Recenzie, skúsenosti a hodnotenia zamestnávateľov

Hodnotenie zamestnávateľov nikdy nebolo jednoduchšie. Zapojte sa do veľkého hodnotenia firiem a pozrite sa, ako je ohodnotená firma, v ktorej pracujete. Vďaka vašim hodnoteniam zamestnávateľov môžeme odlíšiť tých lepších od tých horších a poskytnúť tak potencionálnym uchádzačom o prácu cenné informácie o ich novom zamestnávateľovi. Pozrite sa na všetkých 9802 recenzií a hodnotení zamestnávateľov a pridajte aj váš názor.

Najnovšie hodnotenia

New Yorker - 05.11.2024

Fajnovo

Súčasný zamestnanec Pred 17 dňami
Súčasný zamestnanec Pred 18 dňami Púchov Perspektíva
Zobraziť najnovšie hodnotenia Ohodnotiť zamestnávateľa
Zoradiť podľa:

Hodnotenie

Podľa odporúčania

Perspektíva firmy

Zobraziť hodnotenia od

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava Perspektíva

Pozitíva firmy

- Benefity - Plat

Negatíva firmy

- Pracovný čas: Je síce flexibilný a môžete si povedať, kedy chcete pracovať, ale nie vždy vám vyhovejú. Okrem toho neustále pracovný čas naťahujú na maximálny počet hodín, ktoré môžete za týždeň odrobiť z dôvodu nedostatku zamestnancov. - Práca: Ide o fyzicky náročnú prácu, avšak problém je najmä v tom, že si nevážia snahu zamestnancov. Všetko musí byť rýchlo a pekne urobené, avšak obe tieto kritériá väčšinou nie je možné splniť naraz presne podľa očakávaní nadriadených, a tak dostanete vynadané nech už sa snažíte akokoľvek. Môže sa stať, že sa ani nedostanete na prestávku, pretože najprv musí byť všetko vyložené a upratané, čo sa častokrát nestíha. Novým zamestnancom sa nikto nevenuje a všetko sa musia "za pochodu" naučiť sami, čo má za následok robenie chýb, za ktoré vám bude opäť vynadané. - Kolektív: Na každej predajni je to iné, avšak z vlastnej skúsenosti môžem povedať, že ohováranie a ponižovanie bolo na dennom poriadku, vždy sa našlo niečo, za čo mohli človeka skritizovať. Vedenie sa k zamestnancom správa ako k otrokom/veciam (česť výnimkám), vôbec si nevážia nových zamestnancov a berú ich iba "do počtu". Neustále porovnávanie zamestnancov - kto pracoval viac, kto menej, kto je viac šikovný, kto je pomalý, atď. Táto negativita medzi kolegami následne vedie k zhoršenému psychickému zdraviu zamestnancov, čo časom môže vplývať aj na fyzické zdravie. Vôbec sa nečudujem, že mnoho zamestnancov odchádza, pretože tento neustály tlak na psychiku človeka časom riadne vyčerpá.

Odporúčanie pre management

Odporúčam vedeniu správať sa k zamestnancom viac ľudsky a namiesto neustálej kritiky a nadávania zamestnancov riadne preškoliť, venovať sa im a neočakávať, že sa všetko naučia sami.

Pozitíva firmy

Spoločnosť Bekaert patrí v regióne k väčším a stabilnejším zamestnávateľom. Je špecifická svojim výrobným programom a zameraním. Určite vhodná na získanie skúseností a zároveň, ako odrazový mostík pre lepšie platené obdobné pozície v iných spoločnostiach. Má vybudovaný a celkom premyslený systém benefitov, relatívna možnosť absolvovania vhodných školení pre rozvoj osobnosti. Je tu zabezpečená vysoká miera bezpečnosti pre pracujúcich v prevádzkach, kde interné normy mnohokrát požiadavkami prevyšujú naše slovenské normy a požiadavky na bezpečné pracovisko.

Negatíva firmy

Ľudské hodnoty a hodnoty prínosu zamestnancov pre spoločnosť sú mnohokrát prehliadané, riadiaci pracovníci - manažéri vašu osobu vidia skôr iba ako číslo v tabuľke. Mnoho manažérskych pozícii zastávajú čerství absolventi zo škôl , alebo kúpení ľudia z externého prostredia bez skúseností , hlavne ohľadom riadenia a motivovania zamestnancov. Týmto ľuďom chýba sebareflexia, kompetentnosť, ale držia sa svojich stoličiek stoj, čo stoj. Tu v Bekaerte bohužiaľ nikto z manažérov nenesie zodpovednosť za svoje zlé rozhodnutia, hlavne tie ktoré sú mnohokrát kontraproduktívne voči zamestnancom, ale aj v hospodárení s financiami a so zvereným majetkom. Neočakávajte motivačné navyšovanie platu, napriek tomu, že konkurenčné spoločnosti ponúkajú lepšie finančné ohodnotenie na porovnateľnej pozícii. Bol som svedkom odchodu viacerých výborných odborníkov v danej profesii a zároveň loajálnych pracovníkov, hlavne pre neochotu nadriadených navýšiť ich plat aspoň o náklady na cestovné z a do práce. Nadmerné zahlcovanie pracovníkov administratívou, mnohokrát s nejednoznačnými pravidlami a neustálymi zmenami bez patričného školenia , alebo vysvetlenia. Ľudia sú mnohokrát vyhorení, demotivovaní, unavení, ale kvôli rodinám , hypotékam a viere v zlepšenie podmienok zostávajú. Čo je smutný , ale pravdivý fakt. Ak potrebujete adrenalín vo vysokej miere, prípadne máte železné zdravie, nadbytok životnej energie, dobre zarábajúceho partnera a prípadne uvažujete o rozvode, určite reagujte na niektorú z ponúkaných pracovných pozícii. Mojou úlohou nie je odrádzať potencionálnych zamestnancov, skôr sprostredkovať môj pohľad na situáciu vo firme , ako takú. Na základe skúseností v manažmente aj iných nadnárodných spoločností, viem , že základom zdravej a prosperujúcej firmy sú spokojní a motivovaní pracovníci a nie bezduché osoby, ktoré stratili zápal pre prácu a sú zamestnancami iba z nutnosti.

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom

Pozitíva firmy

Dobre zaplatená dovolenka

Negatíva firmy

Vysoká mzda

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Košice Perspektíva Odporúča

Pozitíva firmy

- celkom prijemne pracovne prostredie, nove priestory - flexibilny home office - multisportka, benefity - parkovanie takmer v centre mesta - dobra firma na start vo svete IT, pokial maju prave otvorene nejake trainee pozicie

Negatíva firmy

- vsetko zalezi na akom ste projekte a akeho mate manazera, tvrdia ze pravidla su pre vsetkych rovnake ale co manazer to ine postupy, citit to pri postupoch na seniornejsiu poziciu a pri zvysovani platu - seniorita niektorych ludi je velmi otazna, casto krat sa stalo ze prisiel senior ktory bol zaseknuty v technologiach 10 rokov dozadu alebo neschopny normalnej komunikacie - 13 "plat" - je rozdeleny na 2 casti, polka k vyplate v lete a polka pred vianocami, ale je to fixna suma, najjuniornejsi plat, a nezalezi od seniority, takze je to skor taky bonus - firemne akcie su slabsie ako pred covidom, firemne ranajky su raz za mesiac co je sice fajn ale vyzera to na boj komu sa co ujde a ci vobec - body leasing - niektory ludia skoncia na uplne zahranicnom projekte napriklad pre izrael ale US - strasne vela mitingov casto krat uplne zbytocnych, kazdo denne mitingy so zakaznikom ktory sa snazi robit mikro management, medzi ludmi panuje pocit ze sa im nedoveruje a casto krat zakaznik zasahuje do veci do ktorych by nemal, meniace sa requirementy zo strany zakaznika atd, - vela byrokracie, zbytocnych vnutro korporatnych skoleni a podobnych blbosti na pravidelnej baze ale to je asi v kazdom korporate - su ludia ktory realne ani nic dokopy nerobia len tak prezivaju z projektu na projekt a manazment to nevidi alebo im to nevadi, napr riesia task na par minut cely den alebo niekolko dni, a to nastve ked sa niekto snazi - slovensko patri pod vedenie Ukrajiny - takze nie je budget tu a tam lebo UA, jasne pomahat treba ale ludi to postupne prestane bavit - v minulosti vela suflikovych projektov z ktorych nic nebolo a potom sa muselo prepustat

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Košice Odporúča

Pozitíva firmy

Moznost homeoffice korporatne ranajky sem-tam daky teambuilding (projektove a korporatne) nastup na urovni beznych trhovych ohodnoteni vela projektov - v pripade potreby vedia prehodit na ineho koncoveho zakaznika pristup ku skoliacim materialom (v urcitych pripadoch aj vramci beznej pracovnej doby) uhradzaju faktury v termine ak to chcete ako "strednodoby" kontrakt (1 max 2 roky) - na pozbieranie skusenosti - OK

Negatíva firmy

Z dlhodobeho hladiska narast miezd/ohodnotenia je limitovany korporatnymi pravidlami, a teda nepokryje ani inflaciu. Cim dlhsie ste vo firme, tym viac sa vzdalujete vasej aktualnej trhovej hodnote. Bezna prax je, ze clovek novo prichodzi na obdobnu pracovnu poziciu ma o 10ky percent vyssiu mzdu, ako vy - so skusenostiami z konkretneho projektu a znajuci domenovu problematiku zakaznika. Cas straveny na sluzobnej ceste mimo pracovnu dobu "darujete" firme, vo vacsine bez naroku na odmenu/nahradne volno (chapte -> cestujete 20 hodin ku koncovemu zakaznikovi na druhom konci planety, vyrazas cez vikend, aby ste boli u zakaznika v pondelok, do opracovanych sa rata iba 8h v pondelok - u zakaznika). Ako B2B to viete dat na fakturu, zamestnanci tento benefit nemaju. Ziadne vlastne produkty, da sa na nich pozerat ako na "agenturu" s pridanou hodnotou perioda vymeny pracovnych zariadeni je cca 4 roky. vdaka security bloatware je aj nove zariadenie pomale a po rokoch uz vyzaduje solidne mnozstvo trpezlivosti tak - ako v kazdej firme, ked ukazete, ze viete robit, za odmenu vam pridaju dalsiu robotu a robite za cely tim (samozrejme, plat celeho timu vam uz nedaju) vo vela pripadoch hierarchicka struktura je poskladana z "yes"-manov, ludi co na vsetko povedia ano, ano, vybavime, vyriesime. ked s danou poziadavkou zacnete otravovat po pol roku znovu, tak pocujete zas a opat to iste "yes" ... samozrejme - vysledok sa nedostava ...

Odporúčanie pre management

Udrziavat zamestnancov s vykonnostou aj mzdami, nie len recami o krajsich zajtrajskoch kompenzovat cas darovany firme

GlobalLogic - 25.09.2023

Dobre uz bolo

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Košice Perspektíva

Pozitíva firmy

- PRED PAR ROKMI spickova firma, solidne procesy a pristup - Sem tam sa najde odbornik - Prezentacia firmy

Negatíva firmy

- Posledne dva roky mizerne platove podmienky - Velmi nizke naroky pri naberani personalu, z kazdeho spravia developera / testera / manazera - Developeri co realne zivia firmu a musia to tahat su brani ako second class citizens - Velmi slaby manazment, priorita je pre nich si vysperkovat zivotopis ale realne manazer neriesi nic, klame a pise si kolonky do zivotopisu (nie len jeden pripad, drtiva vacsina) - GL na Slovensku povacsine poskytuje ludi co chybaju na projekty zo zahranicia, vacsinou stare technologie ktore nemaju perspektivu a skusenosti sa nedaju preniest do inej prace alebo su odkazani na projekty ku ktorym sa zahranicne pobocky neznizia - Skoro kazdy je senior ak bol dlho na projekte, je jedno ake mal vysledky a co prinasal, vacsina ma problem prejst pohovorom ak chce ist inde, vacsinou neovladaju ani zaklady - Vacsina talentu posledne roky sla prec a situacia na Slovensku je biedna - Naslubovat zakaznikovi hory doly, dat na projekt cerstveho absolventa za minimalnu mzdu, ten to zlata a zdrotuje a vsetci sa pritom tvaria ze je to top profesionalna firma

Odporúčanie pre management

Par rokov dozadu bol GL jeden z top zamestnavatelov. Za posledne 2-3 roky je to skor brane ako zly vtip.

BONUL - 24.09.2023

výborná SBS

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Nitra

Pozitíva firmy

jedna z mála SBS čo platí poctivo príplatky k hrubej mzde, výplata na čas, dobrý kolektív aj vedúci, celkovo som bol veľmi spokojný

Negatíva firmy

priam nepochopiteľný mediálny tlak na firmu, prichádzajú o zákazky kvôli terajšej vláde

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Bratislava

Pozitíva firmy

Predajca

Negatíva firmy

Katastrofálne vedenie, príliš veľa práce na 1 človeka, za neprimeraný plat

Súčasný zamestnanec Pred 1 rokom Ilava

Pozitíva firmy

vozenie firemnými autobusmi

Negatíva firmy

nízke platy, stále zvyšujúce sa normy, v lete horúčavy na pracovisku, stále nútia do nadčasov - soboty, sviatky

Bývalý zamestnanec Pred 1 rokom Perspektíva

Pozitíva firmy

Ústretoví kolegovia, mzdové ohodnotenie, tímový duch, je dovolené priniesť si psov do officu.

Negatíva firmy

Veľká fluktuácia zamestnancov, mikromanažment švajčiarskej centrály, neefektívny spôsob práce a komunikácie (míňa sa veľa energie na opakované meetingy namiesto toho aby sa o veciach rýchlo a efektivne rozhodlo), Firma má špecifický produkt a získané pracovné skúsenosti sú ťažko aplikovateľné v iných odvetviach. Slabé benefity, tlak na prácu na pracovisku (home office nie je veľmi vítaný), očakáva sa, že zamestnanci budú na všetkých calloch na kamere, neštandardné podmienky v pracovnej zmluve. Na prácu so systémami je potrebný mobilný telefón, ktorý ale firma zamestnancom nedáva, očakáva, že budú využívať vlastný telefón na pracovné účely.