Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

New Yorker - 05.11.2024

Fajnovo

Súčasný zamestnanec Pred 19 dňami
Súčasný zamestnanec Pred 20 dňami Púchov Perspektíva
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Dubnica nad Váhom

Pozitíva firmy

Kvalifikovaní zamestnanci

Negatíva firmy

Nekvalifikovani zamestnanci vo vedení firmy, slabé personálne obsadenie v organizačných štruktúrach firmy, neodborbost v segmente Automotive. Hlavne generálny riaditeľ spoločnosti.

ALFUN - 18.03.2021

dobrá firma

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Sereď

Pozitíva firmy

Ústretový management

Negatíva firmy

Medziľudské vzťahy

RealCall - 18.03.2021

Hrozna firma

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Bratislava IV Perspektíva

Pozitíva firmy

Nic

Negatíva firmy

Lokalita v kopci, slaba dostupnosť mhd, parkovanie nula bodov.

Odporúčanie pre management

Neprofesionalita totalna

Hanon Systems - 17.03.2021

Hanon

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Ilava Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Benefity, celkom dobrý nástupný plat, lacné stravné dochadzkovy bonus,

Negatíva firmy

Práca cez Agenturu, fajčiara je viac obsadená ako by mala

Odporúčanie pre management

Pozrieť sa na fajciarku

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Topoľčany Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Zaujímavá práca, stále niečo nové,výrobky sa stále zlepšujú najmä v segmente kuchýň. Každý deň sa človek učí, nie je tu rutina. Kvalitné výrobky a rozumné ceny. Výplata načas, odvody platia,aj rekreačné príspevky.

Negatíva firmy

Väčšia podpora zamestnancov, niekedy chýba niekto, kto... podrží chrbát... Keď je treba. A nepružnosť, keď treba niečo rýchlo vyrobiť a uspokojiť zákazníka. To sa dá čiastočne pochopiť, je to veľká fabrika, nie malé stolárstvo. Som tu už 12 rokov a nikdy som nedostal vianočné odmeny. A to som jeden z najlepších. Aspoň 100 euro, človek by mal dobrý pocit a firmu by to nepoložilo.

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Revúca Perspektíva

Negatíva firmy

Pracujem pre agentúru 1,5roka. 2mesiace čakám na predĺženie novej zmluvy a stále nič. Katastrofálny prístup.nedoporučujem

DHL Logistics - 15.03.2021

DHL

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky

Pozitíva firmy

Primeraný plat.

Negatíva firmy

Arogancia vedenia . Priznanie si chyby vedenia nulové. Človek aj keď sa snaží ,nestíha nastavené normy.

Súčasný zamestnanec Pred 4 roky Bratislava

Pozitíva firmy

flexibilný pracovný čas

Negatíva firmy

tlak vedenia neúctivé zaobchádzanie so zamestnancami neférovosť vedenia a manažéra

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Perspektíva

Pozitíva firmy

Imidž značky, produkty, výplata na čas, v niektorých oblastiach ochotný a ústretový nadriadený

Negatíva firmy

Určite závisí od oddelenia a ľudí, s ktorými sa človek stretne. Moja skusenost : 1) úvodné zaškolenie v CZ 3 dni: viac-menej zdvorilostné, info o produktoch ktoré v praxi zákazníka nezaujímajú (ale ok, chápem, treba mat prehľad). Na druhej strane obchodné školenia (soft skills, komunikacia so zákazníkom, zvládanie situácii , jednanie a pod.) zanedbane. Zaúčanie robia kolegovia v teréne, ktorí majú sami veľa roboty a citeľne ich obťažuje riešiť aj zaúčanie (pochopiteľne, keďže majú sami roboty ozaj nad hlavu). Čo je v konečnom dôsledku veľmi neprijemne pre obe strany. Mne osobne taký spôsob nestačil. Ku nadriadenému bola z mojej strany viackrát požiadavka, či bude aj klasické školenie k týmto veciam, niekoľkokrát mi bola poskytnutá odpoved v štýle “hej hej, bude”. Nebola. Čo sa týka tréningu, teda plávaj alebo sa utop. Inými slovami makaj pre firmu ale podporu nečakaj. 2) klebety, ohovaranie, posmešky - či na zakaznikov, či na ľudí z iných oddelení/ tímov, umelé vzbudzovanie rivality (nie tej zdravej, súťaživej, ale nenavistnej). Ľudskosť je tu považovaná za prežitok. Z mojej skúsenosti je Kofola oveľa krajšia zvonku než zvnútra. Ale “dravci” si prídu na svoje.

Odporúčanie pre management

- Dohliadnuť si na dodržiavanie prijmacieho procesu do obchodných tímov. - nastaviť “kariérny rast” v zmysle, že nový človek nebude robiť robotu, ktorú bežne ľudia robia po niekoľkých rokoch vo firme.

Bývalý zamestnanec Pred 4 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Dobrý kolektív

Negatíva firmy

Nedostatok času na zvládnutie pracovných povinností