Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9712 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.
- Výplaty vždy na čas - Možnosť dosiahnutia celkom slušnej výplaty, ak sa človek snaží a je hodnotný pre firmu - Celá firma je taká rodinná, ak niekto niečo nevie, tak mu vždy dá niekto odpoveď. - Kopec skvelých spolupracovníkov
Zatiaľ som nepostrehol nič.
Na radového zamestnanca vysoké mzdové ohodnotenie netto.
Extrémne stresujúce pracovné prostredie.
- kolegovia - občas aj nejaký team building :) - zaškolenie - možný home office, aj keď atmosféra je skôr taká, že by si ho človek nemal veľmi brať :D
- nezdravo súperivé prostredie - nezaplatené nadčasy (ktorých je fakt, že veľa) - nezaplatené víkendy (a práca cez víkend je celkom bežná) - časté blame-ovanie iných ľudí - V súčasnej dobe naozaj nedostatočné benefity a odmeny - Podporuje sa práca nadčas s tým že keď človek veľa pracuje, tak si môže "zarobiť viac" pretože dostane percento zo zisku :) lenže dopravy sú nepredvídateľné, costy sa hýbu hore dole, a niekedy si človek odmaká 20-30h nadčasov a nedostane žiaden bonus, pretože jednoducho neboli také dobré dopravy alebo sa ich pár skomplikovalo tak, že na ďalšie naozaj nie je už čas.
Prosím, začnite si platiť zamestnancov. Nedávno som sa nad tým zamyslel, a keby som mal zaplatené všetky nadčasy ktoré som odmakal, mal by som niekoľko-tisíc viac na účte :) Firma nie je malý startup, aby musela šetriť na každom človeku... Firma má 1.5 milionové zisky, ale nedokáže si zaplatiť ľudí?
Medzi pozitivami vnímam: - ekologické smerovanie - kontakt s novinkami na trhu (mobile a príslušenstvo) - časté sútaže - možnosť si lepšie zarobiť - firma sa snaží byť o krok vpred pred konkurenciou - výplata chodí vždy v rovnakom čase
- neochota niektorých kolegov - občas vysoké nároky na zamestnanca a plány
.
Vďaka svojmu pôsobeniu vo firme som dostal možnosť absolvovať viaceré vzdelávacie programy, ktoré mi otvorili obzory nových vedomostí a zručností potrebných ku kariérnemu rastu vo firme.
Žiadne
????
Rodinná firma s veľmi priateľskou atmosférou Efektívne fungovanie - dobre nastavené interné procesy Vysoká odbornosť na každej pozícií Ochota zamestnancov vždy si navzájom pomôcť
Stabilne zamestnanie
Chronicky nedostatok ludi na zmene, pravidelna sikana zo strany manazerov, volanie o 6tej rano a 10tej vecer ci mozem zobrat zmenu lebo nie su ludia, extremne maly plat. A hlavna mantra: "Ked nestihas treba robit rychlejsie.".
Aj podriadeni su ludia, odlozte mobily z ruky a zacnite aj vy nieco robit.
Kdyby sa mi tam pacilo,robim tam stale
Pre mna najhorsia robota - vyzdimat a potom zahodit.Stale placu,ze nemaju zamestnancov,ale u seba chybu nehladaju.Jednanie manazerky -nepomoze,ma iba svoje favoritky a zbytok je iba nahraditelny odpad.
Možnosť prepracovať sa na požadovanú pozíciu.. ja som teraz spokojná. Voľno sviatok a víkendy, dobrá pracovná doba, výplata vždy načas..
Slabé zaškolenie nových zamestnancov, aj dlhodobých zamestnancov s novými vecami, postupmi a produktmi, e školenie podpis a podľa vedenia hotovo.. veľmi obsiahle portfolium produktov, už samotné podstove služby sú neskutočne obsiahle a k tomu ešte ovládať poštovú banku, poistenia, 4ka, vedieť na všetko reagovať promptne a veľakrát za malý plat.. Ja osobne by som veľakrát niečo spravila jednoduchšie ako vedenie vymyslelo..
Nadnárodná firma
Firma neuviedla pri výberovom pohovore ,že pozícia okrem iného zahrňa aj prácu upratovačky cca 2,5 - 3 hod denne vrámci danej pozície Visual merchandisera , následne vznikala situácie kedy zamestnanec musel pracovať nadčasy ak chcel mať aj odvednú svoju prácu ako Visual merchandiser -zároveň musel plniť ráno príkazy vedúcej pobočky a od 6.00 cca do 9.00 pracovať ako upratovač- zametať ,vysávať predajňu utierať zrkadlá na predajnej ploche.
Zamestnať aj upratovačov na pobočky predajní , a overovať si prístup vedúcich predajní , nezmyselne neposielať tovar na prevádzky keď ich potom zamestnanci nemajú kde dať ,zamestnanci nie sú horolezci aby potom museli v skladoch liezť s tovarom po plafón kôli uskladneniu!!!!