Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9712 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

Súčasný zamestnanec Pred 9 dňami
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Möbelix - 28.08.2022

Katastrofa

Bývalý zamestnanec Pred 2 roky Slovensko

Negatíva firmy

Môžete sa aj pretrhnúť a aj tak bude stále niekto nespokojný.

Lionbridge - 26.08.2022

Celé zle

Bývalý zamestnanec Pred 2 roky Žilina Perspektíva

Pozitíva firmy

Nič.

Negatíva firmy

Stresujúca a vyčerpávajúca práca. Nezmyselné termíny. Potreba nadčasovať aj stovky hodín ročne, pracovať počas víkendov, sviatkov či počas dovolenky. V pohode zavolajú počas dovolenky, že ju máš zrušiť. Klienti sú hlupáci, prekladatelia sú hlupáci a aj niektorí kolegovia sú hlupáci, ktorí si myslia, že len ich riešenie je správne a iné je neprípustné. Zakrpatený, nekompetentný, narýchlo skvasený kindermanažment. Teamleadra, ktorý dokopy nič poriadné a zmysluplné nerobí, by mohla robiť aj cvičená opica za dva banány. Vysoko podpriemerný nástupný plat, pokladníčka v Lidli má viac. Kariérny postup alebo signifikantné zvýšenie platu nehrozí. Kopa zbytočných všeobecných školení. Kopa zbytočných a dlhotrvajúcich meetingov a callov, ktoré by vyriešil jeden mail. Práca na muzeálnych, pomalých PC. Ľudia z tejto firmy odchádzajú každý mesiac. Viacero zamestnancov sa tu mentálne zrútilo. Nezamestnanosť je lepšia voľba ako Lionbridge. Táto firma vás zmení, zničí. Kto nevidel a nezažil, nepochopí.

Odporúčanie pre management

Zabalte to.

Bývalý zamestnanec Pred 2 roky Banská Bystrica

Pozitíva firmy

Pravidelná mzda

Negatíva firmy

Prach , hluk ,strava, smiešna výplata , vysoké normy ktoré sa dajú spĺňať len tak tak. Neúcta zamestnávateľa voči “obyčajným” zamestnancom. Ťažká manuálna práca pre ženy. Pán riaditeľ, konateľ a všetci papaláši by si mali vyskúšať pracovať vo výrobe a potom vymýšľať tie ich blbosti. Ak máte možnosť pracovať inde choďte tam, v tejto firme iba stratíte čas a náladu.

Súčasný zamestnanec Pred 2 roky Bratislava Perspektíva

Negatíva firmy

- kariérny rast - ignorovanie potrieb zamestnancov managmentom spoločnosti - nevhodné pracovné prostredie

ALFOPA - 24.08.2022

Chaos

Súčasný zamestnanec Pred 2 roky Košice Perspektíva

Pozitíva firmy

Vyplata nacas

Negatíva firmy

Chaos - nekomunikativnost v riadeni procesov výroby - plán výroby reálne neznamená nic

CEMM THOME - 24.08.2022

Super firma

Súčasný zamestnanec Pred 2 roky Prešov Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

Kolektiv, priatelska atmosfera, vyvoj

Negatíva firmy

Ziadne

Arisan - 23.08.2022

Celé zle

Súčasný zamestnanec Pred 2 roky

Pozitíva firmy

x

Negatíva firmy

totálna neprofesionalita, nadčasy

Súčasný zamestnanec Pred 2 roky Lozorno

Pozitíva firmy

Vzdy pozorne, mile, darckey pre zamestnancov (tyzden prekvapeni)

Bývalý zamestnanec Pred 2 roky Bratislava

Pozitíva firmy

Jediné pozitívum bol prijemny kolektiv to musim uznať velmi priateľskí ľudia a to, že boli ochotní prispôsobiť smeny podla dohody.Aj to nie každému.

Negatíva firmy

Vedenie,prava ruka nevie čo robi ľava.Neprimerane rozdelenie pracovnych povinnosti a zasadnutie si na tzv slabšich zamestnancov ( kolegyne ...využivali ich strach zo straty zamestnania na manipulaciu s nimi).V pripade všho odchodu z firmy si nevedia uzavrieť papiere a aj po mesiaci vas ešte budu otravovať aj napriek chybe z ich strany sa ospravedlnenia nedočkate.Za mna absolutne nie .Čo ma zarazilo hneď na začiatku pri školeni bolo opakovane a neustale apelovanie na to , ako zamestnanci kradnú a podobne,školenie o BOZP katastrofa.Školitelka sa pozerala niekde do stropu ,mala arogantne poznamky a test prebehol asi tak že nadiktovala a vkuse pozerala na hodinky .

Odporúčanie pre management

Nepovyšovať sa nad zamestnancov, brať ohľad na fyzické schopnosti pri rozdeľovaní práce !Naučiť sa rozdelovať na smenách aj počet zamestnancov nie ,že jeden deň sa tam o seba potkyname a druhý nema kto pomaly robiť a nahaňajú nas tam ako ovce- sťažovali sa aj zákazníci!A my ako zamestnanci im ťažko vysvetlime prečo ich nema kto obslužiť a prečo su rady na pokladni keď tam robia vystresovani brigadnici.A mohli by ste trochu mať aj uctu k tým aspoň dlhodobejším zamestnancom.

Pozitíva firmy

Vyšší plat na slovenské pomery Zdarma hygienické pomôcky cca dva krát do mesiaca (sprchový gél 3v1, indulona, pracie mydlo, šumivé tablety)

Negatíva firmy

Minimálne zaškolenie (ukážu Vám pár vecí a potom nechaju samého objavovať zvyšok, keď som skúmal okolie a zapisoval si poznámky či pýtal sa kolegov, technológ dokonca do mňa zavŕtal, že ma to nemá čo zaujímať, že sa mám starať aby linka nestála aj keď mi vtedy nestála) Toxické prostredie na pracovisku (ak po minimalnom zaškolení vynecháte úkon, o ktorom ste ani nevedeli miesto ľudského prístupu vás nadriadený skritizuje akoto že ste to neurobili) Dysfunkcia (vystopkované, vykalkulované normy vedením, ktoré nemá predstavu o práci, ktorú vyžaduje od pracovníkov. Frézy sa kazia a kým prejde jedna várka už su dávno odliate ďalšie čo ma exponenciálny nárast ku koncu zmeny do stratových čísel na displeji) Vašej efektivity)///jediný spôsob ako chlapi stíhajú prácu je vynechávaním postupov podľa štandardu (neobrusovať drezy, nekontrolovať krivosť každého piateho, utierať zadné strany vôbec alebo minimálne a podobne) Tvária sa, že návrhy si vypočujú (nová filozofia OneFranke o slušnosti spolupráci a spochybňovaní StatusQuo no v praxi platí prístup "Nenamietaj a rob" Hrubý kolektív, bonzovanie, sťažovanie sa na druhých alebo na vedenie, v konečnom dôsledku psychicky vyčerpávajúce

Odporúčanie pre management

Viac chápať prácu, zaujímať sa o ňu, počúvať názory a sťažnosti pracovníkov Navrhnúť prepracovanejší systém zaškolenia. Možno brožúra s praktickými radami od veteránov a čo sa často deje - ako si to uľahčiť vrámci pravidiel a ako nerobiť nadmerné úkony, ktoré vycerpávajú Vyzdvihnúť keď je pracovník pro-aktívny, verbálne viac motivovať a primerane profesionálne napomínať keď robí opakovane chyby Nedávať plné obsadenie bunky ak sa fréza často kazí, opracovanie drezov vo fréze trvá dlhšie než odlievanie nových