjemné, ak by ponúkli iné pracovné miesto, alebo inú predajňu.
Vzhľadom na nefunkčný výberový proces, žiadne
Požiadal som cez ich stránku o zamestnanie, nikto sa mi neozval, nikto netelefonoval, nikto nepísal, ani nebol žiaden pohovor, iba prišiel mail, že som diskvalifikovaný, pričom rovnaká pozícia je stále zverejnená na webovej stránke. Podmienky som spĺňal. Zrejme nefunkčný výberový proces. Veľmi málo informácií ohľadne dostupných pracovných miest a ohľadne procesu. Nemožnosť sa zamestnať v tejto firme vzhľadom na uvedené.
Výplata načas,finančné ohodnotenie
V prvom rade zaškolenie bolo absolutne neadekvátne tomu,čo by mal zamestnanec na pokladni ovládať. Rozumiem,že v každom zamestnaní sa vyžaduje určite tempo,to je všetko v poriadku,ale je neadekvátne,aby pri takom množstvé ľudí a veľkom množstve tovaru pokladník naplnil dennú normu. To sa dá splniť v malej predajni a počas dní,kedy je zákazníkov menej. To sa samozrejme odzrkadľuje na nálade nadriadených,ktorú si aj tak odnesie zamestnanec. V neposlednom rade je neúnosné,aby v casoch,kedy je najviac ľudí,boli otvorené len TRI,aj to preháňam,pokladne,pretože spoločnosť sa spolieha na využívanie samoobslužných pokladní.
Prijať viac zamestnancov alebo znížiť nároky na pokladníkov
Finančné ohodnotenie
Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.
Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.
Finančné ohodnotenie
Na našej filiálke funguje všetko naopak. Kaufland sa búcha do hrude svojimi hosnotami, no mám dojem, že čím menej čovek urobí a čím viac sa bude pchať do riti, tým bude v kauflande úspešnejší. Kolegialita nula bodov, nič nefunguje ako má, šetrí na zamestnancoch, takže vlastne nikto nerobí nič na 100%. Dôsledkom sú nespokojní zákazníci - dennodenne. Problém je, že vás za to pokefujú, aj keď už prekonávate všetky svoje sily. Nastúpila som s obrovským entuziazmom a chuťou učiť sa nové veci, avšak pri mojich kolegyniach a tomto systéme “čo oko nevidí, to srdce nebolí”, ma to veľmi rýchlo prešlo. Trošku ľutujem a zároveň aj obdivujem tých pár pracovitých ľudí, čo tam ostávajú mnoho rokov, podľa mňa už majú žalúdočné vredy. Jo a “školenia” sú čerešnička na torte - podpíš papier a si zaškolený! Top. Rada by som vykonávala prácu 100%, no v tomto prostredí sa to fakt nedá.
Riešia sa sprostosti! Osobne by som bazírovala na KVALITNOM zaškolení zamestnancov, PAPIER NA PODPIS NIE JE DOSTAČUJÚCI, hodnotím podľa seba. Tiež je nedostatok ľudí, nemôžeme robiť 1000 vecí naraz, tak sa predsa nedajú dosahovať kvalitné výsledky.
Plat načas, vitamínové balíčky
Vysoký nátlak zo strany vedúcich zamestnancov, nezmyselné a stresujúce kontroly, neváženie si dlhoročných zamestnancov so skúsenosťami
pulty malo zamestnancov strašne veľa roboty, neni ani kedy napiť sa vody prestávka koľko krát aj po 6 hodinách lebo nemá ta kto ani zaskočiť . Kaufland sa chváli pultami a pritom tam najviac šetri na ľuďoch. nikdy viac
Nadpriemerný plat načas, niektorí kolegovia
Managment smien, rodinkárstvo, selektovanie ľudí Nie je normálne aby ma riaditeľ vyhodil z kolektívu a z práce ku dňu 8.3 za to že som podla neho neefektívny. Chýbalo mi ku koncu skušobnej doby 7 dni od toho dátumu. Managment smien je veľmi chaoticky zo strany vedenia. Toľko k tomu. Nikdy viac už.
Neselektovať ľudí, miesto nadávania poradiť a kvalitne zaučiť.
Mzda na čas
Pracovala som v Kauflande na oddelení pultov. Čo sa týka samotnej práce, tá ma bavila, ale počase som mala pocit, že pracujem na celých pultoch sama. Čo sa týka vedenia, nebudem ani komentovať. Ked človek lieta celý den, je logické, že sa spotí a náhle prechladne a to nevravím o tom koľko krát som bola seknutá a podobne. Ked sa rozhodnete ísť na PN automaticky dáte vedieť ako prvému vedúcemu pultov a on je povinný poslať túto infomáciu dalej. To sa asi nestalo nakoľko mi další den vyvolával riaditeľ a aj personálna so slovami "čo to má znamenať, kde som ?" a pod. Čo sa týka pracovného času, pracovala som z minúty na minútu, pretože rozpis sa menil každú chvíľu a to, ani nevravím o tom zadalení dní, kedy som pracovala aj týžden vkuse ranné smeny. Pokial dobre viem a dobre som počula, na oddelení mäsa, by mal pracovať mäsiar, ktorý o tom mäse vie niečo viac, ako dievča čo tam pracuje 8 mesiacov a z toho prvý krát na mäsa ma dali vo štvrtok čo asi ako každý vie je ten najťažší den v týždni a ešte k tomu prišla kontrola a zákazník mi dal studenú sprchu ked som mu nevedela odpovedať na otázku či je to mäso zadné alebo predné, + že som nemala za to ani zaplatené kedže som bola pridelená na párkoviny, syry a salámy. Mala som šťastie, že som mala ochotného kolegu, ktorý mi aspoň vysvetlil ako sa zapisujú jednotlivé veci pri mäse. Týmto som chcela len povedať, že ludia ktorý pracujú v kancelárií a riadia sa číslami asi reálne nestáli na prevádzke a nezažili si to. Ešte jedna taká vec - ked sa nám pokazil stroj na krájanie, riaditeľ behal okolo mňa, ako splašená sliepka a tváril sa ako on všetko vie pritom nevedel ani rozobrať stroj a zistiť v čom je chyba, ked som stroj rozobrala, po dvoch mesiacoch čo som tam pracovala, spýtal sa ma, "ty vieš rozobrať stroj?", mala som kopec vecí na jazyku, čo by som mu povedala, ale zdržala som sa. Moja práca v Kauflande skončila skrz toho, že som bola chorá a riaditeľ mal mindráky z toho že mu tam nemá kto robiť, čiže mi dal okamžitú výpoved.
Nič pozitivne
Nezažila som aby sa človek bál ísť do prace, strašný nátlak na rýchlosť a kvalitu prace, zaučenie minimálne, brigádnici dokonca nemajú zdravotne preukazy, niektorý ani menovky čo by malo byt základ… Po mojej skúsenosti nikdy viac Kaufland si neváži zamestnancov.
nenesiete hmotnú zodpovednosť za tovar, nedávajú sa k náhrade schodky pri inventúre, dĺžka zmeny max 9,75hod, prac. prestávka min.30 a max 35 min., elektronické snímanie dochádzky, výplata načas, vykladanie na kartóny, v rozumnej miere sa dá dohodnúť s vedúcim, darčeková poukážka, vitamínové balíčky, multisport karta, zľavová karta, zamestnanecký portál connect,
musíte zvládať prácu na viacerých oddeleniach, je to práca s ľuďmi, zmeny môžu byť 6 dní po sebe 9,75hod, to že máte skrátený úväzok neznamená, že každý deň budete pracovať napr. 4 hodiny ale podľa potreby - t.j. plánu nasadenia zamestnancov, je treba chodiť aj natlačiť košíky - či je zima, alebo leto..., na prestávku nemôžete ísť hocikedy - musíte sa nahlásiť príslušnému vedúcemu dňa a ten Vám musí povoliť, že môžete ísť! väšinou sa nerobia nočné zmeny, je potrebné vedieť pracovať z elektrickým paletovým vozíkom, stav elektrických paletových vozíkov je katastrofálny - slabé baterky, stále vybité, slabé zapracovanie - musíte byť rezistentný, hlavne zo začiatku, normy na vykladanie jedného boxu - 25 resp. 20 min...., veľká veľkosť predajne, stavanie čiel podľa noriem, plánovanie zmien max na týždeň dopredu, zmeny sa dynamicky menia podľa potrieb, NUTNÁ kontrola dochádzky - resp. zmien v nej každý deň! Nie je možné nič si plánovať vopred, flexibilné konto pracovného času - neplatí, že odrobíte za mesiac stanovený počet hodín - potom dobiehate, ak nie ste plánovaný, plánovanie počtu zamestnancov na základe hodinového výkonu, napr. ak filiálka neurobí ani 5000€ tržieb za hodinu, posielajú zamestnancov domov na náhradné voľno a je jedno, že nie je povykladané, upratané....porobené! Zastupiteľnosť je biedna. Ak máte deti, neodporúčam. Alebo teda len na to, aby ste mali príjem a hľadať niečo iné. Väčšina zamestnancov sa buď bojí povedať svoj názor - že kde by išli pracovať - kto ich zoberie, alebo je tu druhá skupina, ktorá potebuje peniaze - úver, deti, účty.... zvyšok sa len melie a strieda. Kto nevydrží viac ako dva týždne, toho ani nezaúčam. Je to zbytočne vynaložená energia. Za zaúčanie zamestnanca vôbec nič nedostanete, akurát spomaľuje vašu prácu a bez efektu budúcej pomoci. Nesmiete si prácu a ľudí pripúšťať k telu, urobiť si svoje, neriešiť intrigy a odísť. Čo sa stane v Kauflande, zostane v Kauflande. - PPO TOVAR
Ako argument, že máme menšie normy na hodinový výkon ako LIDL a že ako je tu dobre je scestný!!! Treba si skúsiť, či pôjdete ľudí s elektrikou pozabíjať po predajni, pretože musíte stihnúť prácu, lebo nikto ju za Vás neurobí?!!! Čím viac ukáže PPO, že je šikovnejší, tým viac dostane úloh urobiť! Byť šikovným sa nevypláca.
...asi jediné, zmluva na neurčito
slabé/nijaké zaučenie, napriek tomu, že to firma deklaruje ako prioritu pre novoprijatých, aj tu platí, že byť známym šéfa prináša "výhody", časové limity na vykladanie tovaru, málo pracovníkov na zmene, pri vykladaní absolútne nedodržiavanie predpisov ( dvíhanie bremien a limity s tým súvisiace )...
...dať si záležať na zaučení pracovníkov a nesnažiť sa jedným človekom pokryť pomaly celú predajňu
snáď jediné, zmluva na neurčito…len čo počúvam, tak to z nových málokto dotiahne až za skúšobnú dobu
zlý systém zaučenia, chýbajúci personál, obrovské kvantum práce vs výška platu, “časové normy” na vyloženie tovaru
prestať čakať, že s jedným človekom ( a za taký plat ) “vyzametáte” všetky oddelenia…prijať adekvátny počet zamestnancov, nie brigádnikov
vitaminove baicky potesia
Vedenie pada ku dnu od sameho stropu. Jeden zamestnanec robi na troch oddeleniach,ludi je veeelmi malo, a ked aj niekto nastupi, kto ho zauci???Zvladne,ved je samouk!!haloooo,takto si odhaname sami normalnych ludi...a zostavaju len taki,po ktorych treba vsetko napravovat!!cele zle! Chcete nastajlovany plny obchod,prazdny sklad, neustale trapne stresujuce kontroly a ludi co by poriadne vykladali-myslim stalych zamestnancov 1-0 ?? Radsej chodte vykladat do tesca,tu to psychicky nevydrzite
Zabudnite na nezaucenych brigadnikov. Treba stalych zamestnancov,ktori vedia co robia,su riadne zauceni a zodpovedni za svoje konanie! A urcite viac ako 1 na kazde oddelenie, nie sme tazne kone!a este za tie iste peniaze,za ktore pracuju ludia,nad ktorymi sa len mavne rukou a vybavene...
Zvykli tu pracovať dobrí ľudia. Ako brigáda fajn, ale nedovoliť si skákať po hlave, riadiť sa tým čo je písane v zmlúve! Výplata chodí načas.
Takže, vo firme som pracovala 9 rokov, na začiatku to bolo všetko na poriadku, hierarchiu bolo dosť cítiť. Nijako mi to neprekážalo. Boli normy, predpisy, ktorých sme sa museli všetci držať. Avšak ako čas plynul, cena života stúpala, cena práce v Kauflande nie. Človek tu chodí deň čo deň aby si zarobil sprepačenim na toaletný papier. Takže za mňa jednoznačne slabé platové ohodnotenie. Časom sa nabaľovala práca človek musel až prispôsobovať svoj súkromný život, pretože išiel do práce a domov ťahal ruky za sebou, až toľko práce na hlavu nabalia (je jedno, ktorá filialka). Takže po ďalšie menežment rozdelovania práce 0 bodov..... Zamestnanci z toho v aktuálnych dňoch demotivovaní, nič sa nestíha, veľa ludí odišlo a žeby otvorili nove pracovné ponuky na profesii na ich miesta?? Tak to nie, zabudnite. Ideme na maximalny počet zamestnancov aj keď odíde 10ludí poviem príklad. Niesu ľudia? Nevadí zamestnanci si poradia. Karierny rast?? Jeden veľký vtip..... Robíte vo firme 7 rokov dostanete sa max na vedenie nejakého oddelenia, príde vyšší človek a namiesto vás si dosadí svoju známu. Lebo čo? Je to jeho známa... Prevažne ženský kolektív, takže chlap dlho nevydrží, také pletky a klebety medzi zamestnancami sa zvyknú šíriť v kolektívoch. Odchádzam z firmy, lebo už sa to nedá zvládať, mam na starosti tri oddelenia, pauzovanie svojich zamestnancov, spýtam sa riaditeľa kto mna bude pauzovať?? Odpoved (zasmial sa) "Aha tak na toto sme nemysleli".... A ide preč..... Veľa veci v svojom živote som odsunula práve kvôli tejto práci a ani jedno ĎAKUJEM som nedostala. Len vynadanie a tlak prečo niesu veci urobené. Takže ak mam odporučiť, rovno Vás zruším, radšej budte tam kde ste a nesťažujte sa. Aby som nezabudla, benefity ??? Mate kde spať doma? Máte... To vám ako benefit stačí.
- výplata na čas - Fajn spomienky na kolektív v ktorom som si fakt dokázal spraviť priateľstvá na celý život :)
Bol som vo firme od roku 2016. Žiaľ, to ako sa behom posledných dvoch rokoch veci zhoršili je až na zaplakanie. Obrovské množstvo doslova zbytočných papierovačiek, neustály stres kvôli častým auditom, kontrolám, na vedúcich pozíciách sú osoby absolútne nezodpovedajúce statusu manažéra. Nemôžem nespomenúť aj to ako sa firma dokázala zachovať voči niektorým dlhodobým zamestnancom (skracovanie úväzkov). Chýbajúce pracovné pozície sa snažia zaplniť tak že zamestnanci často pendlujú aj po 2-3 oddeleniach na prevádzke čo je extrémne pracovné vyťaženie (len pre info denne som mal počas štandardnej pracovnej doby nachodených takmer 35 km).No a v neposlednej rade nízke pracovné ohodnotenie na to všetko čo taký klasický pracovník prevádzky obchodu počas zmeny musel stihnúť.... Len dodám že si myslím že pomaličky prichádza na psa mráz a teda 9 strán voľných pracovných pozícií v podstate na všetkých filiálkach na Slovensku je status kde by sa Nemecké vedenie firmy malo zamýšľať nad tým že čo VLASTNE CHCÚ ROBIŤ ĎALEJ, pretože aj keď je to už moja bývalá práca stále mi celkom chýbajú kolegovia, ktorý toto stále denno- denne zažívajú
Mizerny plat vcas
Vela funkciii za mizerny plat
Zlepsit ohodnotenie vsetkych pracovnikov od oddelenia k oddeleniu osobne beriem vysmech mat na starost trezor ...vystriedat xo zakona prestavky kde sa sam nedostanem rovit otroka vo flaskovej vyhoviet vedeniu ze som 8 v 1 za plat pokladnika.....Otazka je potrebujem sa znicit za nic??!!!
Načas výplata
Neochota vedúcich pracovníkov vás dačo naučiť, jednanie niektorých ľudí že úplne cez čiaru.malo zamestnancov
- výplata načas, zdravotný balíček, dobrí kolegovia
- nekompetentný manažment, na riadiacich pozíciách sú ľudia, ktorí vôbec nevedia viesť tím, prípadne nejavia žiadny záujem o to, čo sa v tíme deje - práca s nefunkčnými programami, ktoré majú neustále výpadky - neúmerne veľa práce a dlhodobé preťažovanie zamestnancov
Výplata načas
Malo zamestnancov, zle plánovanie pracovnych zmien,chovanie vedúcich...neustály stres.Ziadny čas na rodinu a záľuby...
Plat načas a niektorí kolegovia.
Čistá tragédia. Či zo strany zamestnancov, či zo strany nadriadených. Buzerácia aj z vyšších postov. Samé ohováranie, nevraživosť atď. Málo zamestnancov a aby urobili všetko. Treba prísť vyskúšať a hneď zdrhnete. Robte všetko, všade a urobíte možno všetko, ale niečo na 100%, niečo na 50%, niečo na 20% a niečo ani nestihnete. Vedenie tlačí na toho, ten tlačí na toho, ten zas na toho a ten na toho posledného v rámci pozícii. Slabšie osobnosti sú v strese a niektorí aj zdravotne. Skoro stále ste v robote. 6-tka v týždni. A niekedy ešte aj dlhé smeny napr. 8,45 - 9,45. Stále sa len niekde pláta. Zle, zle, zle. Málokto si váži zamestnanca. Vážia si vás len vtedy ak treba prísť, keď nemá kto. Nech príde všetku prácu ukázať vedenie... či vyloží zeleninu, pečivo, cenovky, plagáty, korekcie, uloží sklad, vykládať horibilné množstvo paliet a boxov, pratať celú stranu Kauflandu, chalani natlačiť vozíky, pofejsovať alkohol, vína, kozmetiku atď. Prvý deň za vami. Pred vami ešte päť. Domov... vyspať. Vstať... do práce. Domov... vyspať. Vstať... do práce...a dokola. Mami? poď sa so mnou učiť. Raz,dva,tri...chŕrr. Mamka...za úlohu, čo si so mnou včera písala mám päťku.
Prístup, benefity kariérny rast
Malo zamestnancov
iba to výplata načas
malo zamestnancov na prevádzku, úplne minimum a majú urobiť úplne všetko, na jednu osobu veľa roboty a málo peňazí, plánovanie smien úplná katastrofa, ak je nespokojný zamestnanec tak je nespokojný aj zákazník, veľmi zlé vedenie vedúcich oddelení vrátane vrchného vedenia, dvíhanie ťažkých bremien na oddelení zeleniny, mopra, drogérie a nápojov,
jedným zamestnancom sa nedá poriešiť chod prevázdky, lepšie si všímať prácu v obchodoch
Výplata načas
Pracovala som tam síce len pár mesiacov ale môj pohľad na túto firmu sa mi zmenil o 180 stupňov. Málo zamestnancov, zlý prístup nadriadených, prosím/ďakujem 0 bodov. Už tam nechodím ani nakupovať. Je mi ľúto tých zamestnancov.
Žiadne, možno tak výplata načas.
Málo zamestnancov... to minimum čo je, tak robia všetko... nie je normálne aby bol 1 na non foode, 1 na zelenine 1 na drogérií a to trvalo ... bežne 2 pokladníci a keď je veľká rada ľudia nadávajú na nás prečo nás nie je viac... hneď nám vulgárne nadávajú. Brigádnici? skoro žiadny. Hlavne že je ľudí čoraz viac. Odmietam pracovať v takých podmienkach.
zamestnajte viac ľudí
už žiadne, vytratili sa.
Som tam 2roky ako zamestnanec a 2pred tým ako brigádnik. Zo začiatku chodil človek rád do roboty. Ale ako teraz všetko zle. Pracujem na pultoch a jedna katastrofa.. vedúci i riaditeľ sa vozia po zamestnancoch, čo by mali byť radi že tam majú fakt šikovných ľudí počúvame iba samé buzerácie a nič nie je dobre a stále niečo zle, doslova hľadajú každý deň za čo by nás zbuzerovali. Málo zamestnancov, nie len na pultoch ale na celej predajni!! Na jednu osobu je to veľa roboty a málo peňazí! Stres a nepravidelná pracovná dobra, koľkokrát nevieme ako robíme nasledujúci týždeň a aj keď je rozpis tak sa mení. Dovolenka nahlásená skoro rok dopredu a aj tak ju nedostanete. Ženy sa naťahujú s ťažkými bednami, či mäsovými výrobkami v chlade (najlepšie keď prídu aj 3-4 palety)... na 2h roboty a popri tom ešte stíhať všetko ostatné.. a to nie len pulty ale aj pekárky, mopro a ostatok predajne. jednoducho veľa roboty na jednu osobu! a to vymýšľanie z "hora" od ľudí ktorí sedia iba za PC, vidia iba čísla a idú rozkazovať a dávať rozumy. Odporúčam vyskúšať si túto robotu možno sa im otvoria oči že nie všetko čo za PC vymyslia funguje aj v praxi. Mali by sa viac zamerať na spokojných zamestnancov, lebo spokojný zamestnanec spokojný zákazník. Ešteže z tejto firmy odchádzam.
Mzda na čas
Firma má málo zamestnancov , slečna ktorá má na starosti vykladanie mopra až príliš často zaskakuje za vedúceho dňa. Na starosti má kompletne celý obchod od preberania kamiónov , po vykladanie tovaru / pulty , zeleninu ,vizuál , zľavy a podobne . Po záverečnej ostáva ešte minimálne dve hodiny, pretože traja zamestnanci nemajú šancu na poobednej poriešiť celý obchod , ráno samozrejme príde riaditeľ a fotí do skupiny čo všetko je nedokončené. Veľmi zlý prístup .
Top zamestnávateľ, ľudský prístup, platové podmienky, ferovost
Pravidelná výplata,načas aj lístky.
Pracujem vo filiálka 6-ty rok,začínala som na pekárni,potom domovka,pekáreň, pulty.Ani by mi nevadilo to prehadzovanie,ale mäso -pult,to už je vrchol- naťahovať sa s päť kilovými balíkmi mäsa cez pult,myslím ,že to chce Schwarzeneggera a nie ženské ruky a to ešte treba rozobrať 2-tonovú paletu aj dve,a nadriadený na to,že sa mám poďakovať kolegom, pretože sú na dovolenkách,tak moment ja som šéf alebo on,myslím,že za optimálny chod prevádzky(myslím tým nepobehovať ako splašená sliepka od syrov ku klobáska a medzitým ešte rýchlo obieliť pár Nitranov zhodiť ich do stroja,nech sa krájajú a samozrejme moje pobehovanie je doprevádzané krikom zákazníkov dožadujúcich sa obsluhy.Asi by sme sa mali doma naklonovať,lebo niekedy je to pracovné tempo na hrane,pardon aspoň 4-krát do týždňa a cez sociálku aj 7-krát.Proste je to už neúnosné.Mali by začať investovať do počtu zamestnancov,lebo si myslím, že spokojný zamestnanec, ktorý sa nenaháňa hore dole urobí efektívnejšiu prácu a aj zákazníci by to ocenili,lebo už vypadáme ako stroje.
Plat načas
Nerovnomerný prístup k zamestnancom. Kontretny prípad, keď prišla nová zamestnankyňa a po troch mesiacoch nebola schopná sa zaradiť do chodu prace a všetci ostatní jej museli pomáhať. Ináč boli oni tí zlí čo nevedia čo znamená PPO. Alebo v mojom prípade brigádnik, ktorý pracuje nadramec možnosti, berie všetky smeny ktoré môže. Keď mu zavolajú hneď pribehne a ako vďaku má to, že sa na neho vybúri vedúca pretože má zlý deň a niekto niečo nespravil tak samozrejme si to musí odžrať brigádnik. Ak sa tento prístup na našej filiálke nezmení bude to mať nepeknú dohru nie len pre túto filiálku.
Spravte námatkovo kontroly na vedúcich a zistite na vlastnej koži ako sa skutočne správajú k zamestnancom. Aký pristupujú k prerozdelení prace medzi zamestnancami.
Len plat načas.
Nerovnomerne zaobchádzanie so zamestnancami. Na jedných veľa naložené na druhých pohoda, klidek, tabaček... Vrátiť zamestnancov podľa oddelení a brigadnikov brat len na upratovanie, lebo tovar vykladajú kade tade. Celý systém sa zmenil k horšiemu. Zamestnanec si vyberie paletu ktorú bude vykladať ale len po určitú časť a potom to nechá na predajni lebo on alkohol nevie alebo je tam tovar ťažšej váhovej kategórie...
plat asi najviac z obchodných reťazcov, výplata na čas, zlavy u určitých partnerov, stránka pre zamestnancov na štýl zlavomatu, zamestnanecká zľavová karta a dovolím si tvrdiť že je to stabilná práca skrátka kym neurobíte kolosálny prúser tak máte prácu istú.
V kauflande pracujem už takmer tri roky. (Jedna z Bratislavských filiálok) Pred tým som pracovala brigádne asi 3 roky počas strednej školy v Nitre. Ked som nastúpila každý mal svoju pozíciu a vedel čo má robiť. Neskor zrušili pozície a od vtedy to ide len do péčka. Zamestnanci su demotivovaný znechutený prídete do robty neviete čo máte skorej neviete kam vás pošlu. napr konkrétne moj prípad je ten, že robím všetko ked treba vykladať vykladám ked treba na pult robím pulťáčku, po novom zaskakujem na balenom mese ked má kolega volno lebo trvadia že nemožeme prímať ludí lebo sa šetria hodiny. neplatí jeden meter na všetkých niekto može šetko a vy makate ako šrob ani uznanie ani finančný bonus dostane ho presne ten čo nechodí do práce a robí iba domovku. (tak to funguje v rači ale to je chyba riaditela) a čo sa týka karierneho rastu ? 0. . su tam ludia ktorý su tam 10 rokov ovládaju svoju pprácu od zadu od predu a oni spravili z VST na VO kolygynu ktorá má málo nad 20 behom asi pol roka, lebo si rozumie z riaditelom. pritom začínala vtedy kedy ja vykladala yogurty. Akože celé zle komunikácia na bode mrazu riaditel hovorí veducemu s baleneho mesa že mi má plánovať viac smien s pritom sa ma ani nespýta na názor skrátka o vás bez vás. Hovorila som riaditelovi že to nieje práca pre ženu je tam zima tie bedne su ťažké nevládzem snimi paleta o meter vyžšia ako ja no skrátka celé zle. A najhoršie čo mi vadí ? že začínam mať pocit že som jední zamestnanec ktorý je keždý den niekde inde iný chodia napr na pulty streidať prestávky to beriem ako pomoc ok. ale ja ? nejaky pulťák je PN tak mne saju týžden riedne smeny na pultoch. NIKOMU TOTO NEROBIA IBA MNE. takže moj názor je taký takto sa chovaju ku mne urobte si sami názor. Ja sa chstám dať výpoved už bolo toho dosť pre mna. Ale tú prácu mám rada pokial by sa zmenilo vedenie kde by zo zamestnancami normálne komunikovli a bolo by tolko zamestnancov ako by byť malo rada sa vrátim.
Kolektiv, pracovny čas, ustretovost, vesela atmosfera
Skeny, storna ktore nam kontroluju
Výplata je načas nemešká
Postupne všetko sa kazí čím ďalej tým horšie
Chcem pochváliť ľudský prístup každého jedného vedúceho.
Lean management v istých oblastiach, procesoch.
Win - win vo vyjednávacích taktikách asi nie je kredo spolocnosti. Pretláčanie podivných vyrobkov na top pozície. Silovy marketing. Malo personálu v predajňach. A tak ďalej...
Kompetentni zamestnanci, poskytuje rozne skolenia, zamestmanci su zapajani do zivota firmy
Chyba vlastna jedalen
pravidelnost vyplaty ,odmeny
politika Kuaflandu o prijmani zamestnancov prines svoju rodinu je velmi zla ,zamestnanec ktory pride normalne cez pohovor a je prijaty sa stretava na pracovisku s nevrazivostou od ostatnych zamestanncov,sikanou,zneuzivanim ,ponizovanim a da sa povedat verejne vyslovene na pracovisku vystveme ta odtialto,velmi smutne a velmi zla reklama pre Kaufland
Napreduje, má zisky
Zle vedenie zamerané na hodinový výkon, jeden človek musí robiť na troch oddeleniach sám, zrušili trinásty plat, zaviedli nepravidelnú pracovnú dobu, platy vedúcich sú niekolko násobne vyššie ako platy zamestnancov. Na jednoho zamestnanca pripadá viac ako 6 manažérov.
Vrátiť letnú a zimnú gratifikaciu. Zamerať sa na plán tržieb, nie hodinový výkon. Šetrí sa ľuďmi aby bol hodinový výkon, pričom s dvoma ľuďmi na predajni nedokážeme udržať úroveň predajne pre spokojnosť zákazníka.
ma velmi dobry pristup k zamestnancom
vzdy sa da vylepsovat v roznych smeroch
Motivácia a nové poznatky
Niekedy nedostatok pracovnej sili
Napreduje
Práca v strese, vysoké pracovné nasadenie, nepravidelný pracovný čas
Výplata presne načas, zmena oddelenia
Nízky plat, tlak na zamestnancov, namyslení zamestnanci - hlavne na vyšších pozíciach, neochota vypočuť návrhy zamestnancov
mzda načas,benefity
žiadne,čo by sa nedalo zniest
Príjemné pracovné prostredie, dobré platobné ohodnotenie
Nestabilný pracovný čas
prisposobenie pracovnej doby, prívetivý pristup
povyseneckost
vyhovujúca pracovná doba ústretovosť nadriadených výborný kolektív, kolegovia
nie je to negatívum firmy ale všeobecne danej roboty - znášanie nálad nakupujúcich
benefity flexibilná pracovná doba, každá minuta zaplatená
flexibilita zamestnancov
Uboha vyplata na cas
Nevazi si svojich zamestnancov
Korigovat top generalnych
Som spokojná s Kauflandom, má veľa výhod a pozitív :)
Nemám čo vytknúť
príjemné pracovné prostredie a skvelý kolektív
obmedzený počet hodín pre brigádnikov
Ústretovosť, férovosť, vyplatenie načas, záujem o zamestnanca,...
nízky plat pre brigádnikov
Dobré platové podmienky a výplata načas.Je to práca,ktorá ma baví a prináša mi aj dobré ohodnotenie od zákazníkov.
Vedenie firmy by si malo starostlivo vyberať svojich manažérov,aby zamestnanci nemuseli chodiť do práce s nechuťou ale s radosťou pretože sa to odráža aj na ich výkone.Arogancia, neúcta a krivda je to,čo musíme v práci znášať zo strany nadriadených.Sme predovšetkým ľudia a nie iba stroje alebo čísla!
dobry kolektiv
Zbytočnosti v systeme prace
Multisport karta, ľudské vedenie
Pracovníci na manažérskych pozíciách maju tak vytvorené zmluvy,ze sviatky , vikendy nemajú ohodnotené ako ini pracovníci...
Stály plat, pracovné oblečenie, podľa zákona dovolenky a volna
Práca za dvoch a plat za jedného... Nekomunikativnost voči zamestnancom,zmeny riesa za pochodu bez ohľadu či v praxi je to pre nás výhodnejšie, čiže zo stoličky sa práca robí najlepšie..
vie ohodnotit svojich zamestnancov
ze by mala posielat svojich oblastnych riaditelov pracovat na dane fialialky aby potom vedeli o com ktora je
Páči sa mi, že spoločnosť v ktorej pracujem je prosperujúca, dynamická, má perfektne vytvorený goodwill a mnoho spokojných zamestnancov.
Nenapadli mi žiadne.
Vzhľadom na to, že som pracovala počas školy tak mi maximálne vyhovovala voľná pracovná doba :) zavolala som si kedy môžem prísť, po prípade naplanovala smeny ak som vedela, že nemám veľa učenia do školy :) Ako ďalšie pozitívum beriem skvelý prístup či už vedúcej, tak aj riaditeľa. Žiaden nátlak, priateľské správanie. Ďalej to bol skvelý kolektív mladých ľudí. A musím ešte spomenúť to, že sa mi veľmi páčilo, že sa na predajni dosť prísne triedil odpad :)
Myslím, že som za ten čas nenašla žiadne :)
Flexibilna pracovná doba.
Presviedčanie ohľadom zmien, kedy vyhovuje im a mne nie. Spolupracovníci
Výplata načas
Správanie managementu, minimum zamestnancov na prevádzkach, platové podmienky
Že nemeskaju s vyplatou
Nepáči sa mi že nam zobrali u13 a 14 plat.
Dodržiavanie výplatného termínu.
PR spoločnosti jedna vec, správanie sa k zamestnancom a celé interné fungovanie vec druhá.
Peniaze kazdy mesiac na ruku. Super kolektiv. Obcasnejake benefity.
Malo zamestnancov na pridelenu pracu. Iny sistem ako sa ma robit a ako sa v skutocnosti robi. Mensi plat ako by sme si zasluzili...
Firma ako taka je silna a ma potencial, co uz aj dokazala a dokazuje.
Neschopnost vytvorenia pozitivneho obrazu o praci vo firme
Výplata včas, stravné lístky, možnosť plánovania dovolenky
Nevhodna teplota na pracovisku (v zime zima v lete teplo), kolisavy pracovny čas, nizke financne ohodnotenie, zápach v sklade, chaos na predajni- chýbajúce alebo nesprávne cenovky atd.
-karierny rast, ziva organizacia, clovek sa nikdy nenudi, pri dobrom kolektive a vedeni vie byt praca az srdcovou zalezitostou, -multisport karta -pohyblivost po celom SK (napr pri prestahovani zmena filialky) -moderne pristupy -moznost prace na skrateny uvazok -vernostna dovolenka -pracovne oblecenie
-v poslednom case zmena nahliadania na zamestnanca ako najpodstatnejsej casti firmy na obycajne cislo -velka hierarchia, vela medzistupnov riadenia -praca cez vikendy -nemoznost osobneho ohodnotenia, slabe moznosti pre riaditelov a veducich na motivaciu k vykonu a zodpovednosti zamestnancov -stres a tlak (statne kontroly, vnutorne kontroly, zakaznici, dosahovanie cielov) -minimalna hodnota stravneho listka
Zlepšovanie podmienok pre zamestnancov, kariérne možnosti, ekologickejšie správanie firmy ????
Znižovanie stavov, ,, právomoc všemohúci zákazníci,, !
čo sa týka samotnej práce je všetko v poriadku práca ma baví
ale od zamestnanca chcú aby pracoval na každom oddelení, a popritom stíhal aj to svoje, nerobil nadčasy a samozrejme za jednu minimálnu mzdu. len vedúci oddelenia má asi o tri stovky viac a venuje sa len tomu svojmu oddeleniu. čo sa týka kauflandu v Sabinove tak tam poslať najvyššiu kontrolu a prejsť si zamestnancov a zistíte aké rodinkárstvo je preferované. len bežný občan z okolia sa tam veľmi ťažko dostane pracovať. ja som ale mal to šťastie pretože som tam odkedy sa Kaufland otváral a prešiel som aj riadnym výberovým konaním, žiaľ teraz to už tam takto nefunguje. tak nechápem takej morálke v Kauflande.
venujte sa zamestnancom a vyberajte ľudí, ktorí chcú pracovať a vážia si svoju prácu, ja viem treba aj pomáhať rodine, ale za každú cenu? dlhoročný zamestnanec ide poctivo za svojou prácou a rodinný príslušník je zrazu vedúcim oddelenia a pýta si rady od svojich pracovníkov tí doťahujú prácu za neho.
Spolupráca,timovost, ústretovosť
Žiadne
Páčil sa mi prísup riaditeľa Kauflandu.
plat, vela odpracovaných hodín
Stravovacia karta,výplata nacas,ústretový,dobry kolegovia aj vedenie
Nic
dovokenka nad ramec,stravne lustky,vyplata vzdy na cas,
malo zamestnancov,vykladanie tovaru od zeleniny az po napoje zeny,snaha sa vobec neceni,nazor zamestnanca je pritaz,stale vacsie naroky za jeden plat
Vyskusat si pracu na predajni ako radovy zamestnanec inkognito a potom viest firmu...aj nazory na zlepsenia chodu obchodu si vypocut od radovych zamestnancov
Napredovanost firmy,zamestnanecke vyhody,prispevky k jubileam,prijemna atmosfera,kolektiv,nadriadeny,moznosti rozvoja
Negatíva ani nemam,keďže tam robim uz coskoro 10rokov
Ludsky pristup, otvaracia doba
Nerobnake zaobchadzanie so zamestnancami, nizky plat
Rovnako zaobchadzat so vsetkymi zamestnancami
Kompletne soc.poistenie . Výplaty na cas slusný kolektív
Strasne malo volna
Všetko čo slúbia dodržia
Pred návštevou robia paniku a nakoniec ta návšteva nevie ako ten obchod funguje naozaj
Páči sa mi hlavne vedenie, ako dokáže riešiť problemy. Kolektív Mane tak isto perfektný.
Moc práce sa niekedy nájde a človek nestíha.
Spoločenská zodpovednosť, pracovný čas, sebarealizácia
Niektorí zástupcovia vedenia majú zastaralé názory a spôsoby
Aktívna komunikácia so zamestnancami
Sidli priamo v meste blizko bydliska
Nedodrzuje bezpecnost pri praci Vladne tam zla atmosfera
Pravidelna mzda na ucte.
Porovnavanie sa s neporovnatelnym Lidl. Zavadzanie novych procesov od stolicky na ukor zamestnancov na filialkach. Zamestnanci na centrale a na filialkach ine podmienky.
Viac sa zaujimat o zamestnancov na filialkach a prijat ich navrhy.
Je skoro v každom meste, takže výhodou je, že mám blízko do práce
Veľmi veľa práce na jedného človeka za smiešne peniaze... A neskutočné rodinkárstvo...
Viac sa venovať svojim zamestnancom ktorí si zaslúžia ohodnotenie.
Dobry kolektiv, bonus pri 10rokoch, bonusove dni dovolenky pri odpracocanych rokoch
Zrusenie bonusu 2x do roka, velky tlak zamestnavatela na zamestnancov, neustale kontroly, nizke platy zamestnancov, preto stale menej zamestnancov, stale vacsi tlak na vykon, cim menej ludi nech urobi viac a viac roboty
Zamysliet sa nad vedenim spolocnosti Nesutale tlaky na zamestnancov Nejake tie odmeny ako motivacia zamestnancov, kym boli gratifikacie odrazalo sa to na vykone a pracovnej atmosfere
Stravné listky
VelA prace za malo peňazí a dovolenka menej zaplatená ako mala by byt
Naš VOD člověk ktorý má charakter
Malo zaplatená práca, obmedzenie nadčasov, ranné otváranie pre personál, Kaufland zákony...
Možnosť napísať si zmeny kedy mám čas ja
Niekedy brigádnici ostávajú dlhšie v práci ako tpp zamestnanci
Vyplata presne načas, dovolenka naviac, vianočné odmeny, priateľská atmosfera medzi nadriadenymi a podriadenymi
Pracovny odev ale uz sa to rieši
Možnosť vybrať si pracovnú dobu Dobre platení brigádnici
Prístup ku zamestnancom
Klimatizované priestory, rôznorodosť práce
malý plat a faloš na pracovisku!
Stala praca na plny uvezok, na cas vyplaty
je nas malo a robime vsetko, drzi veduci, napetie medzi zamestnancami, mali plat na rozdiel od lidlu
Mozny osobny rast. Slusny plat. Moznost naucit sa nieco nove. Rozne benefity.
Zruseny 13 plat
Dohadovanie smien v rukách brigádnikov
Slabá mzda Zlá komunikácia medzi brigadnikmi a nadriadenými
Paci sa mi staly pracovny ruch;dodrziavanie cerstvosti a nadseni zamestnanci ktori tam pracuju aj ked je vela prace ????
Je malo zamestnancov co je na skodu zakaznikom
Moznost vyberu dni, ktore brigadnik odrobi, dali sa tu celkom fajn zarobit, mali sme super veduce (filialka Levice)
Niekedy sme mali prestavku az po 6 hodinach, ked bolo vela ludi a nikoho nezaujimalo ci sme hladni alebo nie Dalsim negativom su niektore podla mna zbytocne nariadenia veducich o zakaze nosenia kratkych nohavic (ano aj cez leto)
Pozitívny prístup k zamestnancom, výborne platové ohodnotenie, zdravé a lacné potraviny.
žiadne
Po odpracovaných rokoch nárok na dovolenku nad rámec zákona
Veľký tlak na jednotlivca.
Zamestnať viac ľudí a nie fyzicky zodierať tých, čo robia
Benefity, prostredie, kolektív
Nasrdenost nadriadených, prísne sledovanie dodržania prestávok, multipraca ( 3 roboty za 1 plat )
Výplata vždy na čas, mzda podla mňa nadštandartná na to že je to supermarket, stabilné pracovné miesta, nemusim sa báť že z dôvodou nedostatku zakaznikou firma skrachuje peniazky pekne ale samozrejme nikto vam ich neda zadarmo a naozaj sa narobite ale al ste sikovny mate moznost karierneho rastu
Zrušenie pozícii firma funguje na systéme každý robí všetko čo nieje veľmi výhodné pretože musíte ovládať od kasy cez plochu az po pultovy predaj vsetko a pridete do prace s tym že neviete kam vás pošlu pracovať. Časté návštevi vrchneho manažmentu maju tendenciu vymyslať rôzne “vychytavky” ktore maju zamestnancom ulahcit pracu ale skor ju komplikuju najvecšiu mevyhodu vidim v minimalnech benefitoch ako zamestnanci by sme radi uvytali nejaku zamestnanecku kartu zľavovu
Platobná disciplína
Stále zmeny bez koncepcie
Platové ohodnotenie, dovolenka nad rámec zákona, príplatky, prístup k zamestnancom, veľa benefitov....
Nie každý má rovnaké právo.
Jednoducha praca vhodna pre studentov
Plat, neni to dobra praca na trvalo
Pracovník prevádzky
Menšia nástupná mzda
Dali mi prácu. Vážia si ma tym ze vypocuju moj nazor a pytaju sa ake mam riesenie na problem ked sa vyskytne. Vysli mi v ustrety ked sa vyskytli nepredvidane udalosti v sukromi. Dakujem
Kazdy problem ma roesenie ak sa komunikuje. Nemam preto ziadne negativa na firmu
Celkom slusny plat na pomery v obchodoch
Narobis sa ako kon aj za troch. Ako vsade.
Moznost ponechat si tričko a nozik po skončení brigády.
Zneuzivanie brigadnikov na fyzicky náročné prace, vyvrsovanie hnevu.
Efektivnejsie rozdelenie povinnosti veducim a overovanie ich kompetencii priebezne. Riesenie neprimeraneho pristupu a kontrola administrativy.
Vyššie platové ohodnotenie, bonusový systém odmien, príplatky, priateľský prístup zo strany vedenia
Fyzicky náročnejšia práca, poobedné zmeny, práca cez víkendy
Možnosť karierného rastu, vzdelávanie, každoročné zvyšovanie mzdy. Dovolenka nadrámec zákona.
Pracovné prostredie.
Prijemny kolektiv, vyborni nadriadeni
Oproti ostatnym ochodom vyrazne nizsi plat nehkvoriac otom ze brigadnik kauflandu v bratidlave zarobi 2x tolko co kosiciach
Pozitíva sa stratili
Prístup k zamestnancom, nedostatok ľudí na filialkach
nadpriemerný plat, stabilná práca, firemné akcie
ťažké pracovné postúpenie, stresová práca, nerešpektovanie názorov zamestnancov
viac počúvat svojich podriadených, hlavne dlhodobých zamestnancov, ktorí vedia o čom hovoria a ponúkajú reálne riešenia a nie riešenia od stola či počítača
Super kolektív, rôznorodá práca, možnosť kariérneho rastu.
Vedenie firmy a plat, nezmyselné nariadenia, neustále presúvanie a zmena obchodu.
Pohyblivý pracovný čas, kariérny postup, preplácanie nadčasov, vianočné finančné bonusy, darčekové predmety
Zrušenie 13 platu
Skvelý riaditeľ, výborní kolegovia, vždy sa VOD VO a aj VST snažia vyjsť v ústrety, čo sa týka dochádzky, pomáhame si
Nemáme skener na obchode najväčšie mínus, niektoré nezhody, ale za tie si ľudia môžu samy, kariérny rast
Prístup k zamestnancom, vyhoveli môjmu voľnému času, čo sa týka zmien
nízky plat u nás na filiálke
Skvelý prístup nadriadených..
nemám negatíva
Super kolegovia, dobre vedenie, niektoré dni aj chuť pracovať????
Veľa práce, malo ludi, malý plat
Ohľaduplnosť voči školským povinnostiam, priateľsky kolektiv
Malo pracovníkov na zmene
Pravidelny plat, HPP
psychicky natlak, stres, šikana, nepreplateny nadčas
Hlavne vymeniť pani riaditelky na riaditeľov
Je to zahraničná firma , malé výplatu aké aspoň isté.
Nevážia si zamestnancov.
Práca na skrátený úväzok je popri štúdiu super, snažia sa vyjsť skoro vo všetkom v ústrety
Vedúci obchodného domu
Paci sa mi ze mame vecierok a vyplata je nacas kazdy mesiac. Super kolektiv
Zrusenie odmien. Vela prace na par zamestnancou. Neprimerane delenie prace. Slaby plat.
Benefity-ovocný deň, flex.prac.cas,dôvera zamestnancom- vyrieš.sukr.povinnosti počas prác. dňa, teambuilding.akcie, Vianoc. Večierok, školenia v rámci prác. Času- jazyky, soft skills, Microsoft, atd. Možnosť kariér. Postupu a super platy. Možnosť využiť auto aj na sukr. Účely od urč. Pracovnej pozície.
Obmedzená práca z domu za veľmi zložitých podmienok.
Zvážiť ústretovosť pri práci z domu aspoň urč pozíciám , oddeleniam
Je to Nemecká firma
Nepracuje sa len na jednej pozícií ale každý robí všetko a podľa mňa je to neefektívne
V poslednej dobe žiadne
Nepríjemné zaobchádzanie zo strany nadriadených, nerešpektovanie rodiny a rodinného života , ako keby tu nepracovali ľudia ale veci, klamstvá a zavádzanie so stany nadriadených, strašne zle sa tu pracuje, nemáme žiadne istoty, jeden deň sľúbia druhý deň s
Ľudskejší prístup, robia tu ľudia , ktorý majú rodiny