Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
Kvalifikovaní zamestnanci
Nekvalifikovani zamestnanci vo vedení firmy, slabé personálne obsadenie v organizačných štruktúrach firmy, neodborbost v segmente Automotive. Hlavne generálny riaditeľ spoločnosti.
Nic
Lokalita v kopci, slaba dostupnosť mhd, parkovanie nula bodov.
Neprofesionalita totalna
Benefity, celkom dobrý nástupný plat, lacné stravné dochadzkovy bonus,
Práca cez Agenturu, fajčiara je viac obsadená ako by mala
Pozrieť sa na fajciarku
Zaujímavá práca, stále niečo nové,výrobky sa stále zlepšujú najmä v segmente kuchýň. Každý deň sa človek učí, nie je tu rutina. Kvalitné výrobky a rozumné ceny. Výplata načas, odvody platia,aj rekreačné príspevky.
Väčšia podpora zamestnancov, niekedy chýba niekto, kto... podrží chrbát... Keď je treba. A nepružnosť, keď treba niečo rýchlo vyrobiť a uspokojiť zákazníka. To sa dá čiastočne pochopiť, je to veľká fabrika, nie malé stolárstvo. Som tu už 12 rokov a nikdy som nedostal vianočné odmeny. A to som jeden z najlepších. Aspoň 100 euro, človek by mal dobrý pocit a firmu by to nepoložilo.
Pracujem pre agentúru 1,5roka. 2mesiace čakám na predĺženie novej zmluvy a stále nič. Katastrofálny prístup.nedoporučujem
Primeraný plat.
Arogancia vedenia . Priznanie si chyby vedenia nulové. Človek aj keď sa snaží ,nestíha nastavené normy.
flexibilný pracovný čas
tlak vedenia neúctivé zaobchádzanie so zamestnancami neférovosť vedenia a manažéra
Imidž značky, produkty, výplata na čas, v niektorých oblastiach ochotný a ústretový nadriadený
Určite závisí od oddelenia a ľudí, s ktorými sa človek stretne. Moja skusenost : 1) úvodné zaškolenie v CZ 3 dni: viac-menej zdvorilostné, info o produktoch ktoré v praxi zákazníka nezaujímajú (ale ok, chápem, treba mat prehľad). Na druhej strane obchodné školenia (soft skills, komunikacia so zákazníkom, zvládanie situácii , jednanie a pod.) zanedbane. Zaúčanie robia kolegovia v teréne, ktorí majú sami veľa roboty a citeľne ich obťažuje riešiť aj zaúčanie (pochopiteľne, keďže majú sami roboty ozaj nad hlavu). Čo je v konečnom dôsledku veľmi neprijemne pre obe strany. Mne osobne taký spôsob nestačil. Ku nadriadenému bola z mojej strany viackrát požiadavka, či bude aj klasické školenie k týmto veciam, niekoľkokrát mi bola poskytnutá odpoved v štýle “hej hej, bude”. Nebola. Čo sa týka tréningu, teda plávaj alebo sa utop. Inými slovami makaj pre firmu ale podporu nečakaj. 2) klebety, ohovaranie, posmešky - či na zakaznikov, či na ľudí z iných oddelení/ tímov, umelé vzbudzovanie rivality (nie tej zdravej, súťaživej, ale nenavistnej). Ľudskosť je tu považovaná za prežitok. Z mojej skúsenosti je Kofola oveľa krajšia zvonku než zvnútra. Ale “dravci” si prídu na svoje.
- Dohliadnuť si na dodržiavanie prijmacieho procesu do obchodných tímov. - nastaviť “kariérny rast” v zmysle, že nový človek nebude robiť robotu, ktorú bežne ľudia robia po niekoľkých rokoch vo firme.